-
Postów
104 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O KKKC

Informacje
-
Imię
KKKC
-
Miasto
DB
Auto
-
Model
A4 B6
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2004
-
Silnik
1.9 TDI
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
KKKC obserwuje zawartość 1.9TDI , Audi A4 B6/B7 i Audi A4 B6/B7
-
Podepnij vaga i sprawdź jaka jest temp. na czujniku podczas odpalania. Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka
-
Proszę o analizę logów 1.9 AVF - Błąd przeladowania
KKKC odpowiedział(a) na join7 temat w Audi A4 B6/B7
Stawiam na geometrię turbiny Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka -
Używali blokad rozrządu ? Może synchronizację ruszyli. ... Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka
-
Identycznie jak u Endrio miałem u siebie. Jednak ja jeździłem tak 3 miechy. Nie mniej wyprzedzanie to z duszą na ramieniu było i tylko na min. dwupasmówce. Na dwukierunkowej juz bym się nie odważył. Nie stosowałem żadnych dodatków. Próbowałem rozjeździc geometrię na autostradzie ale z niewielkim skutkiem.
-
Logi statyczne A4 B6 AVF dla grup 3, 4, 13, 18, 23
KKKC odpowiedział(a) na KKKC temat w Audi A4 B6/B7
Witam ponownie. Gruszka okazała się ok, geometria zawodzi. Log grupy 11 BS i dynamiczny po wymianie turbo http://vaglog.pl/log_278039.html Pozdrawiam KKKC -
Wyposażenie bagażnika - koło zapasowe, dojazdowe, zestaw naprawczy
KKKC odpowiedział(a) na Bart-S temat w Audi A4 B6/B7
Na piankę zestawu naprawczego udało mi się posadzić 17 calowe dojazdowe koło a na to plastikową osłonę. Podłoga leży równo. Niestety nie da się już wkręcić tej okrągłej blokady. -
Logi statyczne A4 B6 AVF dla grup 3, 4, 13, 18, 23
KKKC odpowiedział(a) na KKKC temat w Audi A4 B6/B7
Dziękuję za poświęcony mi czas Pozdrawiam Witam ponownie Pojawiły się nowe objawy. Po wymianie podciśnień, tymczasowym rozwiązaniu w postaci zaklejenia latającego krućca pompy vacum, czyszczeniu egr, czyszczeniu klapy gaszącej, silnik na biegu jałowym już pracuje elegancko nie rzuca przy gaszeniu silnika. Odcina mi turbo w okolicach 2,5 tys obrotów i pojawia się sporadyczny błąd 17965 charge pressure control position deviation p1557 35-00. Auto zaczyna mulić. Następnie po ponownym uruchomieniu silnika jest już normalnie, do czasu aż przycisnę do 2,9 tys. obr. i znów zaczyna się mulenie. Gdy się zatrzymałem i podniosłem maskę wyjąłem wężyk z gruszki i zauważyłem, że nie zasysa powietrza, po ponownym uruchomieniu silnika, wężyk powietrze już zasysał. Zanim zabrałem się za wymianę wężyków i klejeniu krućca pompy autko zbierało się super, wężyków na pewno nie pomyliłem bo podmieniałem je jeden po drugim. Sprawdzając gruszkę wpinając wężyk a z drugiej strony zasysając powietrze coś w niej pierdziało a sztanga delikatnie podnosiła się go góry i opadała w momencie jak przestałem zasysać powietrze. Zrobiłem testy VAG: BS grupy 11 - http://vaglog.pl/log_268838.html Dynamiczny grupy 11 - http://vaglog.pl/log_269003.html Podczas testu BS grupy 11, sztanga z gruszki chodziła w dół i do góry w zakresie 0,8 cm. Podczas testu dynamicznego grupy 11 odcięło turbo przy 3000 obrotów Zobaczcie proszę czy wartości są prawidłowe. Na co mam jeszcze zwrócić uwagę ? N75 jest chyba sprawny membrana pracuje bo z jednej strony krućca można było przepuścić powietrze a z drugiej nie. N18 - z jednej strony krućca powietrze idzie bez oporu a z drugiej też przechodzi, ale z oporem. Wężyki podciśnienia nowe. Vacum jak przyjdzie niebawem wymienię. Ręce już opadają :-( Pozdrawiam KKKC -
Witam. Leci już do mnie używka z literką N + uszczelka. Czy będzie dobrze biła się okaże :-) Pozdrawiam
-
Witam. Mnie również dopadł problem luźnego krućca. Na alledrogo znalazłem nową SKF. Powiedzcie proszę czy ktoś miał zamontowaną taką pompę: http://allegro.pl/pompa-vacum-audi-a2-a3-a4-b5-b6-b7-a6-c5-tdi-i5863205096.html Czy lepiej iść w używkę z oznaczeniem 038145209 N lub Q niż w/w ? Pozdrawiam KKKC
-
Logi statyczne A4 B6 AVF dla grup 3, 4, 13, 18, 23
KKKC odpowiedział(a) na KKKC temat w Audi A4 B6/B7
Witam.. W załączeniu BS kanału 3 http://vaglog.pl/log_268168.html Pozdrawiam KKKc -
Logi statyczne A4 B6 AVF dla grup 3, 4, 13, 18, 23
KKKC odpowiedział(a) na KKKC temat w Audi A4 B6/B7
Witam Pany. Poczyściłem EGR, nie był zaślepiony. W środku jeszcze jako tako. Cieknie pod grzybkiem. Wymieniłem przy nim wężyki podciśnienia. Chyba się coś ruszyło. Dodatkowo wstawiam statyczne grupy 0 bo nie jestem pewien kolumny 5, wartości są wydaje mi się zaniżone. Oceńcie proszę czy jest ok. Ponadto zauważyłem że od pompy vacum kruciec jest jakiś luźny, tymczasowo przed logami odtłuściłem i okleiłem taśmą izolacyjną. Po w/w zabiegach silnik nie ma już takiego bujania przy rozruchu i gaszeniu. Grupa 0 Grupa 3 Grupa 4 Grupa 13 Grupa 18 Grupa 23 Za sugestie bardzo dziękuję. Pozdrawiam KKKC -
Witam. Bardzo proszę o zerknięcie na logi statyczne dla grup 3, 4, 13, 18, 23 czy jest ok. Do tej pory vagowałem jedynie benzynę wolnossącą :-). W TDI nie posiadam wystarczającej wiedzy, niemniej staram się ją nadrobić. Błędów na Vagu, poza sporadycznym dla czujnika G2, brak. Autko super jeździ i przyśpiesza, nie kopci, spalanie w normie. Na biegu jałowym jest odczuwalne delikatne szarpnięcie raz na jakiś czas ( zabuja silnikiem ), podobnie przy gaszeniu i odpaleniu silnika. Poduszki sprawdzałem, dwumas wygląda ok. Zaniepokoił mnie log grupy 3 gdzie wartości MAF są poza zakresem ( nieszczelność ? błędny pomiar ? ) Log grupy 3 Log grupy 4 Log grupy 13 Log grupy 18 Log grupy 23 Pozdrawiam KKKC
-
BRC Sequent 24 A4 1.8 Avant 125KM Średnie z 25530km 10,44l na 100km + 0,5-1L beny :-) W mieście ok 12 litrów
-
Dziękuję za wyczerpujące odpowiedzi. Temat do zamknięcia. Zmieściłem się w kwocie 560 zł Pozdrawiam KKKC
-
Witam. Dziś o godz. 15:00 pewna Pani przytuliła się do mojego zderzaka cofając. Na wszelki wypadek spisaliśmy oświadczenie, zrobiłem fotki i rozjechaliśmy się do domów. Ponieważ to znajoma z pracy postanowiliśmy jutro wrócić do tematu i zastanowić się czy załatwić to polubownie, czy zgłosić to do T.Ubezpieczeniowego. Niemniej powiedzcie proszę, jakie ew. szkody mogły wystąpić po takim zderzeniu i jakich kosztów naprawy można się spodziewać. Nie mam wiedzy w tym temacie, stąd proszę o Wasze zdanie odnoszące się do n/w fotek. Po zdarzeniu próbowałem otworzyć maskę, niestety dzyndzel w atrapie już nie wysunął się jak zawsze, maska z lewej strony odstawała delikatnie bardziej niż z prawej. Zderzak z prawej trochę się cofnął, jest pęknięty o rysach już nie wspomnę. Z góry dziękuję za okazaną pomoc Pozdrawiam KKKC