Skocz do zawartości

kozaTD

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    19
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O kozaTD

Osiągnięcia kozaTD

0

Reputacja

  1. kozaTD

    [B5 1Z] VAG klimatronika

    Witam jaki będzie numer vin klimatronika do autka kolegi - nr nadwozia WAUZZZ8DzSA10306 Kupił nie taki jak trzeba i teraz klimy nie może włączyć - a ze starego nie spisał :/ Serdecznie dziękuję za pomoc Pozdrawiam Marcin
  2. Dziękuję za pomoc :-)
  3. Witam jaki będzie numer vin klimatronika do mojego autka - nr nadwozia WAUZZZ8DZTA228309 Kupiłem nie taki i teraz klimy nie mogę włączyć - a ze starego nie spisałem Dziękuję za pomoc Pozdrawiam
  4. Witam miałem podobny problem - tak jak u ciebie obroty po odpaleniu były niestabilne - problemem był nieszczelny przewód paliwowy, który zapowietrzał mi układ. Po wymianie problem został wyeliminowany. Pozdrawiam
  5. kozaTD

    1z czy AFN

    wg mnie to nie opłacalne Tak jak koledzy napisali koszty naprawe nibagatelne - turbo plus układ sterowania :gwizdanie: Mam 1Z i naprawdę jestem zadowolony, a wiem z forum że jeżeli ten model silnika jest zdrowy to rogalotti potrafi z nigo dużo wyciągnąć . Pozdrawiam i wesołych świąt
  6. Sprawę załatwiła wymiana termostatu i teraz autko trzyma temperaturę bez problemu
  7. I ja podłącze się pod temat bo mam podobnie z moim A4. Jeszcze w zimie mrozek, 5 dni stania, grzanie świec trzy razy 5s. kręcenia i odpalał bez problemu. Zło miało początek pod koniec wakacji. Pięknego poranka niby odpalił bez problemu ale po 3s. padł. Ponowne odpalenie i chodził, lecz z klejnymi odpaleniami jest gorzej. Teraz to musze z 10s. kręcić i jak załapie, a ja nie dodam gazu to zaraz gaśnie. Mam nadzieje że nasz problem bedzie miał to samo podłoże. Ze względu na natłok spraw zajme się tym na poważnie w przyszły weekend i napisze rezultaty moich zmagań. Pozdrawiam. Tak więc sprawa załatwiona. przyczyny 2 : - przwód wtryskowy był dziurawy - wymiana. - filtr paliwa - wymieniony. Po wykonaniu tych czynności autko zapala bez problemów.
  8. Witam Mam pytanie związane z temp. płynu chłodzącego. Od jakiegoś czasu wskaźnik temperatury na desce rozdzielczej nie wskazuje na stałe po rozgżaniu 90oC tylko tak raz 80, potem 75, 90 i tak w kolo macieju . Dodam jeszcze że temp. np. 75 może sie utrzymywać przez godzine na trasie. Jeżeli odpale kod 51 na klimatroniku widze jak temp silnika rośnie i po osiągnięciu 90 staje i tak jak powinno być trzymana jest oprzez cały czas jazdy. I tu moje pytanie : któremu z tych wskazań mam wierzyć?? Czy to może być oznaką końca życia termostatu? Dzieki za pomoc.
  9. Kolego tylko i wyłącznie logi dynamiczne mogą coś powiedzieć, dlatego: - jeżeli posiadasz VAG to poszukaj jak zrobić logi umieść na forum koledzy napewno coś pomogą - jeżeli nie masz VAG-a to poszukaj kolegi w twojej okolicy z VAG-iem i poproś o zrobienie logów (najlepszą okazja do spotania ludzi z forum są spoty tam napewno ktoś ci pomoże) Pozdrawiam.
  10. kozaTD

    [B5 AFN] dymi na czarno

    Jeżeli razem z kopceniem spadek mocy występuje to kolego najprawdopodobniej dziura w dolocie - sprawdzic wszystkie węże, gumowy łącznik przy turbio i metalowa rurę pod zderzakiem czy przypadkiem dziur nie ma(czynności znajdziesz opisane w dziale warsztat). A najlepiej jak zrobisz logi wtedy koledzy prawie ze 100% pewnościa określa przyczyne kopcenia. // na 5 biegu nie kopci bo jedziesz szybko i pęd powietrza rozrzedza dymek do tego stopnia że znika
  11. Kolego biało-siwy dymek z rury nigdy nic dobrego nie oznacza - najczęściej to ostatnie dni turbinki dają właśnie takie oznaki. Ale jak to wielu starszych kolegów powiada bez logów nie ma jednoznacznej diagnozy. pozdrawiam
  12. kozaTD

    Instalacja klimatyzacji

    Dokładnie jak napisał grzesioo koszt założenia klimki jest duży i lepiej kupić autko z klimką.
  13. Witamy tym bardziej że z bliskich stron:)
  14. Witam wszystkich przekopałem forum i niestety nigdzie nie znalazłem linka(funkcjonującego) do tej pozycji. Zaczynam przygodę z naprawami we własnym zakresie i była by ona bardzo pomocna. Gdzie to mogę ściągnąć? za pomoc PS. Admini nie krzyczcie na mnie jeżeli temat umieszczony w złym miejscu.
  15. Wiatm podłączam się pod temat bo mam identyczna sytuację. Zrobiłem diagostykę klimatronikiem i oto wyniki 06.1 - (G110) czujnik temperatury chłodzenia silnika (ECT), klimatyzacja ciągła przerwa, 07.1 - (G109) Czujnik temperatury otoczenia dmuchawy świeżego powietrza, ciągła przerwa, 13.7 - Klapa nogi/odszraniacz, czasem blokowana 15.5 - Klapa powietrza, ciągła blokada, zobacz (choć to zależy bo czasami wyskakuje 15.7) 22.1 - (F118) Wyłącznik wysokiego ciśnienia gazu klimatyzacji, ciągła przerwa 50.3 - ??? nie mam zielonego pojęcia. ;( co dokłądnie to oznacza i jak można temu zaradzić?? I tak samo jest jeżeli chodzi o wyświetlacz "*" się zapala ale nie słychać stycznika który wcześniej było słychać przy załączaniu i wyłączaniu klimatyzacji. Z góry dziękuję za wszelką pomoc w rozwiązaniu problemu.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...