Skocz do zawartości

Błoniak

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    2
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Błoniak

Osiągnięcia Błoniak

0

Reputacja

  1. Ostatnio tez miałem pewne problemy z połączeniem. Kabel z interfejsem łączył mi siż z COM16 - co uniemożliwiało pomyślne połączenie z VAGiem. Zmieniłem w pozycji Men.Urz.- Porty (LPT, COM) na COM4 i później po uruchomieniu Vaga mogłem się połączyć. Niestety program i kabel jaki zamówiłem jest prawdopodobnie wersją niepełną dlatego nie jestem w stanie ustawić kąta wtrysku - jakby ktoś mógł pomóc z okolic Serocka. I jak mogę zasugerować kolejność połączeń: OBDII - USB - przekręcenie stacyjki (wystarczy włączyć zapłon) - VAG
  2. Na wstępie zaznaczę, że bardzo cenne są dla mnie informacje zebrane na forum, śledząc porady szanownych kolegów wiele udało mi się dowiedzieć Z góry dziękuję za pomoc i porady. Teraz opis tego co dzieje się z moim autkiem. Samochód stracił moc i zaczął głośniej pracować - objawy dosyć często spotykane na forum. podłączyłem się wczoraj pod VAGa i wyszły dwa błędy: - 550 Regulacja kąta wyprzedzenia wtrysku - 553 Przepływomierz masowy powietrza - G70 A oto moję Logi dynamiczne: http://gfx.efotek.pl/images/twqlukse8lw2pcwgk1n.jpg http://gfx.efotek.pl/images/ktvlghj6nwb2z0zbqbmk.jpg Na podstawie tego co udało mi się 'poczytać' na forum podejrzewam (ponieważ brak mi doświadczenia), że przepływomierz mierzy nieprawidłowo - Gr 010 poz 1 < poz 4 Gr 003 ; Gr 008 poz 4 < poz 3 Będę wdzięczny za jakieś uwagi i spostrzeżenia i analizę Logów
  3. Witam wszystkich szczęśliwych posiadaczy Audi A4
×
×
  • Dodaj nową pozycję...