Skocz do zawartości

mcarena

Pasjonat
  • Postów

    32
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O mcarena

Osiągnięcia mcarena

0

Reputacja

  1. Witam szanownych forumowiczów. Okoliczności zmusiły mnie do rozejglądania się za A4 B7 z Multitronic (właśanie mi ukradziono B6). Troszkę przyglądałem się silnikom i chciałbym zapytać, który silnik 2.0 najbezpieczniej kupić? Chciałbym uniknąć problemów z wałkami wyrównaważającymi, pękającymi głowicami, itp diabłami. Czy warto pakować się w 2.7? Na co jeszcze warto zwrócić uwagę? Z góry dzięki za wszystkie porady
  2. mcarena

    Skradzione

    W nocy z 4/5 września o godz. 2:15 skradziono Audi A4 B6 1,9 AVF Multitronic GJA o numerach WX61447, kolor Dolphinegrau (szary metalik). Auto skradziono w Grójcu (mazowieckie), po czym udali się nim w kierunku Radomia trasą S7 (daleko nie dojechali tą trasą, więc zapewne auto trafiło gdzieś w okolicach Grójec, Białobrzegi , Warka, lub dalej drogami lokalnymi do Kozienic, Góry Kalwarii lub nawet Radomia). Felgi 5-ramienne audi 7,5J ET-42, zawieszenie sport, przyciemnione fabryczne szyby (tylne boczne+tylna), chrom pakiet (listwy + relingi), wnętrze welur czarne, opony Pirelli Cinturato P7 235/45R17 (DOT 2010), reflektory soczewkowe. Dach: Mały odprysk po kamieniu w przednim prawym rogu (pasażer) zaprawiony lakierem. Maska: Odprysk ok 5-10cm nad prawym reflektorem zaprawiony lakierem. Tylne prawe drzwi: malutkie wgniecenie na przetłoczeniu w okolicach klamki. Tylny zderzak: Obtarcie średnicy ok. 15 cm na lewym "rogu". Przedni zderzak: odpryski lakieru oraz otarcia nad tablicą rejestracyjną. Części mogą się znaleźć na giełdzie w Słomczynie bądź na alledrogo. Gdyby ktokolwiek posiadał jakieś informacje, bardzo proszę o kontakt - 662-241-474 Czeka nagroda
  3. Witam, troszkę stron wątku już jest i się kompletnie pogubiłem. Podsumowując: fabrycznie nie mam sprysków reflektorów. Czego będę potrzebował? 1. Dodatkowy zbiorniczek? Jaki? (była mowa o 2 różnych) 2. Pompka? Jaka? 3. Jakaś wiązka elektryczna? Jaka? 4. Wężyki. Jakie? 5. Dysze + odpowiedni zderzak. Jakie? Podłączenie elektryki później w ASO. Z góry dzięki za odpowiedzi.
  4. Podłączam się. Też urwałem i potrzebuje kupić @Bieniek Gdzie w końcu kupiłeś? Oryginalną, czy nie?
  5. Nie polecam wyjmować światła na pałę. Ja zrobiłem tak 1. Szarpnąć za plastik na klapie prze samej górze dopóki nie zejdzie z 3 zaczepów (po dwóch stronach i po środku) 2. odgiąć plastik i wsadzić śróbokręt w dziurę 3. światło jest szare a plastik trzymający jego zaczepy czarny. Zachaczy o kant czarnego plastiku (albo o specjale wcięcie) i przesuwac w prawą strone dopóki czarne nie spadnie z lampy (powinno spasc delikatnie w dol jesli mamy otwarta klape) 4. wyjmujemy swiatlo 5. wyjmujemy metalowe zaczepy, ktore zostaly w srodku 6. wyjmujemy czarny plastik 7. podlączamy nowe 8. Wsuwamy (powinno sie samo zakleszczyc) W wypowiedziach powyzej zabraklo 2 waznych dla mnie informacji 1. nie trzeba ściagac calego obicia z klapy, wystarczy odgiac gore z 3 zaczepow, plastik ten jest elastyczny wiec raczej nie peknie 2. czarny plastik pchamy dopoki nie spadnie w dol z obudowy, a metalowe zaczepy nie beda sie z niego w miare gladko zsuwaly (inaczej polamiemy sobie swiatlo!)
  6. To napewno nie adaptacja, ale jeszcze nie podłączyłem VAGa... Rozmawiałem z kilkoma serwisami (telefonicznie): 1) Sserwis - Sopa Diagnoza: sterownik hydrauliczny skrzyni 2) Midparts Diagnoza: bieżnia, łańcuch i reszta wnętrza do wymiany 3) AutoJózefów Diagnoza: sterownik hydrauliczny skrzyni 4) Samko - zadzwonię jutro i napiszę Powyższe diagnozy nie są poparte żadnymi testami. To tylko wstępne typy serwisantów po opisaniu usterki. Jak widać 2 z trzech zapytanych serwisów postawiły diagnozę sterownik hydrauliczny. Odpowiedź Midparts jakoś do mnie nie przemawia. Macie może jakieś doświadczenia z powyższymi serwisami? Z góry dzięki za odpowiedź Będę się dzieli szczegółami w miarę postępów
  7. Witam, właśnie doświadczyłem w swoim Multitronicu dziwnego problemu. Dzisiaj, po szybszym odcinku, jechałem kawałek ok 50km/h. Gdy puszczałem gaz, skrzynia zaczynała się zamulać, a następnie zrzucała sporo w dół (na D). Do tego stopnia, że dojeżdżając do krzyżowania prawie postawiło mnie dęba z ok 35km/h. Zauważyłem również, że problem dotyczy wszystkich trybów i ujawnia się po nagrzaniu auta (tzn ujechaniu kilku kilometrów). Spotkał się ktoś z czymś takim. Z góry wielkie dzięki za pomoc
  8. Kumpel podlał siuwaksem okolicę spojenia dwusekcyjnej pompy hamulcowej z serwo oraz wejście węża podciśnieniowego do serwo. No i ujrzeliśmy bańki na spojeniu pompy z serwo. Tak więc najprawdopodobniej zakończy się na wymianie uszczelki. Serwo to 8e0 612 105 N Może ktoś potwierdzić numer uszczelki? 4D0 611 243 Z góry dzięki
  9. Klima odpada. Próbowałem również z wyłączoną. Byłem u znajomego.. Zrobił test i stwierdził, że serwo do wymiany. Podobno jakieś membranki czasem pękają. Test wyglądał tak: 1. Wyjęcie wężyka ciśnieniowego + odpalenie silnika + zatkanie wężyka palcem + zgaszenie silnika = nic nie syczy 2. Włożenie innego wężyka do serwa i dmuchnięcie. Słychać uciekające powietrze...
  10. Witam, od kilku dni po wyłączeniu silnika, przez ok 10-20 sekund, słychać syczenie z okolic zbiorniczka wyrównawczego / pompy / serwa. Brzmi jak uchodzące powietrze i jest dobrze słyszalne nawet przy zamkniętej masce poprzez kratki nad zbiorniczkiem wyrównawczym układu hamulcowego. Ktoś się już spotkał z takimi objawami? Z góry dzięki za wszystkie podpowiedzi.
  11. Dzięki wielkie za pomoc. O to chodziło!
  12. Witam, posiadam sprężarkę 8e0 260 805ba w AVF. Jestem świeżo po wymianie rozrządu. Od jakiegoś czasu słychać pykanie dochodzące z silnika. Początkowo myślałem, że to sprzęgło jednokierunkowe alternatora. Jednak mechanicy zdiagnozowali, iż pykanie dochodzi z kompresora. Ktoś się już z tym spotkał? Może jakieś pomysły? Sprężarka od razu do regeneracji czy najpierw obstawiać sprzęgiełko kompresora Z góry dzięki wszystkim za pomoc
  13. Sprzęgiełko alternatora i koło pasowe alternatora to jest to samo. Cena ok 120 PLN
  14. wieloklinowy i wielorowkowy to synonimy Pytam bo kolega A4 Avant S_Line wymienił oddzielnie pasek wieloklinowy i wielorowkowy (z rtóżnymi cenami). Naszczęście u mnie też już nie potrzeba tego drogiego napinacza. Ja dopiero przed wymianą, ale graty kupiłem u TOM77. Dokładnie komplet, o którym wspomniał kolega GRazny + koło pasowe alternatora. Cena gratów dokładnie 900 PLN. Umawiałem się już z mechanikiem (poleconym przez kumpli). Koszt robocizny 300-400 PLN
×
×
  • Dodaj nową pozycję...