Skocz do zawartości

kociub

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O kociub

Osiągnięcia kociub

0

Reputacja

  1. stożki i puszki Simonty są również bardzo dobre. Co do Niemców to na forach Mercedesa zachwycają się firmą Jacky... ale nie pchałbym sie w to.
  2. Mocno bym polemizował Szczególnie przy założenie innego kolektora wydechowego - turbo potrafi być baaaaaaardzo słyszalne. Mówię o zwykłej serii miałem porównanie na własne oczy volvo v70 i passata b5 , resztę znam z opinii. To że kolektor wydechowy to nie wiem, ale rozmawiamy o samym stożku, jeśli wymieni się kolektor, zrobi przelot i wrzuci stożek to przyrost mocy gwarantowany. Może nie szukałem dlatego, że średnio mnie to interesowało i dlatego, że nawet nie przyszło mi do głowy, że konstrukcja silnika turbo audi może się tak diametralnie różnić od setek innych (fiat coupe, nissan 200sx, opel calibra i reszta), że bov może przynieść jakiekolwiek ryzyko zważywszy na to, że przedłuża on żywotność turbiny.
  3. Auta grupy VAG (mówie o dieslach) są jedynymi autami. w których słychać gwizd turbiny, w innych markach dla przykładu w volvo jak usłyszysz gwizd turbiny to szukuj się na jej wymianę. Co do izolacji sorry wzorowałem swój opis na tym zdjeciu z innego auta jak się teraz okazało oO wybacz moja meakulpa dokładnie na tym: Dlaczego Bov to niewiadoma w 1.8 t ?
  4. Tak sobie czytam, może ekspertem nie jestem, ale jeśli dobrze wnioskuje to ten "pipercross" to zwyczajny stożkowy filtr powietrza? Jeśli to jest coś innego to dalszą cześć mojego posta możecie śmiało zlekceważyć Tak sobie czytam i zrozumiałem najpierw, że stożek dał Twojemu koledze 7km w passacie... macie potwierdzenie przed i po z hamowni? W większości przypadków filtr powietrza nie daje praktycznie żadnej różnicy może dać lekki basowy pomruk ale nic więcej, gadanie, że auto zbiera się lepiej itd... to z reguły są tzw." kupiłem to wydałem tyle kasy i to musi działać" czyli wkręcanie sobie czegoś na siłę. Różnice mocowe i w zbieraniu się auta można zobaczyć, kiedy rozbudowany dolot spotka się z kolektorem i pełnym przelotem, sam stożek... to taki dodatek, dla szpanu nic więcej. Wydaje mi się, że Twój stożek nie działa, albo działa źle. Powinieneś go odseparować i umieścić w miejscu gdzie będzie dostawał zimne powietrze, do jego działania jest to niezbędne, Twój stożek zwyczajnie się dusi i zasysa ciepłe powietrze, o ile jakiekolwiek tam jeszcze jest. Nie wiem jak w audi , ale podejrzewam, że marka nie robi różnicy, ale w Hondzie jak montuje się dolot na stożku to wyróżnia się dwa typy, krótki, który poprawia wkręcanie się auta na wysokich obrotach i długi (z reguły w zderzaku) który poprawia dolne granice obrotów. Co do stwierdzenia, że stożek daje lepszy dźwięk niż zawór bov off ... szczerze wątpię, aut ze stożkiem widziałem setki, z bovem słownie dwa i nic nie przebije tego pssst na wysokich obrotach pozdrawiam kociub
  5. kociub

    [B5 AEB] Moja A4

    Ha znam potwora bardzo dobrze. Nawet miałem okazję huśnąc się tym nieduży kawałek (właściciel wesoły nie był na tą okoliczność ) i powiem, że odpycha się zacnie, choć jakby wrzucić dolot, przelot i pokminić nad turbiną był by Legnicki masakrator. Troche kosmetyki (te listwy byś przykleił), gleba, ładny wydech, ciemne szybki, cleary na przód i jakaś ładna 16 z dużym parapetem (17 na Legnice.... nie polecam xD) była by akurat w pytke
  6. Witam wszystkich posiadaczy Audi a4. Na imie mi Grzegorz i zbliża mi sie kupno auta. Biorę pod uwagę A4 dlatego własnie się tu zarejestrowałem.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...