Skocz do zawartości

hafas

Pasjonat
  • Postów

    58
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O hafas

Informacje

  • Imię
    Bartek
  • Miasto
    Szczecin

Auto

  • Model
    A4 B8 Allroad
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2015
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia hafas

0

Reputacja

  1. Nie ma. Oj specjaliści jakich mało. Pani, chyba "kierownik", stwierdziła że samochód był uderzony i widzi poprawki lakiernicze wokół lamp. Ciekawe bo jeżdżę tym autem od nowości i nic takiego nie miało miejsca. No chyba że u nich w serwisie ktoś coś nabroił i szybko pudrowali syfa. Serwis katastrofa.
  2. Ale lipa. Serwis się jakoś wypowiadał. Dla mnie ta chemia to mega sciema. Wymieniałeś te lampy czy trzymają się do tej pory?
  3. Koledzy, czy na swoich autach mieliście okazję zaobserwować rdzawy nalot? takie kropeczki, mikro ogniska korozji. Serwis twierdzi że to jest od ścierających się tarcz i klocków hamulcowych, a ja się oabwiam że powłoka lakiernicza może być spierni... Na białym jest widoczne. Nie wiem jak na innych kolorach. Będę wdzięczny za info.
  4. Mam podobny problem ale w Allroad-dzie. Już tak mnie to wku... Serwis coś tam smarował, zabezpieczał , ale po jakimś czasie znowu zaczyna trzeszczeć. W drzwiach pasażera z przodu nie ma takich problemów. Może to są jakieś pozrywane klipsy albo coś? Dodam że dzieje się tak od nowości.
  5. Witam, czy ktoś z szanownych kolegów miał/ ma taki problem? Na swoich tylnych kloszach zauważyłem mikro pęknięcia. Na powierzchni zewnętrznej nie czuć tych rys/pęknięć pod paznokciem. Pajączki jednak się powoli powiększają i obawiam się, że za jakiś czas lampy zaczną się kruszyć. Serwis Audi Krotoski Cichy ze Szczecina - powiem brzydko - wypiął się na mnie, i stwierdził że używałem złych środków myjących /konserwujących . Jak dla mnie jest to dość dziwne uzasadnienie. Jeśli faktycznie coś by było z chemią z myjni ( zazwyczaj jeżdżę na BP) to według mnie wszystkie lampy zaczęłyby pękać... Możecie proszę coś doradzić co dalej robić z tym fantem? Dodam że auto nie było uszkodzone w żaden mechaniczny sposób. ps. nie polecam tego serwisu... jest tam jeden rozsądny facet, ale reszta...
  6. Cześć, Szukam kogoś w Szcz. lub okolicy kto może pomóc w kodowaniu B8. Będę wdzięczny za pomoc. Bartek
  7. Cześć, wydaje mi się że już gdzieś o tym czytałem na forum, ale niestety nie mogę odnaleźć... Czy w B8 avant po lifcie można z pilota zamknąć klapę bagażnika? Chodzi o oryginalną fabryczną instalację bez żadnych dodatków. Próbowałem różnych kombinacji na pilocie... i nic. Będę wdzięczny za pomoc/ sugestie. Może to jest opcja do zakodowania? Pozdr. Bartek
  8. Cześć, wydaje mi się że już gdzieś o tym czytałem na forum, ale niestety nie mogę odnaleźć... Czy w B8 avant po lifcie można z pilota zamknąć klapę bagażnika? Chodzi o oryginalną fabryczną instalację bez żadnych dodatków. Próbowałem różnych kombinacji na pilocie... i nic. Będę wdzięczny za pomoc/ sugestie. Może to jest opcja do zakodowania? Pozdr. Bartek
  9. Panowie, a możecie się proszę wypowiedzieć na temat motoru 2.0 TDI 150 KM ? to jest wypust z chyba 2014 roku... Ktoś może wie jakie on nosi oznaczenie? Dzięki.
  10. hafas

    A4 150KM TDI 2014-2015

    dopłać dopłać chętnie bym to zrobił, ale druga połówka jęczy... że po co itd itp... ehhh kobity a co do gwarancji i serwisu... staram sie myśleć perespektywicznie....gwarancja nie trwa wiecznie, a znając producentów po gwarancji zaczną się jakieś kwatki... święty spokój jest bezcenny
  11. hafas

    A4 150KM TDI 2014-2015

    Koledzy i Koleżanki, Czy ktoś z Was ujeżdża ten motor? Zastanawiam się nad kupnem allroada 2015 z tym silnikiem i chcialem poznac jego mocne i slabe strony. Będę wdzięczny za opinie. Pozdrawiam. Bartek
  12. OFF TOP Czytam i czytam i zaczynam dochodzi do wnioskow ze AUDI to straszne scierwo. Poza idealnym spasowaniem i jakoscia wnetrza....pier....olimy sie z tymi 2.0, 2.7, 3.0 TDI rzezbimy....kombinujemy po gwarancji Gdzie tu jest przewaga dzieki technice??? gdzie? moze przez te dwa lata gwarancji , a potem polaczek na wschodzie musi sie martwic. Jak mnie to wk....! Chyba czas przesiasc sie na jakiegos japonca Sorry za offtop-a.
  13. Swietnie:) Dzieki za informacje. Jest wielu mechanikow ktorzy niestety korzystajac z niewiedzy klientow stekaja: Panie...wie pan ile musielismy sie napie.....olic zeby to zdjac?? bite 4 godziny - stad sie wziela ta kwota ( zazwyczaj wysoka). No ale z drugiej strony...za wiedze sie placi - ot taka dygresja.
  14. Dolaczam sie do pytania kolegi, czy naprawde trzeba spuszczac srodek i zdejmowac caly kompresor? Nie ma na to jakiegos prostszego patentu? Niestety czeka mnie podobna operacja wymiany - kolko jest luzne i strasznie halasuje.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...