Skocz do zawartości

speedzary

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O speedzary

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia speedzary

0

Reputacja

  1. Witam Dodam tylko, że po wymianie siłownika (potencjometru) lub po jego regeneracji należy - zaleca się podłączyć komputer do autka i w bloku klimatyzacji uruchomić funkcję kalibracji silniczków klap nawiewów. Komputer auta wtedy wysteruje wszystkimi silniczkami i ustawia sobie wszystkie położenia. Wszystko wtedy działa poprawnie i nie ma co się przejmować bo będzie działać poprawnie. Osobiście na własnym aucie AUDI A64 B6 2002r. to robiłem kilkakrotnie bo już wymieniłem 3 szt takich silników; dodatkowo dodam, że podpinałem swoje auto i to kalibrowałem z wykorzystaniem urządzenie "AUTOCOM" - polecam, działa z wszystkimi autami
  2. Witam JA też mam podobny problem w mojej A4 B6 1.9TDI 101KM. U mnie objawiało się tak jak by coś nie łączyło, bo jak włączyłem światła to świeciło podświetlanie rejestracji ale jak otworzyłem tylną klapę to gało podświetlania i pokazywał mi komputer błąd. Po zamknięciu klapy światło wracało a czasami nie. Teraz to już całkiem mi nie świeci. Rozebrałem tylną osłonę klapy bagażnika, sprawdziłem żarówki, styki i bezpieczniki tylko wygląda na sprawne a napięcie nie dochodzi do żarówek. Proszę o pomoc, może jakiś schemat elektryczny. Pozdrawiam Ł.R.
  3. Witam Wczoraj po dwóch dniach udało mi się zakończyć naprawę wycieraczek w moim audi zgodnie z opisem Pana piotrcar. UWAGA (kilka poprawek do opisu) 1. Ramie wycieraczki tylko jedno ściągnąłem ręcznie, kolejne musiałem ze ściągaczem bo tak było zapieczone. 2. Podszybie ostrożnie, bo ciężko schodzi, ja swoje połamałem i musiałem kupić kropelkę i posklejać (nowe kosztuje ok. 80zł) 3. Najbardziej niewygodne jest demontowanie mechanizmu wycieraczek; ja połamałem klips od wtyczki przewodu wycieraczek bo nie mogłem tam się dostać i wszystko robiłem po omacku a wystarczyło DOPISAĆ: odkręcić od wału silnika jedną śrubkę i wysunąć ramiona wycieraczek do góry po czym bez problemu można wyjąć na zewnątrz cały mechanizm wycieraczek i odpiąć swobodnie wtyczkę od silnika. UWAGA: przy montowaniu i skręcaniu mechanizmu do rdzenia-wałka silniczka ramiona muszą być skierowane w prawo równolegle do rurki na której są zamontowane sworznie (w stronę akumulatora). Inne mocowanie będzie skutkowało tym, że wycieraczka będzie np. parkować pionowo a nie poziomo :/ to tak z doświadczenia ) Ja do smarowania użyłem specjalnego smaru do kosiarek/wykaszarek SHILA Pozostałe wskazówki pana "piotrcar" są dobre, pozdrowienie dla niego i wszystkich innych czytających post! Pozdrawiam Ł.R.
  4. Witam wszystkich, mam na imię Łukasz i jesteś posiadaczem AUDI A4 2002 rok 1,9 TDI 101KM; mam nadzieję, że będzie nam się dobrze współpracować/rozmawiać/dzielić informacjami pozdrawiam.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...