Skocz do zawartości

woods_ols

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    12
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O woods_ols

Osiągnięcia woods_ols

0

Reputacja

  1. Witam, czy ktos moze mi doradzic czy skrzynie biegow od 1,8 mozna wstawic do 2,4 V6 benzyny?? obudowy sa takie same ale czy przelozenia tez?? czy po wstawieniu od 1,8 zaraz sie nie rozleci od nadmiaru mocy??
  2. Raczej nie ma wiekszego znaczenie,ma tylko znaczenie kiedy skrzynia jest nieszczelna i jest brak oleju to trzeba dolac ale sama wymiana nie robi wiekszego znaczenia...
  3. Podobne objawy jak u mnie byly tylko u mnie dwojka zgrzytala a piatka wchodzila z bolami i co sie okazalo, ze jak chcieli wymienic olej w skrzyni to razem ze starym olejem wyplynely trybiki ze srodka skrzyni i cala skrzynia nadaje sie do wymiany bo naprawiac niema sensu, a po drugie kolo dwumasowe takze do wymiany a jak kolo to i sprzeglo laczny koszt....lepiej nie pytac sprzeglo + kolo dwumasowe ok.2000zl i do tego jakas uzywana skrzynia biegow z 500zl przy dobrych lotach. Ale zacznij od wymiany oleju...
  4. Objawem padnietego sprzegla niezawsze jest slizganie...tak jak u mnie auto normalnie jezdzi nie przeciaga sprzeglo ale jest do wymiany bo przy ruszaniu skacze zabkami i czuc spalenizne sprzegla....
  5. Witam Niedawno pisalem o problemie ze zgrzytajacym drugim biegiem i ciezk chodzacym piatym biegiem, po wizycie na warsztacie dowiedzialem sie ze wszystko jest do wymiany tzn. samochod zaczal przy ruszania robic zabki i podczas jazdy na ktorym kolwiek biegu cos tyrkoczy jakby sie czolgiem jechalo czy traktorem wiec kolo dwumasowe do wymiany, sprzeglo sie dymi takze do wymiany,a jesli chodzi o biegi na warsztacie probowali wymienic olej bo byc moze wina oleju i jak odkrecili korek spustowy ze skrzyni wylecial olej z opilkami metalu a wraz z olejem elementy trybikow polamane... i teraz wszystko do wymiany skrzynia,sprzeglo,i kolo dwumasowe.Ktos moze wie gdzie znajde skrzynie do 2,4 V6 z 98r. i za jaka cene uzywana??
  6. Proponuje sprawdzic poziom oleju w skrzyni i dolac bo byc moze brak oleju w skrzyni biegow
  7. Witam Moj problem wyglada tak jezdze sobie autem zimnym czy rozgrzanym i dwojka wchodzi ze zgrzytem chyba ze delikatnie po malu ja wrzuce to normalnie a piatki czasami wogole niemoge wbic drozek nawet niechce sie ruszyc w strone 5 chyba ze na chama to tylko do polowy dojdzie i dalej niechce i potem ciezko wyjac drazek na luz...stane zgasze silnik poczekam z 5,10 minut i piatka juz dziala normalnie a z dwojka caly czas jest jak wyzej napisalem a reszta biegow ok. Nic nie szarpie przy ruszaniu i sprzeglo sie nie slizga.Czy ktos mial podobnie lub wie co to moze byc?? z gory dzieki silnik 2,4 V6 manulana skrzynia
  8. Witam otoz ja mam podobny problem ze skrzynia i kazdy mi mowi ze to sprzeglo,ale sprzeglo by sie slizgalo gdyby bylo do wymiany (chyba) bo problem jest taki ze drugi bieg wchodzi ze zgrzytem chyba ze delikatnie po malu wrzuce to jest ok,a piaty bieg czasami nie moge wogole wrzucic jest tylko wielki opor lub wejdzie do polowy i jak puszcze sprzeglo to zgrzyta i dalej niechce isc ale jak samochod postoi ze zgaszonym silnikiem np.15 minut to 5 bieg jest juz ok a drugi bieg caly czas tak samo sie dzieje.Czy moze to byc wina braku oleju w skrzyni biegow lub zapowietrzonego ukladu sprzegla...?? Ktos ma pomysl lub mial podobny przypadek??
  9. Swiece i przewody niestety niewiem,bo mam auto dopiero od tygodnia, a w historii nie ma zadnej wzmianki o wymianie przewodow i swiec...myslisz ze to moze byc to...?[br]Dopisany: 25 Maj 2009, 19:02_________________________________________________Dodam jeszcze ze odma wychodzaca z pokrywy lewej klawiatury laczaca sie z odma z prawe pokrywy klawiatury byla popekana i ja pokleilem,czy to tez moze byc przyczyna falowania tych obrotow przy nieszczelnej odmie??
  10. A czy w silniku 2,4 V6 AGA z 1998r nieszczelna odma tez moze byc przyczyna falowania obrotow na biegu jalowym lub na luzie poniezej 1000 obrotow ???
  11. Ostatnio kupilem Audi A4 z 1998/99r. 2,4 V6 w manualu full opcyjke autko prowadzi sie bardzo fajnie a wrecz idealnie i musze zaprzeczyc mitom ze samochody z tak duzymi silnikami pala jak smoki bo pali mi po miescie dokladnie tyle samo co moj poprzedni samochod z silnikiem 1,8 z czego jestem bardzo zadowolony bo frajda z jazdy "bezcenna" Jedyny problem jaki mam to tylko lekkie falowanie obrotow i tak prawde mowiac czytajac rozne posty na ten temat wszystkie moglbym przypisac do swojego przypadku Ale tak na powaznie jesli mozna poruszyc ten temat ponownie to opisze swoj problem i moze ktos bedzie mogl mi cos doradzic: A wiec chodzi o to ze samochod przyspiesza normalnie, z obrotow schodzi takze normalnie,ale gdy jest na biegu jalowym ponizej 1000 obrot lub stoi sobie zaparkowany na luzie to obroty lekko faluja w zakresie od ok.300 do 900 obrotow,ale wtedy dzieja sie takie rzeczy: 1 - faluje sobie pomiedzy 300 a 900 przez chwile a nastepnie sie unormuje i utrzymuje stale obroty na poziomie ok.900 obrotow. 2 - faluje sobie pomiedzy 300 a 900 po czym zejdzie ponizej 300 i zgasnie. 3 - poprostu sobie faluje pomiedzy 300 a 900 caly czas Te trzy opcje sie dzieja i w zaleznosci od humoru samochodu lub moze w zaleznosci od pogody a tak po za tym to zero problemow Pozdrawiam
  12. Witam Serdecznie ) jestem nowym uzytkownikiem zarowno samochodu jak i czlonka klubu Audi a4 )) Ostatnio kupilem Audi A4 z 1998r. 2,4 V6 full opcyjke )) autko prowadzi sie bardzo fajnie a wrecz idealnie ))) i musze zaprzeczyc mitom ze samochody z tak duzymi silnikami pala jak smoki bo pali mi po miescie dokladnie tyle samo co moj poprzedni samochod z silnikiem 1,8 z czego jestem bardzo zadowolony bo frajda z jazdy "bezcenna" :> Jedyny problem jaki mam to tylko lekkie falowanie obrotow i tak prawde mowiac czytajac rozne posty na ten temat wszystkie moglbym przypisac do swojego przypadku Ale tak na powaznie jesli mozna poruszyc ten temat ponownie to opisze swoj problem i moze ktos bedzie mogl mi cos doradzic: A wiec chodzi o to ze samochod przyspiesza normalnie, z obrotow schodzi takze normalnie,ale gdy jest na biegu jalowym ponizej 1000 obrot lub stoi sobie zaparkowany na luzie to obroty lekko faluja w zakresie od ok.300 do 900 obrotow,ale wtedy dzieja sie takie rzeczy: 1 - faluje sobie pomiedzy 300 a 900 przez chwile a nastepnie sie unormuje i utrzymuje stale obroty na poziomie ok.900 obrotow. 2 - faluje sobie pomiedzy 300 a 900 po czym zejdzie ponizej 300 i zgasnie. 3 - poprostu sobie faluje pomiedzy 300 a 900 caly czas Te trzy opcje sie dzieja i w zaleznosci od humoru samochodu lub moze w zaleznosci od pogody )))) a tak po za tym to zero problemow ))))) Pozdrawiam ))
×
×
  • Dodaj nową pozycję...