Skocz do zawartości

Tomi216

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    12
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Tomi216

Osiągnięcia Tomi216

0

Reputacja

  1. Witam ja ubezpieczyłem w tamtym roku w PZU od samej kradzieży AC na rok czyli ważne mam do tego roku Wrzesień zapłaciłem 280zł. Oc miałem wcześniej w sierpniu już zapłacone z NW też w PZU przy 50%zniżce plus że auto pierwszy raz w Polsce rejestrowane na rok 480zł.Miałem full ubezpieczenie ale po nieszczęsnym wypadku motorem zabrali mi sporo
  2. Tomi216

    Podłączenie Vag-a....

    Witam mam swój interfejs-ik bez kostki tylko 4-piny(czerwony +,czarny -,niebieski i biały pin) swoją A4 (B5 1.6 ADP) podłanczam bez problemu pod pin "16" czerwony+,"7" niebieski,biały wolny jest nie potrzebny bo wejście u mnie ma tylko 3 przewodziki natomiast czarny- pod pin "4" lub "5" u mnie akurat występuje pod pinem "4".Do czego zmierzam przyjechał wczoraj do mnie kuzyn "golfem IV" i prosił abym podłączył tego golfa i tak zrobiłem ale nie chciał się połączyc.podłączyłem plus pod pin "16" niebieski lub biały pod pin"7"a masy u niego we wtyczce są pod "4" i "5" pinem(czyli dwie masy) podłanczałem na przemian i nic u mnie w A4 jest jedna masa o co tam chodzi??? uzupełnij profil
  3. Uszczelniacze nie bo zostały założone nowe " Gates"Gośc ze szlifierni twierdzi że głowicę zrobił na 1000% bardzo dobrze i twierdzi że poleciał"dół"tzn. góra się zrobiła za szczelna i pierścienie poszły....Nie chce mi się w to wierzyc chodź bywają takie przypadki(ale ten silnik ma autentycznie mały przebieg 126tyś.głowica była robiona ponieważ tłoki uderzyły w zawory"pasek od klimy wskczył jakimś cudem za koło pasowe i wkęcił się w rozrząd"
  4. "Próba olejowa" jak to wykonac? wstrzyknąc 50ml oleju na tłok i wtedy sprawdzic?a jak będzie wyższe ciśnienie niż na sucho to co to oznacza że pierscienie są do niczego?czy jak bo niebardzo wiem jak to zrobic...
  5. Tomi216

    17978 co to jest???

    Sprawdzałem u siebie vag-iem błędy silnika i wyskoczył 17978 usunoł się ale co jaklś czas wyskakuje nie mam opisu tego błędu co to za błąd???Ten błąd wyskakuje wtedy gdy czasami odpalam to odpali i zgaśnie tak z 2razy i później już ok i po tym wyskakuje ten błąd...
  6. lukaszek13ns, Dzięki też mi się tak wydaje że dół jest dobry bo był ok.Tak też zrobię tak samo wcześniej myślałem aby sprawdzic u kogoś innego tą głowicę i wtedy wyjdzie czy gościu zrobił dobrze czy źle
  7. Uszczelniacze nie :redface: Bo zostały założone nowe " Gates"Gośc ze szlifierni twierdzi że głowicę zrobił na 1000% bardzo dobrze i twierdzi że poleciał"dół"tzn. góra się zrobiła za szczelna i pierścienie poszły....Nie chce mi się w to wierzyc chodź bywają takie przypadki(ale ten silnik ma autentycznie mały przebieg 126tyś.głowica była robiona ponieważ tłoki uderzyły w zawory"pasek od klimy wskczył jakimś cudem za koło pasowe i wkęcił się w rozrząd"
  8. Moja sprężrka klimy jest produkcji Japońskiej o nazwie"TAMA MFG." Posiada również numer:488-45121 SAE-J639 i nic więcej....Jeszcze mocowanie sprężarki (łapa)ma numer:2017-016 i żadnego znaku więcej....... [ Dodano: 11-05-2007, 14:03 ] Iceman, i jak z napinaczem?
  9. Mam jedno pytanie po tym jak w szlifierni wymienili mi te 8zaworów,uszczelniacze zaworów, splantowali głowicę,założyłem nową uszczelkę pod głowicę dokręciłem głowicę tak jak trzeba i resztę czynności jak powinno być. Przejechałem po tym remoncie głowicy niecałe 1000km i spalił prawie 1litr oleju????dolałem i dalej tak samo po tysiącu Zaznaczam że przed demontażem głowicy nie paliła ni grama po przejechaniu 15tysięcy do wymiany oleju Orlen Platinum 10w40(pół syntetic) nie wiem co się dzieje z nim???Autentycznie ma przejechane 126tyś.
  10. Ok Iceman przeniosę to do innego działu. Czekam Iceman na twoją pomoc jakbyś miał u siebie w firmie takowy napinacz to z chęcią bym przyjechał do twojej firmy po kupno tego napinacza i napełnienie klimy :biggrin:
  11. Jeszcze jedno po tym jak w szlifierni wymienili mi te 8zaworów,uszczelniacze zaworów,zplantowali głowicę,założyłem nową uszczelkę pod głowicę dokręciłem głowicę tak jak trzeba i resztę czynności jak powinno być. Przejechałem po tym remoncie głowicy niecałe 1000km i spalił prawie 1litr oleju????dolałem i dalej tak samo po tysiącu :eek: Zaznaczam że przed demontażem głowicy nie paliłani grama po przejechaniu 15tysięcy do wymiany oleju Orlen Platinum 10w40(pół syntetic) nie wiem co się dzieje z nim???
  12. Witam Iceman i tu jest problem jeden napinacz dorobiłem pasek się kręcił na kołach było ok ,już miałem jechać napełnić klimę i przed garażem stuk puk i silnik zgasł :eek: patrze pod maską a pasek od klimy wszedł za koło pasowe wału korbowego i wkręcił się w kółko rozrządu efekt był taki 8zaworów do wymiany,plantowanie głowicy,uszczelka pod głowicę + moja robota :frown: Zmieniło się napięcie paska(wyciągnoł) się trochę i finał,ajeździłem na napinaczu własnej roboty tak około 2miesięcy zimą i nie chciało mi się napełniać tej klimy jak i tak było zimno.Żeby ktoś miał nawet fotkę takiego napinacza do odtworzenia go to byłoby super,bo już nie chcem ryzykować :biggrin:
  13. witam mam na imię Tomek mam 29lat,posiadam od roku Audi które kupiłem uszkodzone lekko z przodu ,A4 1.6benzyna bez gazu ADP.Moje autko jest standardową wersją Audi tyle że założyłem oryginalne alu no i posiada też klimę dokładaną w niemczech (ale nie działa) Bardzo fajnie się jeździ tym autem wcześniej też miałem audi lecz starsze modele :biggrin:
  14. Witam kupiłem A4 z niemiec lekko uderzony z przodu poszły chłodnice pas przedni maska lampy reszta ok auto oprócz NAPINACZA OD KLIMATYZACJI został jego mały fragment i nie wiadomo jak on wygląda bo KLIMATYZACJA była dokładana w niemczech (manualna) i oryginał który wychodzi w standardzie jest inny Chłodnica była węrzsza od standardowej ale jakoś założyłem od standardowej i pasi ale napinacz standardowy nie bo ma inne mocowanie niż w standardzie .Czy jest jakiś katalog części dokładanych do A4? Bo chciałbym taki napinacz zamówic ale nie wiem gdzie i nie znam symboli mam tylko symbole podstawy sprężarki klimy tam gdzie ten fragment napnacza był przykręcony:2017-016....I symbol sprężarki klimy :488-45121 SAE J639 TAMA MFG made in japan.... Pomocy.... [ Komentarz dodany przez: wojtas-audi: 07-05-2007, 17:25 ] Zapraszam do przeczytania REGULAMINU
×
×
  • Dodaj nową pozycję...