eMeM
Pasjonat-
Postów
263 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O eMeM
Osiągnięcia eMeM
0
Reputacja
-
przecież autor tematu chce iść na zaoczne ..... poziom nauki to śmiech, przynajmniej w szczecinie .... ja kończe dzienne na wydziale inżynierii mechanicznej i mechatroniki w szczecinie i po 1-wszym roku poprawiałem fizykę razem z zaocznymi .... na egzaminie zadania jak w liceum, przepychają dalej każdego bo kasa leci na konta uczelni ...... nawet po lo humanistycznym powinieneś sobie poradzić
-
[ALL] Plusy i minusy przesiadki na większe koła- podsumowanie
eMeM odpowiedział(a) na agaa2222 temat w Koła, felgi i opony
jest twardo, niewygodnie, więcej pali, na żaden krawężnik nie wjedziesz, w koleinach nosi, nisko (do dużych felg MUSI byc gleba) i 100 innych minusów dlatego zmieniłem w tamtym sezonie z 18" na 19" -
generalnie mało mnie to interesuje czy wierzysz czy nie, mam jakieś 2 foty przy 250 km/h - ale ich raczej nie ma sensu wklejac jeśli jest filmik jak cięższe i słabsze A6 2.4 robi 250 km/h S4 ile jedzie sprawdzisz sobie na youtube, seria jak widze robi 270 km/h a po programie 280 km/h i chyba skrzynia sie kończy
-
A4 ACK w manualu idzie 260km/h licznikowe i jest ograniczane mocą - skrzynia jest mega długa i starczy teoretycznie do 275 - 280 km/h a tyle na równym to auto nie ma szans pojechać
-
» Bieg 1 3.500 » Bieg 2 2.118 » Bieg 3 1.429 » Bieg 4 1.029 » Bieg 5 0.789 » Główne 4.125 więc prawidłowe obroty dla tego auta to 2597 obr/min przy 100 km/h czyli masz takie jak każde auto z tym silnikiem/skrzynią opony nie mają nic do prędkości obrotowej wału przy danej prędkości - zmieniając obwód kół możesz zmienić prędkość realną samochodu ale na liczniku przy 100 km/h będą zawsze takie same obroty nie ważne jakie koła założysz
-
przy takim zestawie nic trzeć nie powinno sprawdź może najpierw dokładnie stan amorków/sprężyn a cudów typu 215/45 żadnych nie zakładaj
-
dzisiaj znow +10gr bumerang stargard pb95 5.25 pb98 5.45 ON 5.17
-
benzyna v-power racing 99+ czy jak to sie tam zwie po 6 zł jest niby sciagana z zachodu a te v-power co jest 20-30 gr drozszy to jest z polskich rozlewni
-
auto pójdzie do handlarza któy skręci licznik na standardowe 180 tyś, zmontuje książkę i sprzeda za 10 tyś drożej przecież nawet tu na forum jest cała masa 1.9tdi B5/B6 co ma "180 tyś. kupione od niemca 100% pewne" za cenę niższą niż te 300-400 tyś. na mobile.de
-
a sprzedawca nie patrzył na Ciebie przypadkiem jak na wariata ? przecież to są najprostrze w świecie opony asymetryczne
-
Czy na prawdę kupiliście "nie wymagające wkladu"?
eMeM odpowiedział(a) na pajakleon97 temat w Na Każdy Temat
jeśli kupisz w benzynie to tak, oprócz regulacji zaworów co 40 tyś. km (ze względu na V-TEC) za 50zł w ASO to się nie robi nic oprocz wymiany olejów i filtrów, rozrząd na łańcuchu więc wymiana pasków/rolek odpada -
280 KM to mial JEDEN przypadek rs4 który miał błędy na komp i bodajrze zje**** przepustnicę, przez nagar tracą właśnie do 360-380 KM, po czyszczeniu mają ok. 400, ale nie 280 to jakieś wiejskie ploty jeśli RS4 ma 280KM to znacznie lżejże M3 e46 CSL z tego filmu ile ma ? 150 ?
-
pokaż mi taki wyścig to że nie trzyma mocy i zamiast 420KM ma 360-380KM to nie znaczy że podkrecony klekot na ~280KM ma przy nim czego szukac - chyba ze piszesz o sprincie od 50 km/h na 5 biegu czy 6 biegu co do samej przeróbki to gra kompletnie nie warta świeczki - jeszcze jakby przerobił S4 czy nawet 3.2 V6, ale tdi ........ auto fajne jak stoi na parkingu, uruchomienie silnika psuje cały efekt
-
rozmiar jest fajny ale do A8 założ, zrob zdjęcie i się wklei do tematu "tego nie robić z A4"
-
Czy na prawdę kupiliście "nie wymagające wkladu"?
eMeM odpowiedział(a) na pajakleon97 temat w Na Każdy Temat
spoko, przy tych ogromnych przebiegach rzędu 1000 km miesięcznie pojeździsz z 5-10 lat i zwróci się zakup diesla