
turecki69
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
10 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O turecki69

Informacje
-
Imię
Artur
-
Miasto
Kraków
Auto
-
Model
A4 B7
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2005
-
Silnik
1.9 TDI PD
-
Kod silnika
BKE
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
-
[B7 BKE] Wymiana napinacza i paska wielorowkowego w A4 B7 1,9tdi BKE
turecki69 odpowiedział(a) na żbik temat w Audi A4 B6/B7
Miałem ostatnio podobne objawy, napinacz mi stukał na wolnych obrotach i przy max. skrecie kół. Wystarczyła wymiana sprzęgła na alternatorze, było całkowicie zablokowane Pozdrawiam -
[B6 BKE] Wykres po wizycie u Rogala
turecki69 odpowiedział(a) na wojtek555 temat w Wykresy po modyfikacjach
Czegoś nie rozumiem przed chipem silnik BKE ma 127 KM, jak to jest właściwie????? -
[B6 AVF] Czy trzeba zdjąc jarzmo przy wymianie tarczy-tył ?
turecki69 odpowiedział(a) na ems temat w Audi A4 B6/B7
Najlepsza okazała się metoda Devastationa Wiertarka od przodu, później gwintownik uwaga M10x 1,25 Nowa śruba - tylko ASO, no i po temacie -
[B6 AVF] Czy trzeba zdjąc jarzmo przy wymianie tarczy-tył ?
turecki69 odpowiedział(a) na ems temat w Audi A4 B6/B7
tak na moje oko to trzeba podgrzać tylko jarzmo, podgrzewanie śruby nic nie da a jak to robią fachowcy może ktoś widział na własne oczy?? Metoda z rozwiercaniem wydaje mi się najbardziej sensowna, tylko że trzeba kupić nową śrubę -
[B6 AVF] Czy trzeba zdjąc jarzmo przy wymianie tarczy-tył ?
turecki69 odpowiedział(a) na ems temat w Audi A4 B6/B7
Witam wszystkich Wymieniłem klocki na przodzie na tyle wymieniam tarcze i klocki. No i mam problem jedna sruba, górna od jarzma się obrobiła i ni hu hu. Z tego co piszecie pozostaje tylko wiertarka z przodu i gwintownik, tak się zastanawiam czy grzanie jarzma palnikiem nie pozwoliło by tą śrubę odkręcić??? Macie może jakiegoś innego pomysła?? Aha - gdzie mogę kupić taką śrubę pytałem po sklepach i kicha Pozdrawiam pozytywnie zakręconych -
Promocyjne ceny na Motul, Liqui Moly, Valvoline. Części samochodowe najtaniej.
turecki69 odpowiedział(a) na dzik temat w Pro Choice
Marcin Dziękuję za błyskawiczną dostawę, dane do wysyłki podane do południa na drugi dzień oliwa w Krakowie jestem pod wrażeniem!! :good: No i coś co mi się zdarzyło po raz pierwszy w życiu dostałem oliwę jeszcze przed wykonaniem przelewu. Jestem pod wrażeniem :oklaski: :oklaski: :oklaski: Wielki szacun!!! Polecam bez dwóch zdań Aha kasę oczywiście wysłałem -
Dziękuję Tomek za szybką dostawę klocków,tarczy, filtrów Wszystko Oki
-
Witam Ja osobiście leje do silnika Castrola 5w30, jestem przed wymianą cena w sklepie w Krakowie AutoWanda 159zł za 5 l, natomiast w internecie olej podobno z niemiec 155 zł.(5 x 1l.) http://allegro.pl/olej-castrol-slx-proffesional-powerflow5w30-1l-krk-i1191449747.html Mam pytanie czy istnieje możliwość zweryfikowania orginalności oleju w sklepach ewentualnie w internecie. Mam wrażenie że olej jest ten sam w sklepie co i na aukcjach internetowych. Poprzednio wymieniałem olej w stacji obsługi - i nie byłem pewien że mam wlewany orginał. Być może przesadzam ale jeśli możecie rozjaśnijcie mi temat Tylko nie piszcie żebym jechał do ASO na przegląd - bo tam mi wleją napewno orginała. Pozdrawiam - wszystkich pozytywnie zakreconych
-
Na osłonie rozrządu masz oznaczenie rodzaju silnika ( przynajmniej powinno być ), no i nalepka pod tylnim siedzeniem lub we wnęce koła zapasowego z wyszczególnionym wyposażeniem,
-
Hm Ja równierz miałem ten "problem", podgiołem kombinerkami dolny zaczep tapicerki, przy zamykaniu unosze max. do góry :notworthy: - zamkniete. Małe niedoróbki nawet w :audi:sie zdarzają Pozdrawiam
-
Witam Nie było mnie 2 tygodnie, wygrzewałem kości nad morzem,więc dopiero teraz przeglądam forum, Moja A4 spisała się OK, troszkę oleju łykła ale tak podobno ma być. Dzięki za rady odnośnie wymiany rozrządu, wiarygodnosci wpisów w serwisach. Ja osobiscie jestem przekonany do zapisów w historii serwisowana samochodu z belgiskiej ASO, skłaniam się do wymieny rozrządu za 60000 km, czyli przy ok 200000km Dzięki za wasze opinie Pozdrawiam
-
Witam wszystkich Panowie niedawno kupiłem A4 no i mam mały "dylemat". Sprawdziłem w ASO historie pojazdu, okazało się że był wymieniony kompletny rozrząd + pompa wody przy 152 000 km. Teraz mam na liczniku 165 000, W jakim stopniu mogę wierzyć wpisom z ASO. Według hisorii przeglądów, rozrząd był wymieniony 1 raz, w serwisie mówią że następna wymiana dopiero za 120 000 km, czyli 270 000 km. Co byście zrobili na moim miejscu??? Skłaniam sie do jeżdżenia dalej i wymiana po 60 000 km. Pozdrawiam Ps. A poza tym to fura zajeb..ta
-
Witam. Zostałem ostatnio właścicielem A4 Avant 1,9 TDI Mój ośmioletni syn jak go zobaczył powiedział jedno słowo Zaj...ty!!!, moje metody wychowawcze wzieły w łeb - przyznaje mu rację!!! Pozdrawiam Wszystkich!