Skocz do zawartości

siwy2731

Pasjonat
  • Postów

    77
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O siwy2731

Osiągnięcia siwy2731

0

Reputacja

  1. sprawdz miejsce tam gdzie jest komputer, czesto zbiera sie tam woda a tam sa przekazniki od wentylatorow,przekaznik jest na samym dole i jak jest tam woda to jest w niej zanurzony i to raczej napewno bedzia cala przyczyna, pozdrawiam...
  2. zgadzam sie z chłopakami odnosnie uszkodzenia rozrzadu, zostaly zalozone stare szklanki ktore byly uszkodzone po spotkaniu zaworów z tłokami, na Twoim miejscu odrazu zdejmowalbym glowice i patrzyl czy nie ma sladow na tlokach,a zeby byl problem ze smarowaniem gory to napewno panewki nie wygladaly by tak jak wygladaj teraz bo wtedy to ich by nie bylo
  3. no to sprawdz czy chodzi nastawnik kata wtrysku, bo jesli nie chodzi to silnik bedzie pracowal metalicznie, wtedy kat wtrysku nie zmienia sie tak jak powinien, wymiana nastawnika objawia wlasnie takim bledem i wiarze sie z wymiana sterownika
  4. miałem dosłownie tak samo w A6 po wymianie pompy, znajomy podłączył luncha zczytal pin z licznika i dopisal pompe,bez tego napewno nie ruszy,chyba ze przełozysz sterownik o ile jest sprawny ze starej pompy,
  5. dziekuje za informacje po sparwdzeniu potwierdzilo sie, w skrzynce bylo pelno wodya przekazniki do wyrzucenia, dzis zamowiona skrzynka bo byla peknieta i przekazniki, jutro wymienie i zobacze czy bedzie ok,ale raczej napewno bedzie...jeszcze raz dzieki[br]Dopisany: 13 Listopad 2009, 21:42_________________________________________________no i po wymianie obudowy i przekaznikow,problem calkowicie znikł
  6. Witam wszystkich,usterka dotyczy A4 B6 1.8T, od jakiegos czasu samoczynnie włącza sie wentylator, potrafi zrobic to nawet w nocy i rozładowac akumulator, nie sprawdzałem jeszcze nic vagiem ale jutro to napewno zrobie,moze ktos mial juz z tym doczynienie, z gory dziekuje za zainteresowanie...
  7. mam taki dowod ze robie to ws swoim warszatcie i wiem jakie sa skutki nie wciskania popychaczy, kupujesz komplet i kazdy powoli wyciskacz, to nie ktory wyciska sie doslownie jak maslo a np nastepny nie chce sie wycisnac wogole, mialem dwa miesiace temu klienta ktory mial robione dwie glowice (kompleksowa wymiana walki popychacze pestki dzwigienki,) przejechal1500 km i w walkach byly potarzne dziury na nie ktorych krzywkach, analizujac cala wymiane z poprzednimi mechanikami doszlismy do wnioski ze przyczyna byly nie wycisniete popychacze ktore podczas pracy nie chcialy sie oproznic i wyregulowac luzu, skutkiem tego byly wypalone dwa zawory bo byly podparte,
  8. ostatnio znajmy mial podobny problem czy to cieply czy to zimny uruchamial sie po kilku kreceniach,robili juz wszystko i wszyscy a okazalo sie ze trzeba bylo zwiwekszyc dawke startowa i wszystko sie naprawilo, zaplacil za to 80zl, podobno zdjecie dekla gornego pompy i tam jest regulacja, teraz pali na dotyk
  9. w autach z USA nie ma kata zalamania swiatla wiec pozostanie tylko wymiana lamp
  10. wymiana prowadnic to nic zadzwyczajnego,jesli dobrzepamietam to chyba tych glowic nie mozna frezowac tytlko docierac, a nie ktorzy tego nie wiedza, mam pytanie czy przy wymienie walkow wyciskales olej z popychaczy bo jak nie to wiedz ze to wlasnie byla przyczyna takszybko zuzytych walkow
  11. to znaczy ze czujnik jest z kontrola i cos szwankuje
  12. sprawdz Swiece i czy masz stop, bo moze to byc czujnik stopu
  13. jutro sprobuje,dam znac czy pomoglo[br]Dopisany: 27 Październik 2009, 22:02_________________________________________________dzis zmieniłem te 6 na jedynke i jest juz ok,tlyko chcialbym wiedziec czy zmieniajac to cos wiecej sie zmienilo.....dzieki na pomoc bin85
×
×
  • Dodaj nową pozycję...