Skocz do zawartości

vippp

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    8
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O vippp

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia vippp

0

Reputacja

  1. pepik25 miałeś racje, plywak sie zawiesil. Dzisiaj zatankowalem za kolejne 100zl i wszystko wrocilo do normy, czyli podniosla sie wskazowka i znikla rezerwa. Dzieki za pomoc. Pozdrawiam
  2. Witam, ostatnio podczas tankowania mojego Audi a4 b6 1.9 przydarzyla mi sie dziwna rzecz. Zatankowalem ok 1/4 baku, przekrecilem stacyjke, wskazowka podniosla sie, zgasla rezerwa a nagle po paru sekundach wyskoczyla rezerwa i wskazowka opadka totalnie do zera. Mam pytanie czy za to jest odpowiedzialny jakis bezpiecznik i jezeli tak to jaki? Czy to raczej grubsza sprawa i zepsul mi sie czujnik poziomu paliwa w baku? Prosze o pomoc.
  3. Juz znalazlem na allegro za 800zl + 100zl wysylka, najwazniejsze ze sprzedawca daje do dwoch miesiecy gwarancje rozruchowa. Jak zamontuje, troche pojezdze i wszystko bedzie ok to sie odezwe.
  4. koledzy to powiedzcie mi wkoncu czy do B6 avant 2002 rok AWX 1,9 TDI 131km jest jeden model skrzyni biegow czy kilka? Albo gdzie ewentualnie w swoim aucie mam szukac oznaczen mojej skrzyni, zeby zamowic identyczna?
  5. Na liczniku 191tys. ale przy uzywanych autach i polskich handlarzach ciezko stwierdzic realny przebieg, stawian na ok 250tys. Skrzynie to wiem ze okolo 700,800zl + 300,400 robocizna. A czy warto wymieniac samo sprzeglo czy lepiej komplet? Czytalem na forum zeby nie bawic sie w inne firmy niz LUK.
  6. Witam, posiadam A4 B6 1,9 TDI 131 KM 2002 rok - od dluzszego czasu mam problemy z manualną 5 biegową skrzynię biegów. 4 bieg juz od dluzszego czasu nie dziala, 3 bieg zgrzyta przy wlaczaniu a pozniej podczas jazdy na tym biegu jak tylko zdejme noge z gazu przestaje rowniez dzialac. Rowniez przy jezdzie na 3 biegu lewarek lata z gory na dol. Przy wstecznym podczas cofania mam lekkie szarpania samochodu. A ostatnio mi praktycznie zadnego biegu nie dalo sie wcisnac, jak juz wbilem 1 lub 2 to gdy jechalem z silnika byl dzwiek jak z odrzutowca, za pare minut znowu normalnie sie biegi wrzucalo a potem znowu problem z ich wbiciem oraz wycie silnika. Powiedzcie czy to tylko skrzynia czy rowniez sprzeglo mi padlo? Jaki jest koszt wymiany sprzegla w moim silniku? Czy bawic sie w regeneracje skrzyni czy raczej szukac uzywanej? Czy znacie namiary na sprawdzone uzywane skrzynie biegow, najlepiej ze Śląska? Oraz najwazniejsze czy wystarczy ze bede szukal skrzyni do B6 1,9 TDI 131km czy moze pod ten silnik bylo kilka rodzajow? Poratujcie mnie swoimi opiniami. Pozdrawiam
  7. Mialem identyczny problem, do tego ESP mi sie wyswietlalo. Stalem z gorki, puszczalem hamulec a auto zamiast sie toczyc w dół to stało w miejscu. Pojechalem do specjalisty najlepszego na slasku i od razu wiedzial co to jest. Wystarczylo wymienic Servo + pompe hamulcową, koszt: 400 PLN uzywane servo + pompa, 200 PLN robocizna. Teraz wcale mi nie hamuje ani nie zalącza sie ESP.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...