przecież autor tematu chce iść na zaoczne ..... poziom nauki to śmiech, przynajmniej w szczecinie ....
ja kończe dzienne na wydziale inżynierii mechanicznej i mechatroniki w szczecinie i po 1-wszym roku poprawiałem fizykę razem z zaocznymi .... na egzaminie zadania jak w liceum, przepychają dalej każdego bo kasa leci na konta uczelni ......
nawet po lo humanistycznym powinieneś sobie poradzić
jest twardo, niewygodnie, więcej pali, na żaden krawężnik nie wjedziesz, w koleinach nosi, nisko (do dużych felg MUSI byc gleba) i 100 innych minusów
dlatego zmieniłem w tamtym sezonie z 18" na 19"
generalnie mało mnie to interesuje czy wierzysz czy nie, mam jakieś 2 foty przy 250 km/h - ale ich raczej nie ma sensu wklejac jeśli jest filmik jak cięższe i słabsze A6 2.4 robi 250 km/h
S4 ile jedzie sprawdzisz sobie na youtube, seria jak widze robi 270 km/h a po programie 280 km/h i chyba skrzynia sie kończy
A4 ACK w manualu idzie 260km/h licznikowe i jest ograniczane mocą - skrzynia jest mega długa i starczy teoretycznie do 275 - 280 km/h a tyle na równym to auto nie ma szans pojechać
» Bieg 1 3.500
» Bieg 2 2.118
» Bieg 3 1.429
» Bieg 4 1.029
» Bieg 5 0.789
» Główne 4.125
więc prawidłowe obroty dla tego auta to 2597 obr/min przy 100 km/h czyli masz takie jak każde auto z tym silnikiem/skrzynią
opony nie mają nic do prędkości obrotowej wału przy danej prędkości - zmieniając obwód kół możesz zmienić prędkość realną samochodu ale na liczniku przy 100 km/h będą zawsze takie same obroty nie ważne jakie koła założysz
benzyna v-power racing 99+ czy jak to sie tam zwie po 6 zł jest niby sciagana z zachodu
a te v-power co jest 20-30 gr drozszy to jest z polskich rozlewni
auto pójdzie do handlarza któy skręci licznik na standardowe 180 tyś, zmontuje książkę i sprzeda za 10 tyś drożej
przecież nawet tu na forum jest cała masa 1.9tdi B5/B6 co ma "180 tyś. kupione od niemca 100% pewne" za cenę niższą niż te 300-400 tyś. na mobile.de
jeśli kupisz w benzynie to tak, oprócz regulacji zaworów co 40 tyś. km (ze względu na V-TEC) za 50zł w ASO to się nie robi nic oprocz wymiany olejów i filtrów, rozrząd na łańcuchu więc wymiana pasków/rolek odpada
280 KM to mial JEDEN przypadek rs4 który miał błędy na komp i bodajrze zje**** przepustnicę, przez nagar tracą właśnie do 360-380 KM, po czyszczeniu mają ok. 400, ale nie 280 to jakieś wiejskie ploty
jeśli RS4 ma 280KM to znacznie lżejże M3 e46 CSL z tego filmu ile ma ? 150 ?
pokaż mi taki wyścig
to że nie trzyma mocy i zamiast 420KM ma 360-380KM to nie znaczy że podkrecony klekot na ~280KM ma przy nim czego szukac - chyba ze piszesz o sprincie od 50 km/h na 5 biegu czy 6 biegu
co do samej przeróbki to gra kompletnie nie warta świeczki - jeszcze jakby przerobił S4 czy nawet 3.2 V6, ale tdi ........ auto fajne jak stoi na parkingu, uruchomienie silnika psuje cały efekt