Skocz do zawartości

bogobojny

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    2
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O bogobojny

Osiągnięcia bogobojny

0

Reputacja

  1. BRD to jednak konstrukcje którymi Audi nie powinno się chwalić. Podczas mojego 4 miesięcznego używania samochodu (auto kupione od pierwszego właściciela w Polsce, pełna historia serwisowa, 1 rejestracja 20 grudnia 2006, przebieg wtedy 46 000 km, auto do końca 2010 na przedłużonej gwarancji) odnotowałem już chyba wszystkie opisane w tym wątku problemy : 1. Brak mocy + bardzo duże spalanie. Po kupnie pojechałem zrobić soft i okazało się, że auto nie trzyma mocy i momentu (148km i 300nm), a przebieg momentu jest wręcz tragiczny. Byłem w dwóch ASO w Warszawie i nie wiedzieli dlaczego tak się dzieje ?? (bo przecież jak VAG nie wskazuje błędu to go nie ma....). Dopiero na tym forum znalazłem opisany jeden analogiczny przypadek i jego rozwiązanie (czyszczenie wtryskiwaczy), pojechałem do wskazanego ASO i po zapłacie 1800 PLN problem został rozwiązany (185km 380Nm) ale niestety było to "czyszczenie" a to pod gwarancję rozszerzoną nie podchodzi !! 2. Autko chodziło dobrze więc dwa czy trzy dni później pojechałem po raz kolejny zrobić soft do Mastersa. Po sofcie autko ma 200km i 420 Nm i śmiga bardzo przyjemnie - znacząco o około 1l spadło też spalanie w trasie ale to raczej kwestia wyczyszczenia wtrysków 3. Od samego początku występuje w autku to dziwne "mruczenie" (lekko metaliczny dzwięk) przy odpuszczeniu gazu na niskich obrotach [ ASO nie zdiagnozowało w związku z tym żadnego problemy] 4. Po odetkaniu wtryskiwaczy i zrobieniu softa po raz pierwszy pojawiłą się kontrolka czyszczenia DPF. Po kontakcie z tunerem i jezdzie zgodnie z zaleceniami (stała prędkość obrotowa, na 3-4 biegu) po 5 minutach takiej jazdy kontrolka zgasła i wszystko wróciło do najlepszego porządku. a) Kiedy jadę w trasie wszystko chodzi idealnie : silnik pracuje równo, mało pali, nie załącza się procedura czyszczenia DPF. Kiedy dużo jeżdżę po mieście (albo raczej stoję w korkach) to raz na 10-14 dni załącza się procedura czyszczenia (zawsze na szczęście tylko z tą jedną kontrolką na komputerze) i po 5-10 minutach jazdy jak w punkcie 4 filtr się czyści. Jak często podobna procedura odpala się w waszych autach ? 5. Od jakiś 2 tygodni gdy silnik się jeszcze nie nagrzeje delikatnie pływają obroty (tak w zakresie 900-1050). Niby niczym negatywnym w moim odczuciu się to do tej pory nie objawiło ale jest to strasznie denerwujące (Jak będę miał wolną chwilę do podjadę i sprawdzę na VAS) Macie może podobne problemy ?
  2. re4lity i pozostali Panowie, Niestety mam analogiczny przypadek. Przed 2 miesiącami kupiłem AR BRD 125KW. Autko było od pierwszego właściciela kupione pod koniec grudnia 2006 cały czas serwisowane w Auto VIVA (do końca 2010 jest na dodatkowej gwarancji). Po zmianie oponek na letnie (szersze) zauważyłem, że niestety coś słabo ciągnie (Wcześniej nie miałem negatywnych odczuć bo przesiadłem się z Mondeo 130km). Pojechałem na hamownie i okazało się, że auto ma 151km i 305 Nm, a do tego przebieg momentu jest fatalny (nie mam pod ręką scannera więc niestety nie wkleje). Pojechałem do serwisu Auto VIVA zostawiłem auto na 2 dni. Ponoć przegrzebali je dokładnie (robili też dynamiczne testy z VAG) i stwierdzili, że wszystko działa (tzn. nie wykryli żadnych błędów) a, że faktycznie nie trzyma mocy (co czuć) to nie wiedzą dlaczego i co najwyżej mogę napisać pismo w tej sprawie do importera. re4lity, Możesz proszę podzielić się szerzej szczegółami tego czyszczenia wtryskiwaczy w Szewczyku ? Tzn. jak wpadli, że to jest przyczyna, Ile to kosztowało ? Ew. jaki doradca cię obsługiwał (jeśli to nie problem powołałbym się na przypadek twojego samochodi)
  3. Witam wszystkich, od 2 miesięcy jestem właścicielem autka jak w opisie.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...