Skocz do zawartości

marles

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    11
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O marles

Osiągnięcia marles

0

Reputacja

  1. Nie bylem pewien więc w końcu kupiłem z literka L. Tez jakoś nie do końca pasowały 2 śruby po przekątnej. Czasami nie wiadomo o co chodzi.Dziękuję za odpowiedź
  2. Witam Czesc z numerem 1. Pytanie czy mogę zastosować część z oznaczeniem AB czy nie bedzie pasować. Aktualnie mam z literą L
  3. Pytanie: 1.jeśli wszedł w Adaptacje. Ustawił kanał 003 i tam z wartości 131 dał wartość 116. to spalin do mieszanki idzie więcej? 2. i zmienia się wartość 2 i 3 kolumny w logu trzecim w dół ? 3. i pytanie czy tylko w statycznym czy rozumię że w dynamicznym kolumnę 3 też obetnie? Pytam bo coś u mnie z tym tez mi się nie podoba.
  4. W celu zdobycia większej wiedzy: w których logach zauważyć można nieszczelność przewodów paliwowych, przepływka niby nie jest tak do końca tragiczna, usterkę nastawiacza pompy, no bo korekcje to już chyba tylko świadczą o spadku wydajności pompy. Filtry zmieniane regularnie wszystkie co 10 tys. Przepływkę czyściłem zeszłego lata.
  5. Witam Mam pytanie. Silnik 1.9tdi 90Km 1Z, żadnych błędów, pali około 7 litrów w lecie. Dlaczego jest aż tak duża różnica (niecałe 100 jednostek) między grupą 2 a 3 w logu trzecim Statycznym, (mas powietrza) podczas gdy w trybie Basic Settings nie ma w zasadzie różnicy między tymi grupami? Czy zmiana dawki paliwa w adaptacjach mogła coś tu namieszać? Czy da się EGR ograniczyć programowo w adaptacjach? Czy turbina nie za późno wstaje (log 11) ? Nie wiadomo co, kto i gdzie grzebał. Jak ktoś zauważa jakieś usterki, spostrzeżenia to proszę o informacje. Dziękuję za odpowiedzi. Pozdrawiam Log Dynamiczny i Statyczny Log 0 VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Log 1 VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Log 3 VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Log 4 VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Log 8 VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Log 10 VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Log 11 VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Log 13 VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Logi Basic Settings Log 0 VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Log 3 VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Log 4 VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Log 11 VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM
  6. Ja również przeprowadziłem czyszczenie zgodnie z normami sposobem domowym. Audi A4 Silnik: 1Z Środek: Liqui Moly Diesel System Reiniger 1 L Part no. 5149 Pro Line Jet Clean Mój Cel: Obniżenie Korekcji Korekcje Przed czyszczeniem: http://vaglog.rtnet.pl/leskom_53339.html czyli 1.32 1.25 1.04 Korekcje po czyszczeniu: http://vaglog.rtnet.pl/LESKOM_53701.html czyli 1.62 1.48 1.44 Wniosek:korekcje wzrosły. Warunki testu: nie zmienione Zmiana koloru płynu podczas testu: stosunkowo niedostrzegalna, pozostawał barwy żółtej. Zmiany podczas testu: dziwnie zaczęła pracować pompa po zużyciu 700 ml środka - test przerwano Uszkodzenia na chwilę obecną: brak Osiągniecie celu: odwrotnie do zamierzonego - korekcje wzrosły jeszcze bardziej. Zmiana spalin na mniej zanieczyszczone: nie testowano Wydatki do osiągnięcia celu: środek czyszczący 81zł, filtr paliwa 67, miały filterek paliwa 6zł, trójnik 4zł, wąż przezroczysty 3zł, strzykawka 100ml 4zł, opaski 5zł Razem 170zł Ogólne wrażenie: można było w lepszy sposób wydać pieniądze na samochód Odczucie prywatne: Negatywne Czy zastosuje kiedykolwiek chemiczne czyszczenie wtrysków: NIE Czy stosowałem chemiczne płukanie silnika: Tak Wrażenia: Bardzo pozytywne Czy zastosuje chemiczne czyszczenie silnika: Tak, ale raczej nie w tym samochodzie
  7. Odnośnie spalania i EGR Niesprawny EGR : cały czas w pozycji zamknięty - brak dopływu spalin Spalanie:7,77 średnia ( około 9000km) Sprawny EGR (1000km) Trasa 500 km z prędkościami 150km/h przez około 150 km, 30 km po Warszawie. Spalanie: 5,91 Tylko miasto małe: Bardzo krótkie odcinki 6,87 Warunki badania: tankowanie pod korek 2 odbicie. Ta sama stacja paliw, ten sam kąt nachylenia auta, ten sam dystrybutor. I niech wszyscy mówią co chcą na temat zaślepiania EGR-ów, co chcą! Silnik 1Z
  8. Jak zmieniłem olej z mineralnego na syntetyczny, to po jakim czasie ubytek oleju spadł z 1L na 1 tys km na 1L na 5000km.
  9. U mnie poprzedni właściciel używał oleju mineralnego. Ja zmieniłem na syntetyk Mobila 5W-50. Efektem jest spadek zużycia oleju z 1L na 1000km na 1L na 5000km jak do tej chwili. Oczywiście nie od razu. Chyba po jakichś 2000 km. Silnik 1Z 1.9TDI
  10. Miałem idealnie te same błędy co ty. 1. 575 Ciśnienie w kolektorze dolotowym - uszkodzony był zawór N75 (wcale nie działał) i dziurawa rura gumowa (powietrza doładowania) Więc popatrz na te kwestie u ciebie. 2. 1117 Sygnał obciążenia z zacisku alternatora DF Błąd u mnie wskazywał brak impulsu wzbudzania alternatora, swą drogą u mnie słaby akumulator. Myślę że chyba nie będziesz wymieniał mostka prostowniczego w alternatorze, ewentualnie akumulator. Brak związku z pompą wspomagania. Też muszę wzbudzić alternator poprzez wzrost obrotów (u mnie 1500 obrotów mniej więcej).
  11. marles

    [ALL] Płukanie silnika

    A ja się odważyłem płukać przy 300, 350 lub 400 (nie wiem jaki jest realny przebieg) tys silnik 1.9 tdi 1Z Audi A4. Środek Motul Engine Clean. Zrobiłem to sam gdyż każdy z mechaników odradzał i nie chciał się podjąć tej procedury. I chyba zawsze każdy silnik w każdym samochodzie będę płukał. Olej wyraźnie dłużej czystszy, bardziej przejrzysty . Żadnych dziwnych odgłosów podczas płukania. Później też. Mniej dymi chyba. Zmieniony olej z mineralnego na pół Mobil a potem płukanie i full syntetyk Mobil1. Silnik minimalnie równiej teraz pracuje na wolnych obrotach. Można płukać. Nie bójcie się zmieniać minerałów na syntetyki. Nie cieknie nic więcej niż wcześniej wam wyciekało. Na temat płukania czytałem wszystko co chyba się dało przez dwa miesiące czasu, myślę że nikt tyle postów nie przeczytał na ten dokładnie temat, informacji o olejach, chemii i nie poświęcił tyle czasu- akurat urlop z 2 lat. Ale odważyłem się i nie żałuje. Silnik się nie rozpadnie, nie popęka, nie wybuchnie wbrew powszechnemu mniemaniu pewnych osób.
  12. Nazywam się Marcin. 2 dni temu zakupiłem Audi A4 96r 1,9 TDI 90Km. Mam nadzieję że to nie był błąd i ileś lat będzie mnie cieszyć. Dzięki. Pozdrowienia dla wszystkich.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...