Skocz do zawartości

eMeM

Pasjonat
  • Postów

    263
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O eMeM

Osiągnięcia eMeM

0

Reputacja

  1. przecież autor tematu chce iść na zaoczne ..... poziom nauki to śmiech, przynajmniej w szczecinie .... ja kończe dzienne na wydziale inżynierii mechanicznej i mechatroniki w szczecinie i po 1-wszym roku poprawiałem fizykę razem z zaocznymi .... na egzaminie zadania jak w liceum, przepychają dalej każdego bo kasa leci na konta uczelni ...... nawet po lo humanistycznym powinieneś sobie poradzić
  2. jest twardo, niewygodnie, więcej pali, na żaden krawężnik nie wjedziesz, w koleinach nosi, nisko (do dużych felg MUSI byc gleba) i 100 innych minusów dlatego zmieniłem w tamtym sezonie z 18" na 19"
  3. generalnie mało mnie to interesuje czy wierzysz czy nie, mam jakieś 2 foty przy 250 km/h - ale ich raczej nie ma sensu wklejac jeśli jest filmik jak cięższe i słabsze A6 2.4 robi 250 km/h S4 ile jedzie sprawdzisz sobie na youtube, seria jak widze robi 270 km/h a po programie 280 km/h i chyba skrzynia sie kończy
  4. A4 ACK w manualu idzie 260km/h licznikowe i jest ograniczane mocą - skrzynia jest mega długa i starczy teoretycznie do 275 - 280 km/h a tyle na równym to auto nie ma szans pojechać
  5. » Bieg 1 3.500 » Bieg 2 2.118 » Bieg 3 1.429 » Bieg 4 1.029 » Bieg 5 0.789 » Główne 4.125 więc prawidłowe obroty dla tego auta to 2597 obr/min przy 100 km/h czyli masz takie jak każde auto z tym silnikiem/skrzynią opony nie mają nic do prędkości obrotowej wału przy danej prędkości - zmieniając obwód kół możesz zmienić prędkość realną samochodu ale na liczniku przy 100 km/h będą zawsze takie same obroty nie ważne jakie koła założysz
  6. przy takim zestawie nic trzeć nie powinno sprawdź może najpierw dokładnie stan amorków/sprężyn a cudów typu 215/45 żadnych nie zakładaj
  7. eMeM

    Ceny paliw

    dzisiaj znow +10gr bumerang stargard pb95 5.25 pb98 5.45 ON 5.17
  8. eMeM

    Ceny paliw

    benzyna v-power racing 99+ czy jak to sie tam zwie po 6 zł jest niby sciagana z zachodu a te v-power co jest 20-30 gr drozszy to jest z polskich rozlewni
  9. auto pójdzie do handlarza któy skręci licznik na standardowe 180 tyś, zmontuje książkę i sprzeda za 10 tyś drożej przecież nawet tu na forum jest cała masa 1.9tdi B5/B6 co ma "180 tyś. kupione od niemca 100% pewne" za cenę niższą niż te 300-400 tyś. na mobile.de
  10. a sprzedawca nie patrzył na Ciebie przypadkiem jak na wariata ? przecież to są najprostrze w świecie opony asymetryczne
  11. jeśli kupisz w benzynie to tak, oprócz regulacji zaworów co 40 tyś. km (ze względu na V-TEC) za 50zł w ASO to się nie robi nic oprocz wymiany olejów i filtrów, rozrząd na łańcuchu więc wymiana pasków/rolek odpada
  12. 280 KM to mial JEDEN przypadek rs4 który miał błędy na komp i bodajrze zje**** przepustnicę, przez nagar tracą właśnie do 360-380 KM, po czyszczeniu mają ok. 400, ale nie 280 to jakieś wiejskie ploty jeśli RS4 ma 280KM to znacznie lżejże M3 e46 CSL z tego filmu ile ma ? 150 ?
  13. pokaż mi taki wyścig to że nie trzyma mocy i zamiast 420KM ma 360-380KM to nie znaczy że podkrecony klekot na ~280KM ma przy nim czego szukac - chyba ze piszesz o sprincie od 50 km/h na 5 biegu czy 6 biegu co do samej przeróbki to gra kompletnie nie warta świeczki - jeszcze jakby przerobił S4 czy nawet 3.2 V6, ale tdi ........ auto fajne jak stoi na parkingu, uruchomienie silnika psuje cały efekt
  14. rozmiar jest fajny ale do A8 założ, zrob zdjęcie i się wklei do tematu "tego nie robić z A4"
  15. spoko, przy tych ogromnych przebiegach rzędu 1000 km miesięcznie pojeździsz z 5-10 lat i zwróci się zakup diesla
×
×
  • Dodaj nową pozycję...