Skocz do zawartości

fiskus

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    11
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O fiskus

Osiągnięcia fiskus

0

Reputacja

  1. Zdiagnozowałem chyba pompę, przyhamowałem kilkukrotnie i pedał się zrobił twardy ja w hamulec a tutaj lipton. Auto aż mi zgasło i miałem problem z odpaleniem. Taki objaw to raczej pompka myślę, stąd te problemy z BIPami.
  2. Dekiel, który potrzebny jest mi kanał żeby ściągnąć wtryski? Nie mam za bardzo jak tego odkręcić z pewnością należałoby przykręcać kluczem dynamometrycznym a niestety nie dysponuje takim.
  3. rPowiem Ci szczerze,że nie wiem czy ten wentylator wogóle pracuje. Muszę sprawdzić po dłuższej jeździe, a druga sprawa co do ujemnych BIPów istnieje możliwość,że ktoś podmieniał już pompki i nie są z tej serii i ktoś nie wyregulował;/
  4. Jadę właśnie na wymianę filtrów i oleju wieczorem zrobie logi statyczne i dynamiczne zobaczymy jak to wyjdzie. Dzięki za porady i do usłyszenia Witam wrzucam wczorajsze logi statyczne. Korekcję wydają mi się, że są lepsze, ale BIPy dalej ujemne z czego na jednym podczas dodania gazu na biegu jałowym wartość rośnie delikatnie na dodatnią, a pozostałe rosną jeszcze bardzeij in minus. Statyczne grupa 13 i 23: http://vaglog.rtnet.pl/log_187285.html Statyczne grupa 13 i 23: http://vaglog.rtnet.pl/log_187284.html Jeszcze dziwne to,żę strasznie wysoka temperatura była na biegu jałowym do 96 stopni i nagle spadała, termostat nie domaga czy to normalne? Nie słyszę,też, żeby wentylatory się załączały, a stałem tak dobre 30 minut na jałowym biegu rozgrzanym autem.
  5. Czyli wg. ciebie pompa tandemowa nie ma wpływu na moc ? po mimo tego,że te opóźnienia dawkowania są trochę znaczne ? Jutro poszukam pompy tandemowej używki, bo nie ukrywam,że może być coś nie tak ponieważ hamulec jest dosyć twardy za każdym razem ;/ różne auta miałem to hamulec brał niżej ale jak żyleta a tutaj tak trzeba się wysilić, żeby wyhamować.
  6. Witam, dzięki za uwagi. Jutro wymieniam filtry paliwa, powietrza i oleju może paliwa jest zawalony, zobaczę jak wtedy wypadną BIPy. Co do korekcji chyba nie ma tragedii czy warto już wyciągać wtryski? Dziwi mnie tylko,że auto jest po programie niby ma 167 konii i 380 nm, ale mam w domu też audi A5 2.0 TDI 170 i jak jechaliśmy na autostradzie równo to A5 mi odeszła gdzie jest o 300 kg cięższa i jechały dwie osoby w niej. Możliwe, że przez pompę tandemową nie wyrabia i słabiej się zbiera ? Jeszcze nasuwa mi się, że to może być ta pompa bo hamulec co prawda chula wszystko cacy, ale twardy jest. Nie wiem czy dobrze to rozumiem. Jeszcze w kwestii turbo i logów z 11 grupy, chodzi mi o jednostki MAP czy wszystko jest cacy ? Turbo też dziwnie bo ładuje na programie jak widać prawie 1.5 bar, czy to nie za dużo? Dziękuje za pomoc. A jeszcze jedno patrząc na kąt synchronizacji spada przy obciążeniu trochę mocno czy to normalne czy raczej napinacz woła o pomoc, niby właściciel wymieniał rozrząd 15 tys. km temu.
  7. Witam zwracam się z prośbą o pomoc w analizie logów. Stat.13 i 23 http://vaglog.rtnet.pl/log_186610.html Stat.13 i 23 http://vaglog.rtnet.pl/log_186609.html Logi Dynamiczne: 13 18 23 http://vaglog.rtnet.pl/log_186621.html 03 10 11 http://vaglog.rtnet.pl/log_186620.html 04 08 11 http://vaglog.rtnet.pl/log_186619.html
  8. fiskus

    [B6 ALT] Logi do oceny

    Silnik jakiś słabo dynamiczny, na wyższych biegach to tragedia, żeby rozchulać to trzeba pedał w podłogę, wiem, że to jest benzyna wolnossąca, ale on nigdy tak nie mulił. Mam do wymiany katalizator bo mam błąd, ale czy przez to może tak zamulać ?
  9. fiskus

    [B6 ALT] Logi do oceny

    Witam, panowie zrobiłem logi, prosiłbym o sprawdzenie czy wszystko ok. http://vaglog.rtnet.pl/filipwojt_27405.html http://vaglog.rtnet.pl/filipwojt_27406.html
  10. Mój ma trochę przebiegu bo ponad 160 tys, miał już robione pierścienie bo brał olej, ale dużo to nie dało, dalej bierze te 0,5l na 1000km. Jednak muszę się zastosować do tej waszej reguły, aby uzupełniać olej do max, po każdej trasie i wtedy mniej pali. Nagram dźwięk silnika, bo oprócz tego napinacza jeszcze coś innego mi się nasuwa na myśl, może ty byś coś poradził, bo widzę że znasz ten model bardzo dobrze.
  11. Rafal, a co sadzisz, radzisz wymienic napinacz z lancuszkiem czy nie ?
  12. Witam ,mam na imię Filip, obecnie w moim posiadaniu znajduje się audi b6 2.0 ALT, jednak wkrótce zakupuje nowszy model audi A4
×
×
  • Dodaj nową pozycję...