Skocz do zawartości

gracjanek

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O gracjanek

Osiągnięcia gracjanek

0

Reputacja

  1. Przeglądałem podobne posty i podobne problemy , już nie wiem co to może być. Niektórzy zmieniają olej na gęstszy i niby pomaga,przestaje stukać. Ja u siebie zauważyłem różne sytuacje , nieraz jak go zapalam zimnego to nie puka , nieraz jak go zapalam cieplego puka , a nieraz na odwrót . A tak wogóle to można to zbagatelizować , można z tym stukaniem jeździć?
  2. Witam , panowie szukam dodatkowej opini. Silnik ADR 1.8 1998r 245 000 przebiegu mam go od roku , olej wymieniany na czas , zalewany półsyntetyk 10w 40, zużycie oleju raczej normalne ok. 0.4 l na 2000 km. Od paru dni na zimnym silniku i około 2000-3000 obr. coś stuka ze słuchu dochodzi to z tylnej,lewej części silnika , bardziej z pokrywy zaworów , ew. z kolektora. Na słuch mój mechanior powiedział że hydraulika się sypie , bo po paru minutach od zapalenia kiedy pewnie ciśnienie doładuje , jakby ręką odją , wszystko ucicha i już potem silnik pracuje normalnie. Nawet po ponownym zgaszeniu i ponownym zapaleniu nic , cisza. Także nie wiem co tu ugryść , czy pompa oleju( nie dobija ciśnienia na czas po uruchomieniu ) , czy popychacze , czy zawory , a może cały wałek rozrządu pada. Mechanior mój wysnuwa także że albo zawory hydrauliczne się zawieszają bo podobno na każdym cylindrze jest tam jakiś , albo popychacze. No najlepiej go rozebrać i wtedy zobaczyć , ale niestety jak to jest zazwyczaj czas to diabeł.Auto potrzebne na dojazdy do pracy. Proszę o opinie.
  3. No i okazało sie że to nie termostat,tylko czujnik walnięty,dokładnie kostka zalana wodą , i pewnie poszło zwarcie.Nie wiem skąd tam woda,może ktos niefortunnie,umył silnik. Ale powracając do tematu , kanał 49 pokazuje to co analog,czyli jak czujnik jest walnięty,to na kanale 49 pokazuje to co analogu,a pewnie jak termostat jest zablokowany,np na duzym obiegu ( bo wiadomo co będzie jak sie zablokuje na małym ;( ) to wskazania kanału 51 bedą inne niż 90 stopni.To tylko moja teoria wysnuta z mojego przypadku.
  4. No ja dokładnie mam to samo,na kanale 51 rośnie powoli od 77 do 90 i staje,a na kanale 49,mam tyle samo co na analogu czyli ok 65 i nie chce iść dalej,patrzałem dolny przewód od chłodnicy , na wyczucie ok 50-60 stopni,ale za to górny bardziej gorący,płyn w układzie jest.Także dla mnie czarna magia.
  5. Cześć,z Audi od paru lat,najpierw 100 C3 2.0 , potem 200 turbo , potem 90 Quattro 2,3 10 V American, teraz A4 B5 1.8 Avant 1998.Pozdrowionka dla wszystkich.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...