Skocz do zawartości

maruda69

Pasjonat
  • Postów

    52
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

1

O maruda69

Informacje

  • Imię
    Marcin
  • Miasto
    Kraków

Auto

  • Model
    A4 B8 Allroad
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2013
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    CGLC
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    S-Tronic
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Cześć i przepraszam, za "odgrzewanie kotleta". Do swojego Allroada (2013) z B&O chcę dokupić koło dojazdowe. Wg Etki w dojazdówce w tym roczniku ma być ET29, (125/70/19) Sprzedający na aledrogo czy też firmy oponiarskie do rocznika 2013 (B8), oferują dojazdówki z ET22 pochodzące od B (2016 - ). Wszędzie są jakieś kalkulatory, przeliczniki i wielkie gu.. z tego wychodzi. Pytanie - czy dojazdówka na stalówce z ET22 będzie pasowała do mojego samochodu rocznik 2013?
  2. maruda69

    Znaczenie ET Felgi

    prześledziłem cały wątek i dalej nie znalazłem odpowiedzi na swoje pytanie, więc zadam je tutaj. Mam fajne felgi od A8 --> ET40 7,5"Jx17. Mam zamiar ubrać je w oponki 225x45x17. Czy beż żadnych problemów "podejdą" do A4B6 na standardowym zawieszeniu ? Czy nic nie będzie obcierać o wewnętrzne nadkola podczas skręcania, ew. czy nie będą "dobijać" o wewnątrz nadkoli przy obciążeniu na nierównościach ? z góry dzięki za odpowiedź, bo na innych forach dotyczących VAG nic nie znalazłem
  3. wydaje mi się, że sobie odpowiedziałeś na swoje pytanie ... z tego co słyszałem jednak powinieneś to zrobić Tak z ciekawości zapytam - kodowałeś w "taki" sposób .
  4. Są egzemplarze B6, które faktycznie maja podgrzewana przednią szybę (tak jak w Focusie)
  5. Musisz ściągnąć cały boczek, potem odkręcić podłokietnik - dopiero wtedy masz dostęp do mocowania panelu sterowania otwieraniem/zamykaniem szyb.
  6. Serwery ETKI są po blokowane i po VIN-nie nic nie sprawdzisz
  7. Dodam więcej - to złodziej pilnuje nas, a nie my złodzieja
  8. Może się Wam to przyda [A4 B6] Wymontowanie i zamontowanie ramy okna i podnośnika szyby Demontaż szyby z podnośnika ... jeżeli pomogłem --> jestem happy i "strzelcie przy okazji" za mnie browarka
  9. Cześć - pewnie trzeba na nowo zakodować kluczyki
  10. Strona pierwsza - 4 zdjęcie od góry ... na dźwigni zmiany biegów smycz EU
  11. bialyeg - tu masz opisane jak zrobić /zdiagnozować tempomat i jak go naprawić Odpalamy VAG-a Wchodzimy w [01 engine] - silnik ... czekamy na odczyt wszystkich wartości... Wbieramy [08 Means Block] - wartości mierzone, wybierz kanał 006 [GO] W drugim okienku powinny być widoczne trzy zera (000) Po wciśnięciu pedału sprzęgła oraz hamulca zera powinny zamienić się w jedynki (naciskając samo sprzęgło zmienia się pierwsze zero, naciskając hamulec dwa ostatnie zera) W przypadku gdy wartości się nie zmienią, jest "walnięty" czujnik położenia sprzęgła lub hamulca. ...ot i cała diagnoza ... U mnie po wejściu w kanał 006 w okienku zamiast trzech zer (000) miałem jedynkę i dwa zera (100) Najciekawsze jest to, że normalne vagowanie nie wykazuje żadnych błędów ... ... i najważniejsze --> zdjęcie osłony pod kierwonicą ...
  12. Dzo - wydaje mi się, że chodzi Ci o coś takiego
  13. przeprowadz adaptacje VAG-COM: [03 - Brake Electronics] lub [44 - Steering Assist] [Coding-II - 11] lub [security Access - 16] kod 40168 [Do it!] [basic Settings - 04] Group 060 [Go!] jesli wszystko zrobiles dobrze powinno wyskoczyc OK w drugim polu [Done, Go Back] zeby sie upewnic ze wszystko ok: [Measuring Blocks - 08] Group 004 [Go!] w polu 1 wartosc powinna byc miedzy -1.5 and +1.5 °. [Done, Go Back] [Close Controller, Go Back - 06]
  14. Ja polecam Recuva --> tu masz link do pobrania ze strony producenta http://www.piriform.com/recuva
×
×
  • Dodaj nową pozycję...