Skocz do zawartości

B3t3x

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O B3t3x

Osiągnięcia B3t3x

0

Reputacja

  1. Nowa listwa jest już skalibrowana,właśnie po wymianie tłoczków listwę trzeba kalibrować bo sama wymiana tłoczków nic nie da-pomoże na krótko,w valtekach zużyciu ulega też materiał,z których zrobiona jest listwa a do kalibracji potrzebny jest specjalny przyrząd Możesz mi wytłumaczyć dlaczego po wymianie tłoczków w listwie trzeba ją skalibrować ? Bo przecież kalibracja polega na ustawieniu skoku tłoczka w listwie a przy wymianie samego tłoczka nie ruszasz śruby która jest za to odpowiedzialna ? Nowa listwa jest może i wstępnie skalibrowana ale i tak wychodzi to dopiero po włożeniu jej do samochodu i sprawdzeniu na kompie, pomijając już sprawę dysz jakie są zamontowane... Osobiście zmieniam same zestawy naprawcze i nie kalibruje, wszystkie parametry są takie jak powinny.
  2. Koszt zakupu jednoznacznie wskazuje na skaj (ekoskóre). Skóra naturalna zaczyna swoją cene od ok 50zł za 1m2
  3. Witam. Ja u siebie mam problem odbiegający troche od innych tutaj opisywanych. Mianowicie obroty falują u mnie tylko do rozgrzania silnika, po tym czasie rzadko sie zdarza falowanie, ale przy ponownym odpaleniu (nawet przy ciepłym już silniku) chwile falują. Tak wieć czy czyszczenie przepustnicy i przepływomierza jest wskazan ? czy problem leży gdzie indziej ze względu na falowanie tylko w początkowej fazie po odpaleniu ? Dodam ze autko słabo sie zbiera na początku.
  4. Witam wszystkich, od 3 lat jeżdze samochodami marki audi a teraz padł wybór na A4 1.8 Avant, tak więc trzeba sie zalogować Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...