Skocz do zawartości

KKKC

Pasjonat
  • Postów

    104
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O KKKC

Informacje

  • Imię
    KKKC
  • Miasto
    DB

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2004
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Podepnij vaga i sprawdź jaka jest temp. na czujniku podczas odpalania. Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka
  2. Stawiam na geometrię turbiny Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka
  3. Używali blokad rozrządu ? Może synchronizację ruszyli. ... Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka
  4. Identycznie jak u Endrio miałem u siebie. Jednak ja jeździłem tak 3 miechy. Nie mniej wyprzedzanie to z duszą na ramieniu było i tylko na min. dwupasmówce. Na dwukierunkowej juz bym się nie odważył. Nie stosowałem żadnych dodatków. Próbowałem rozjeździc geometrię na autostradzie ale z niewielkim skutkiem.
  5. Witam ponownie. Gruszka okazała się ok, geometria zawodzi. Log grupy 11 BS i dynamiczny po wymianie turbo http://vaglog.pl/log_278039.html Pozdrawiam KKKC
  6. Na piankę zestawu naprawczego udało mi się posadzić 17 calowe dojazdowe koło a na to plastikową osłonę. Podłoga leży równo. Niestety nie da się już wkręcić tej okrągłej blokady.
  7. Dziękuję za poświęcony mi czas Pozdrawiam Witam ponownie Pojawiły się nowe objawy. Po wymianie podciśnień, tymczasowym rozwiązaniu w postaci zaklejenia latającego krućca pompy vacum, czyszczeniu egr, czyszczeniu klapy gaszącej, silnik na biegu jałowym już pracuje elegancko nie rzuca przy gaszeniu silnika. Odcina mi turbo w okolicach 2,5 tys obrotów i pojawia się sporadyczny błąd 17965 charge pressure control position deviation p1557 35-00. Auto zaczyna mulić. Następnie po ponownym uruchomieniu silnika jest już normalnie, do czasu aż przycisnę do 2,9 tys. obr. i znów zaczyna się mulenie. Gdy się zatrzymałem i podniosłem maskę wyjąłem wężyk z gruszki i zauważyłem, że nie zasysa powietrza, po ponownym uruchomieniu silnika, wężyk powietrze już zasysał. Zanim zabrałem się za wymianę wężyków i klejeniu krućca pompy autko zbierało się super, wężyków na pewno nie pomyliłem bo podmieniałem je jeden po drugim. Sprawdzając gruszkę wpinając wężyk a z drugiej strony zasysając powietrze coś w niej pierdziało a sztanga delikatnie podnosiła się go góry i opadała w momencie jak przestałem zasysać powietrze. Zrobiłem testy VAG: BS grupy 11 - http://vaglog.pl/log_268838.html Dynamiczny grupy 11 - http://vaglog.pl/log_269003.html Podczas testu BS grupy 11, sztanga z gruszki chodziła w dół i do góry w zakresie 0,8 cm. Podczas testu dynamicznego grupy 11 odcięło turbo przy 3000 obrotów Zobaczcie proszę czy wartości są prawidłowe. Na co mam jeszcze zwrócić uwagę ? N75 jest chyba sprawny membrana pracuje bo z jednej strony krućca można było przepuścić powietrze a z drugiej nie. N18 - z jednej strony krućca powietrze idzie bez oporu a z drugiej też przechodzi, ale z oporem. Wężyki podciśnienia nowe. Vacum jak przyjdzie niebawem wymienię. Ręce już opadają :-( Pozdrawiam KKKC
  8. Witam. Leci już do mnie używka z literką N + uszczelka. Czy będzie dobrze biła się okaże :-) Pozdrawiam
  9. Witam. Mnie również dopadł problem luźnego krućca. Na alledrogo znalazłem nową SKF. Powiedzcie proszę czy ktoś miał zamontowaną taką pompę: http://allegro.pl/pompa-vacum-audi-a2-a3-a4-b5-b6-b7-a6-c5-tdi-i5863205096.html Czy lepiej iść w używkę z oznaczeniem 038145209 N lub Q niż w/w ? Pozdrawiam KKKC
  10. Witam.. W załączeniu BS kanału 3 http://vaglog.pl/log_268168.html Pozdrawiam KKKc
  11. Witam Pany. Poczyściłem EGR, nie był zaślepiony. W środku jeszcze jako tako. Cieknie pod grzybkiem. Wymieniłem przy nim wężyki podciśnienia. Chyba się coś ruszyło. Dodatkowo wstawiam statyczne grupy 0 bo nie jestem pewien kolumny 5, wartości są wydaje mi się zaniżone. Oceńcie proszę czy jest ok. Ponadto zauważyłem że od pompy vacum kruciec jest jakiś luźny, tymczasowo przed logami odtłuściłem i okleiłem taśmą izolacyjną. Po w/w zabiegach silnik nie ma już takiego bujania przy rozruchu i gaszeniu. Grupa 0 Grupa 3 Grupa 4 Grupa 13 Grupa 18 Grupa 23 Za sugestie bardzo dziękuję. Pozdrawiam KKKC
  12. Witam. Bardzo proszę o zerknięcie na logi statyczne dla grup 3, 4, 13, 18, 23 czy jest ok. Do tej pory vagowałem jedynie benzynę wolnossącą :-). W TDI nie posiadam wystarczającej wiedzy, niemniej staram się ją nadrobić. Błędów na Vagu, poza sporadycznym dla czujnika G2, brak. Autko super jeździ i przyśpiesza, nie kopci, spalanie w normie. Na biegu jałowym jest odczuwalne delikatne szarpnięcie raz na jakiś czas ( zabuja silnikiem ), podobnie przy gaszeniu i odpaleniu silnika. Poduszki sprawdzałem, dwumas wygląda ok. Zaniepokoił mnie log grupy 3 gdzie wartości MAF są poza zakresem ( nieszczelność ? błędny pomiar ? ) Log grupy 3 Log grupy 4 Log grupy 13 Log grupy 18 Log grupy 23 Pozdrawiam KKKC
  13. KKKC

    Ile pali Wam gazu?

    BRC Sequent 24 A4 1.8 Avant 125KM Średnie z 25530km 10,44l na 100km + 0,5-1L beny :-) W mieście ok 12 litrów
  14. Dziękuję za wyczerpujące odpowiedzi. Temat do zamknięcia. Zmieściłem się w kwocie 560 zł Pozdrawiam KKKC
  15. Witam. Dziś o godz. 15:00 pewna Pani przytuliła się do mojego zderzaka cofając. Na wszelki wypadek spisaliśmy oświadczenie, zrobiłem fotki i rozjechaliśmy się do domów. Ponieważ to znajoma z pracy postanowiliśmy jutro wrócić do tematu i zastanowić się czy załatwić to polubownie, czy zgłosić to do T.Ubezpieczeniowego. Niemniej powiedzcie proszę, jakie ew. szkody mogły wystąpić po takim zderzeniu i jakich kosztów naprawy można się spodziewać. Nie mam wiedzy w tym temacie, stąd proszę o Wasze zdanie odnoszące się do n/w fotek. Po zdarzeniu próbowałem otworzyć maskę, niestety dzyndzel w atrapie już nie wysunął się jak zawsze, maska z lewej strony odstawała delikatnie bardziej niż z prawej. Zderzak z prawej trochę się cofnął, jest pęknięty o rysach już nie wspomnę. Z góry dziękuję za okazaną pomoc Pozdrawiam KKKC
×
×
  • Dodaj nową pozycję...