
mihu2000
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
23 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
1O mihu2000

-
Galeria zdjęć i filmów ze spotów Wielkopolskich
mihu2000 odpowiedział(a) na Iverson temat w Wielkopolskie
az sie lezka kreci tyle wspomnien pozdro chlopaki, dozobaczonka -
witam belki juz nie mam, sprzedalem ale nie konicznie belka ulegla skrzywieniu jezeli nie bylo mocnego strzala to poszedl czop, tylnej belki mniej wiecej tak to wyglada http://moto.allegro.pl/item275420962_czop_osi_tylnej_audi_80_b4_audi_100_c4_audi_a6.html wiec najpierw rozbierz i popatrz co uleglo popsuciu potem szukaj czesci gdybys chcial to czop z piastami mi zostal pozdrawiam
-
SPOT POZNAŃSKI - NIEDZIELA godzina 17:00
mihu2000 odpowiedział(a) na Arkadiush temat w Wielkopolskie
elo elo ja tez sie pisze na wyscigi :th: i bylbym raczej za spotem i wyscigami w godzinach popoludniowych bede w poznaniu ok 17h wiec wyscigi o 18:30 pasuja jak najbardziej tylkocena mnie troszke gniecie -
zalanie skrzyni zlym olejem moze sie objawiac nie precyzyjnym dzialaniem, biegi moga wchodzic ciezej na zimno czy po rozgrzaniu lub tak i tak. Mam w domu golfa III VR6 synkro czyli 4x4. Kupilem olej BP wg. ktalogu do wlasnie tego wozu wszystko chodzilo niby dobrze jak kiedys, ale po roku przy przegladzie i wymianach zalalem orginalny olej VW. Roznica byla odrazu widoczna biegi wchodzily jak w maselko i zniknelo delikatne chaczenie sie biegow. Dlatego jestem zwolennikiem orginalnego oleju do skrzyn :th:
-
dokladniej pytaj sie o olej o nazwie VS 200 czy 220 teraz nie jestem pewien ale to typowo do VW Audi koszt ok 60 pln litr. jest bardzo rzadziutki prawie jak woda i zamiennikow nie probuj przezylem juz troszke ze szkrzyniami wiec tylko ORGINAŁ !!!
-
ej o co chodzi? Pierzesz tapicerke płynem do mycia silników? Mam u siebie nieciekawą plamę, w zasadzie pozostałość po zacieku (tak mi się wydaje), muszę ją czymś zabić. dokladnie uzywam tego plynu do silnikow radzi sobie z 99% plam i nie niszczy tapicery polecam
-
moze kiedys byly jakies naklejki i klej daje taki efekt :eek: ( albo bylo dobre palonko ) niedaleko ciebie mieszka moj brat UK Nottingham
-
witam pod dywanem pod pasazera nogami w duze czarnej obudowie :biggrin:
-
Kur.. bądź tu teraz mądry :confused: ręce opadają już mi na to wszystko, stary mnie opierdala co ja kupilem hehehh Moj pierwszy automat i taka wtopa niezle
-
moze trzeba wymienic calosc moze nie, najlepiej wyjac ocenic i podjac decyzje. Mialem kiedys golfa TDI i mialem podobny problem wymienilem samo łożysko i padło kolejne 55tysiaków. Zabieg nie jest trudny zdejmujesz skrzynie jakies 1-1,5h potem dobierasz sie do sprzegla, jak tarcz i docisk w miare wyglada to przeczysc, wymien łożysko i wkładaj skrzynie ok 2h ( praca samemu ze spokojem ) jak masz pomoc pojdzie duzo szybciej pozdrawiam :biggrin:
-
DZWONILEM PO ROZNYCH WARSZTATACH ITD. Jedni mówia ze smailo wkladac jezeli od 2.5 tdi to bedzie chodzic bez problemu od a4 czy a6 a8 bez wzglaedu na skrzynie i silnik AFB czy AKN byle 150KM a inni mowia ze nie pojedzie i koniec. P.S. Dowiedziałem sie dlaczego szarpie i tak dziwnie chodzi poprostu skrzynia walczyla sie w trybie awaryjnym startuje z 3 biegu tip nie dziala ASR sie swieci. Wsteczny ok! i nie ma roznicy czy sterownik jest podpiety czy nie H2O nieraz rojnuje zycie hehehe pozdrawiam koledzy
-
Witam kupilem a4 99r lifting 2.5tdi silnik AFB skrzynia EFR. Sterownik (komputer) byl zalany dosc powaznie lezal ok 1,5 miesiaca w wodzie. czytajac forum zorientowalem sie ze skrzynia chodzi w trybie awaryjnym ( tip nie dziala startuje z 3 biegu itd.) mieszkam daleko od jakiego kolwiek miasta auto mam jeszcze nie skonczone i nie zarejestrowane wiec nie mam mozliwosci dojechac do jakiego kolwiek warsztatu. Wg ETKA moj sterownik 8D0 927 156 CF jest dedykowany do A4 99r ze skrzynia EZV i do a6 z silnikami AFB AKN i skrzynia ETU. Wywnioskowalem z tego ze, sterownik jest troszke uniwersalny. W etka znalazlem jeszcze kila sterownikow dedykowanych do A4 z tych lat np z koncowką CH i CQ lub a6 BL i DK. Prosze o pomoc w tej sprawie, bo zdanie fachowcow jest naprawde podzielone jedni mowia ze smiga bezproblemowo ze jak silnik pasuje to wkladac i napewno bedzie dzialac jedni mowia ze nie dziala i koniec. pozdrawiam dzieki za jakiekolwiek podpowiedzi co do tych sterownikow dodam ze znalesc taki jak moj to NIEMOZLIWOSC !!!
-
witam chlopaki dzisiaj podszedlem do tematu z rana i zastosowalem sie do waszych wskazowek :smile: Spuscilem stary olej wygladal jak zmielony wklad ołówka taka szara maź . odkrecilem miske a tam jeden szlam i te magnesy zawalone ja cholera oczywiscie wszystko wypucowalem na blask. Wlalem 3L zaczelo sie przelewac odpalilem silniczek i wlewalem dalej weszlo ok 3,5 L tak jak napisal norbi. zakrecilem i po zabiegu skrzynia faktycznie chodzi lzej ale nie moge jej sprawdzic dalej bo mam uszkodzony sterownik szukam na allegro ale narazie d*pa. ORIENTUJECIE SIE CZY DOPASUJE STEROWNIK TIPA NP. OD A6 TEN SAM ROCZNIK I SILNIK ALE SKRZYNIA DEQ A MOJA TO EFR A WG ETKI POWINIENEM MIEC SKRZYNIE EZV SUGERUJAC SIE NUMERAMI STERA MAM 8D0 927 156 CF JAK MYSLICIE DA RADE DOPASOWAC COS INNEGO BO ZNALESC TAKI JAK MOJ TO NIEMOZLIWOSC
-
oka jutro zobacze jak to pojdzie tylko wszedzie w katalogach mobil castrol itd widzialem ze tam wlazi 3L mowisz ze podejdzie nawet 6-6,5