[B6 AWX] Ciężko wchodzą biegi

    11 odpowiedzi w tym temacie

    Rekomendowane odpowiedzi

    Witam,

    Mam taki problem biegi ciężko wchodzą na zimnym i ciepłym silniku, problem przestaje się pojawiać w czasie np. dojazdu do świateł i lekkim hamowaniu wtedy biegi w tym przypadku jedynka wchodzi idealnie, jeżeli samochód stoi lekko przechylony (np. na podjeździe) to biegi również wchodzą dobrze. Proszą o jakąś wskazówkę gdzie szukać problemu.

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Całkiem możliwe, że siada Ci powoli kaseta, bo jabłko się już sponiewierało. Ja mam podobnie, z tym, że mi potrafi zatrzymać lewarek w pozycjach skrajnych i np. smarowanie od spodu i próby rozruszania wodzików nic nie pomagają.

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    mi tak się dzieje bardzo sporadycznie, olej miałem wymieniany 4-5 miechy temu przejechałem od tamtej port około 12tyś km i raz na jakiś czas tak się dzieje...

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Dodam jeszcze, że jak oglądałem autko od spodu to poduszka pod skrzynią wydawała mi się jakby przygnieciona i wyciekał z niej olej!!!???.

    jak otworzę maskę to widać jak silnik się lekko trzęsie na boki, czy to może być wina poduszek???

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    moze, skrzynia mogla sie oposcic delikatnie a z regoly jak padnie jedna poduszka to moment leca wszytskie, wymieniaj im predzej.........

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    mam podobnie ze swoim - 1,2 ciężko wchodzą - 1 się blokuje , a 2 jakby z suchym zgrzytem.

    - sprzęgło i skrzynia przeszły już gruntowny przegląd - i nic ...

    fatalna sprawa

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    U mnie wczoraj nagle zaczęły ciężko wchodzić biegi na odpalonym silniku. Najciężej 1 i wsteczny reszta podczas jazdy też stawia lekki opór ale nie jest najgorzej. Na zgaszonym bez problemu,wszystkie jednym paluszkiem Sprzęgło się nie ślizga ani nie ciągnie auta na wciśniętym,bierze wna tej samej wysokości pedału od podłogi jedynie przy ruszaniu czuć leciutkie szarpanie.Wszystkie poduszki, i kaseta od zmiany biegów są o.k rozebrałem sprzęgło.Tarcza taka sobie,docisk na oko o.k-jedno i drugie i tak wymienię. wątpliwości mam co do dwumasa ma luz ok 2.5 cm teraz pytanie czy jego także wymieniać,czy jeszcze pośmiga?

    dorzucam filmik i proszę o opinie.

    MOV03307[br]Dopisany: 27 Grudzień 2009, 18:18_________________________________________________

    Zostawiłem ten sam dwumas a zmieniłem kpl sprzęgło LUK: tarcza, docisk i łożysko oporowe. biegi wchodzą elegancko,sprzęgło działa o wiele lżej. Żadnych wibracji ani skutków ubocznych. :)

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się


    • Przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników, przeglądających tę stronę.

    • Nowi użytkownicy