Skocz do zawartości

Danelko666

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    13
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Danelko666

Osiągnięcia Danelko666

0

Reputacja

  1. Witam Szybkie pytanie bo nie umiem znaleźć. czy są jakież różnice miedzy jarzmami z tyłu miedzy quattro a fwd? I czy podejdzie jarzmo z fwd do quattro?
  2. Witam Niedawno przyszła u mnie konieczność kolejnej wymiany rozrządu, auto wstawiłem na warsztat, odebrałem i wsio gra, lecz mam pewne obawy co to wiarygodności kompletnej wymiany. Podejrzewam że mechanik nie wymienił napinacza, żeby prawdopodobnie delikatnie mówiąc przytulić więcej kaski Moje pytanie jest następujące: Czy jest jakaś możliwość żebym sprawdził czy mam nowy napinacz i jak to zrobić?? Nie znam się za bardzo na tym, wiem tylko jak zdjąć obudowę. Z góry dzięki za pomoc
  3. Witam. Mam 2 pytanka. Czy tylna półka z sedana polifta pasuje bez problemu do przedlifta?? Zaczepy pasują? Montował ktoś u siebie? I gdzie się znajduje wzmacniacz antenowy?
  4. 2. obok zapalniczki jest gniazdo do komputera, ten metalowy element trzyma zaślepkę do gniazda jeśli takową posiadasz.
  5. Witam Niedawno w końcu przetarł mi się wężyk widoczny na zdjęciach, nie mam pojęcia od czego on jest i jakie są skutki dziury w nim. Występuje w nim jakieś podciśnienie, ponieważ podczas pracy silnika z uwagi na to że się przetarł jest spłaszczony. Czy muszę go wymienić na taki sam o takiej samej długości i średnicy czy to nie ma znaczenia. Od jakiegoś czasu mam problemy z odpalaniem, kręcę rozrusznikiem i nic, czy to ma jakiś związek?
  6. Reballing to często tylko tymczasowe rozwiązanie, pozniej problem wraca, lepiej zakupić drugą taką samą płytę, z podobną jest ryzyko ze cos nie podejdzie.
  7. Danelko666

    Znaczenie ET Felgi

    Jakby ktoś się pytał to opona (zużyta w połowie ) 235/45 R17 na feldze 7,5J ET 45 na tylnej osi ociera wewnętrznym rantem o wahacz w B5 Q przy zawiasie 1BA. Dystans 5mm załatwił problem, miałem brać 10mm ale wtedy chyba opona wystawałaby z nadkola.
  8. Danelko666

    Znaczenie ET Felgi

    Dzieki bardzo za odpowiedź, Jeśli chodzi o opony 245/40 do tych felg to jak wyglada sprawa?? Będzie cos tarło??
  9. Danelko666

    Znaczenie ET Felgi

    Witam. Planuje zakupić felgi 18" ze zdjęcia. Występują one w 2 szerokościach: 7,5" et56 i 8" et43. W obu przypadkach wolałbym założyć opony 225/40. Z moich obliczeń wynika że 7,5" będą bardziej schowane a 8" będą bardziej zbliżone do krawędzi nadkola. Moje obawy to czy 8" nie będą tarły o krawędź nadkola a 7,5" nie będą haczyły o coś z drugiej strony?? np. tylny górny wahacz w quattro (znajduje się coś blisko krawędzi opony :>) Jakie maksymalnie szerokie opony mogę założyć żeby w tych 2 przypadkach nie było niespodzianek? http://www.myturbodiesel.com/1000q/wheels/18-oem-audi-wheels-5x112.htm tapered 5 spoke - 3 pozycja
  10. Pojechalem do mechaniora, podnislem maske i od razu powiedzial mi ocb, do wymiany jest łańcuch (17) i napinacz (18) Nastepna kasa do wywalenia
  11. Sprawdzalem, sruba jest doklęcona. Ona poprostu nie kręci sie w miejscu, wokół swojej osi, tylko po małym okręgu może tak ma być. Mógłby mi to ktoś potwierdzic??
  12. Cześć cichybob: mechanior stwierdził ze nie trzeba wymieniać napinacza (nie wiem na jakiej podstawie) wymienił resztę, jakieś 2 rolki, pasek i jeszcze jakies 2 male paski, nie wiem, nie znam sie :/ Pompa wody nie wymieniana. Co do ilosci ząbkow to tez nie wiem, mam gdzies opakowanie od paska, czy tam bedzie pisac? Ten dźwiek to rzeczywiście rzężenie ale nie az takie mocne jak w diesel'u, jest ono cykliczne, trwa przez chwile, powtarza sie co chwile (przez 0.5s co 0.5s) ciezko to wytłumaczyc. Prosze, nie straszcie mnie wymianą silnika, załamie sie :/ Silnik dziala dobrze, rowno pracuje, autko prowadzi sie w porzadku, zadnego szarpania ani utraty mocy, mam je od roku i nic sie nie zmienilo oprocz tego rzężenia Jest to dokladnie kolo wału rozrządu rys. (14) przykrecone srubą (15) i ta sruba nie kreci sie w miejscu tylko lata na boki, gora dol, moze tak ma byc a dzwiek dochodzi z innego miejsca, ciezko wykryc.
  13. Witam, Jakis miesiac temu silnik zacząl mi dziwnie chrobotać, dzialo sie to czasami, teraz jest to juz caly czas, nie wiedzialem skad ten odglos dochodzi. Dziś zdjąłem oslonę rozrządu i okazalo sie ze to prawdopodobnie (bo poprostu ten dzwiek z tamtąd pochodzi) to kółko (rolka) na samej gorze, na rysunku oznaczone jako CA. Nie lata na boki, pasek ciagnie sie rowno, tylko w swojej plaszczyźnie. Czy jest to coś poważnego, czy jest to do naprawy?? Dodam ze rozrząd wymieniany rok temu. Po wymianie jeździłem 2 dni z podobnym chrobotaniem - okazało sie ze pasek, chyba continental, byl krzywy fabrycznie, mechanik wymienial go 2 raz. Nie wymienił mi tez hydronapinacza, mowil ze nie trzeba, czy to powazny grzech??
  14. Witam Posiadam Audi od miesiaca (1.8T Quattro AEB)i jestem troszke zalamany spalaniem, srednia z calego baku wyszła mi 14,8 l/100km, ciagle po miescie i z niedogrzanym silnikiem - 65-70 stopni (termostat juz wymieniony i jest ok) Nie ukrywam ze torszke ja cisnelem, czesto bylo 5-6k obrotow i to na zimnym silniku, wiem ze to zle. Moze ta wersja silnika jest jakos malo oszczedna i jeszcze to Q. Co o tym sadzicie?? Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...