
kozaTD
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
19 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O kozaTD

-
Witam jaki będzie numer vin klimatronika do autka kolegi - nr nadwozia WAUZZZ8DzSA10306 Kupił nie taki jak trzeba i teraz klimy nie może włączyć - a ze starego nie spisał :/ Serdecznie dziękuję za pomoc Pozdrawiam Marcin
-
Dziękuję za pomoc :-)
-
Witam jaki będzie numer vin klimatronika do mojego autka - nr nadwozia WAUZZZ8DZTA228309 Kupiłem nie taki i teraz klimy nie mogę włączyć - a ze starego nie spisałem Dziękuję za pomoc Pozdrawiam
-
Witam miałem podobny problem - tak jak u ciebie obroty po odpaleniu były niestabilne - problemem był nieszczelny przewód paliwowy, który zapowietrzał mi układ. Po wymianie problem został wyeliminowany. Pozdrawiam
-
wg mnie to nie opłacalne Tak jak koledzy napisali koszty naprawe nibagatelne - turbo plus układ sterowania :gwizdanie: Mam 1Z i naprawdę jestem zadowolony, a wiem z forum że jeżeli ten model silnika jest zdrowy to rogalotti potrafi z nigo dużo wyciągnąć . Pozdrawiam i wesołych świąt
-
[B5 1Z] klimatronik ws. wskaźnik - komu wierzyć??
kozaTD odpowiedział(a) na kozaTD temat w Audi A4 B5
Sprawę załatwiła wymiana termostatu i teraz autko trzyma temperaturę bez problemu -
I ja podłącze się pod temat bo mam podobnie z moim A4. Jeszcze w zimie mrozek, 5 dni stania, grzanie świec trzy razy 5s. kręcenia i odpalał bez problemu. Zło miało początek pod koniec wakacji. Pięknego poranka niby odpalił bez problemu ale po 3s. padł. Ponowne odpalenie i chodził, lecz z klejnymi odpaleniami jest gorzej. Teraz to musze z 10s. kręcić i jak załapie, a ja nie dodam gazu to zaraz gaśnie. Mam nadzieje że nasz problem bedzie miał to samo podłoże. Ze względu na natłok spraw zajme się tym na poważnie w przyszły weekend i napisze rezultaty moich zmagań. Pozdrawiam. Tak więc sprawa załatwiona. przyczyny 2 : - przwód wtryskowy był dziurawy - wymiana. - filtr paliwa - wymieniony. Po wykonaniu tych czynności autko zapala bez problemów.
-
Witam Mam pytanie związane z temp. płynu chłodzącego. Od jakiegoś czasu wskaźnik temperatury na desce rozdzielczej nie wskazuje na stałe po rozgżaniu 90oC tylko tak raz 80, potem 75, 90 i tak w kolo macieju . Dodam jeszcze że temp. np. 75 może sie utrzymywać przez godzine na trasie. Jeżeli odpale kod 51 na klimatroniku widze jak temp silnika rośnie i po osiągnięciu 90 staje i tak jak powinno być trzymana jest oprzez cały czas jazdy. I tu moje pytanie : któremu z tych wskazań mam wierzyć?? Czy to może być oznaką końca życia termostatu? Dzieki za pomoc.
-
Kolego tylko i wyłącznie logi dynamiczne mogą coś powiedzieć, dlatego: - jeżeli posiadasz VAG to poszukaj jak zrobić logi umieść na forum koledzy napewno coś pomogą - jeżeli nie masz VAG-a to poszukaj kolegi w twojej okolicy z VAG-iem i poproś o zrobienie logów (najlepszą okazja do spotania ludzi z forum są spoty tam napewno ktoś ci pomoże) Pozdrawiam.
-
Jeżeli razem z kopceniem spadek mocy występuje to kolego najprawdopodobniej dziura w dolocie - sprawdzic wszystkie węże, gumowy łącznik przy turbio i metalowa rurę pod zderzakiem czy przypadkiem dziur nie ma(czynności znajdziesz opisane w dziale warsztat). A najlepiej jak zrobisz logi wtedy koledzy prawie ze 100% pewnościa określa przyczyne kopcenia. // na 5 biegu nie kopci bo jedziesz szybko i pęd powietrza rozrzedza dymek do tego stopnia że znika
-
[B5 AFN] Czarny dym z rury wydechowej 1.9 TDI (110km) 1997rok Avant
kozaTD odpowiedział(a) na Maniusiek28 temat w 1.9TDI
Kolego biało-siwy dymek z rury nigdy nic dobrego nie oznacza - najczęściej to ostatnie dni turbinki dają właśnie takie oznaki. Ale jak to wielu starszych kolegów powiada bez logów nie ma jednoznacznej diagnozy. pozdrawiam -
Dokładnie jak napisał grzesioo koszt założenia klimki jest duży i lepiej kupić autko z klimką.
-
Witamy tym bardziej że z bliskich stron:)
-
Witam wszystkich przekopałem forum i niestety nigdzie nie znalazłem linka(funkcjonującego) do tej pozycji. Zaczynam przygodę z naprawami we własnym zakresie i była by ona bardzo pomocna. Gdzie to mogę ściągnąć? za pomoc PS. Admini nie krzyczcie na mnie jeżeli temat umieszczony w złym miejscu.
-
Wiatm podłączam się pod temat bo mam identyczna sytuację. Zrobiłem diagostykę klimatronikiem i oto wyniki 06.1 - (G110) czujnik temperatury chłodzenia silnika (ECT), klimatyzacja ciągła przerwa, 07.1 - (G109) Czujnik temperatury otoczenia dmuchawy świeżego powietrza, ciągła przerwa, 13.7 - Klapa nogi/odszraniacz, czasem blokowana 15.5 - Klapa powietrza, ciągła blokada, zobacz (choć to zależy bo czasami wyskakuje 15.7) 22.1 - (F118) Wyłącznik wysokiego ciśnienia gazu klimatyzacji, ciągła przerwa 50.3 - ??? nie mam zielonego pojęcia. ;( co dokłądnie to oznacza i jak można temu zaradzić?? I tak samo jest jeżeli chodzi o wyświetlacz "*" się zapala ale nie słychać stycznika który wcześniej było słychać przy załączaniu i wyłączaniu klimatyzacji. Z góry dziękuję za wszelką pomoc w rozwiązaniu problemu.