Skocz do zawartości

Pieczakers

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    21
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O Pieczakers

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Dzięki Kolego!
  2. Witam Kolegów. Niestety zaszła konieczność kupna nowej cewki i w związku z tym powstało pytanie. W aucie zamontowana jest cewka 058 905 105 A, natomiast ETKA twierdzi, że powinna być 058 905 101 A. W związku z powyższym proszę o weryfikację. Może moja ETKA jakaś lewa, albo ktoś coś kiedyś majstrował przy aucie...
  3. Pieczakers

    Jaka uszczelka?

    Byłem dziś w InterCars i uszczelka Elringa kosztuje 68 po zniżkach więc zapewne dla indywidualnego klienta nie przekroczy 100 ---------- Post dopisany at 16:19 ---------- Poprzedni post napisany at 16:17 ---------- A tak na marginesie nie wiem czy coś źle zrobiłem przy wymianie czy ta uszczelka jest kiepska ale na przestrzeni 80 000 km będę ją już wymieniał 3 raz
  4. [/color] Miałem zamiennik w Audi 80 B3 i efekt był odwrotny niż u Ciebie. Dziękuję za odpowiedzi. Też nie lubię przepłacać i przy zakupie części biorę pod uwagę to, że nie będę jeździł tym samochodem wieki...
  5. Witam. Zastawiam się czy warto kupić chłodnicę na allegro, np taką http://moto.allegro.pl/nowa-chlodnica-audi-a4-a6-passat-b5-skoda-superb-i2303467773.html Nie znam się na tym i dla mnie chłodnica to chłodnica. Cena połowę niższa niż w InterCars. Dziękuję za opinie...
  6. Masz podgrzewane lusterka czy będziesz dopiero montował instalację?
  7. Uwierz, że wątpię... No chyba, że zacznie to rozgrzewać do czerwoności. Ale na razie nie trzeba tego ruszać - olej odessany i będzie jeździć
  8. niestety już nigdy go nie odkręcę. Trzeba miche wymienić - śruba zjechana.
  9. Raptem 3 lata różnicy :> Mam teraz inny problem. Nie moge odkręcić śruby spustowej oleju. Za każdym razem ten sam problem, tylko że teraz tak się zjechała, że będzie micha do wyjęcia. Jutro spróbuję spiłować na mniejszy rozmiar, a jak nie pomoże to będzie źle bardzo
  10. Ale, jeżeli trochę oleju mi bierze (tzn. spala), bo nie mam widocznych wycieków, może być tak że zacznie go ginąć więcej przy syntetyku, czy to też bajka? Tak poza tym kupiłem Mobil Super 2000 10w40. Tym razem w Intercarsie, więc na pewno nie jest lewy i jestem ciekaw czy szklanki będzie słychać... Polecano mi również preparad Liqui Moly, który likwiduje te klekoczące dźwięki, ale nie wiem czy to jest sens. Miał ktoś z tym styczność?
  11. zrobisz głupotę... Chciałbym również zauważyć, że wystarczy przeczytać 10 ostatnich stron postu, żeby wiedzieć co wlać do 1,8T Tak poza tym.... Nasuwa mi się tylko jedno pytanie... Czy do silników 20 zaworowych, np ADR lać syntetyk, np. MOTUL 8100 X-clean plus 5W-30, mimo, że wcześniej jeździły na półsyntetykach (mój na Mobilu 10w40)?
  12. może luz na maglu?
  13. u mnie dlugą śrubę trzeba rozwiercać. Mozolna praca... Polecam odciąć nagwintowaną końcówkę jak rownież zrobić dwa nacięcia w miejscu mocowania sworzni. Pierwsze nacięcie przy przednim wahaczu i spróbować złapać ją za łeb i przekręcić. Jak nie idzie to drugie cięcie, wiertło 5 albo 6 na początek potem poprawić 8. Co jakiś czas można uderzyć, może pojdzie. Na koniec ostrożnie 10 żeby nie uszkodzić zwrotnicy. Trzeba dużo cierpliwości. Powodzenia
  14. Pieczakers

    Ile pali Wam gazu?

    Ostatnio 13 wczesniej ok 12.5
  15. Pieczakers

    Syczenie gazu i smród

    Kiedyś po wymianie termostatu, jak dymny z siebie zamknąłem maskę usłyszałem właśnie syczenie i smród. Pojechałem do gazownika popatrzył powąchał i stwierdził że jest wszystko ok. Często po tankowaniu śmierdzi mi w aucie i to dość mocno. Czasami zdarza się, że przejadę około 10-20 km po tankowaniu i dopiero zaleci gazem. Też tak macie??
×
×
  • Dodaj nową pozycję...