-
Postów
12 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O krzyniarz

Informacje
-
Imię
Lukasz
-
Miasto
?unowo
Auto
-
Model
A6 C6
-
Nadwozie
Sedan
-
Rok produkcji
2005
-
Silnik
2.0 TDI
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
No właśnie bardzo to dziwne, macie jakiś pomysł jak to zdiagnozować? Może to wina mapy? Wydaje mi się ze silny pracuje normalnie na chamowi mi wypluło 398 hp Na pełnym baku do rezerwy robię 350km -.- Sent from my iPad using Tapatalk
-
Hmm z tego co piszecie to moja pali dużo za dużo. 2009 S4 Stage 1 revo i cieżko mi zejść poniżej 16l w mieszanej trasie. Binek ile przejedziesz na całym baku? Sent from my iPad using Tapatalk
-
dzisiaj jeden magik podjechał odpiął wąż od EGR dał w palnik i po kilku próbach auto zaczęło kopcić na siwo i na czarno na zmianę. ale przestało gasnąć jakoś dałem rade wrócić pod dom. Podczas jazdy od 1500 do 2500 brak mocy później na autostradzie jakoś się rozkręcił (już nie kopcił tak mocno) podłączyłem pod vaga 0 błędów. Tylko od świec żarowych (mam już go od pół roku) Podepnę jeszcze raz i zobaczę jak egr pracuje i zrobię logi. Dzięki piotrsob1 za wstępną diagnozę. Jutro jadę do lokalnego warsztatu zobaczymy co powiedzą. które szybki złączki sprawdzić? czytałem w innych tematach chłopaki piszą że w blb " W silniku BLB wystarczyło tylko wywalenie środkowego koła zębatego by EGR był cały czas zamknięty i po kłopocie" ale opisują jeszcze błąd czujnika N18 u mnie tego niema.
-
Sorry panowie ale też się podłącze bo mam podobne objawy. Od jakiegoś tygodnia auto dymiło na czarno na biegach 1-3 czasami lekko się dławiło - vag nie pokazał błędów, - domyślam się że to wina EGR Dziś jadąc do pracy czarny dym był większy i wyglądało to podobnie do tego (link poniżej) na obrotach 1500-2500. przy 2500+ nie było dymienia https://www.facebook.com/video.php?v=273469022845639&set=vb.180742732118269&type=2&theater Dojechałem normalnie do pracy - 0 kontrolek na desce. Po pracy chcąc odpalić auto. po 4-5 sekundach auto zgasło i zaczęło dymić na biało. druga próba zakończyła się tak samo. czy istnieje opcja że zawór cyrkulacji spalin się całkowicie rozleciał? dodam do tego że silnik niema wycieków. Jutro najprawdopodobniej muszę organizować jakąś lawetę. Spróbuje wyłączyć chłodniczkę z obiegu jak sugerował kolega piotrsob1 Stan oleju w normie, stan płynu chłodniczego w normie filtry powietrza wymieniony 2.5 k km temu w raz z olejem. Kod silnika BLB
-
musisz wejść pod silnik , o ile się orientuje trzeba ściągać podłogę i tam będzie taka śruba odkręcasz i sprawdzasz poziom a później dolewasz
-
witam W ciągu ostatnich 5 miesięcy padły mi dwa przepływomierze ( nie były one nowe ) w taki sam sposób przy 6 tys obrotach na chwile odcięło i zapaliła się kontrola trakcji a potem doszedł do tego check engine czytałem ze mozna zamontować przepływkę od TT, 2,5 cala czy jest ona większa od tej co mam teraz ? i czy jest sens aby się w to bawić ? http://www.ebay.ie/itm/BOSCH-AIR-FLOW-SENSOR-MAF-AUDI-TT-1-8-T-Quattro-APX-BAM-TT-Roadster-1-8T-/150701026120?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item23167b2b48#ht_5781wt_1402 http://www.ebay.ie/itm/AUDI-TT-1-8T-TURBO-MASS-AIR-FLOW-SENSOR-METER-MAF-063-/320789576991?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item4ab08c7d1f#ht_2911wt_1171 oryginalny od s3 za 120 euro czy zamiennik za 30 , który kupi ?
-
panowie szukam opon do quattro, 235/40/18 , miałem godyeary eagle f1 szukam coś nowego dobrego wartego polecenia budget 180euro za oponę jakie propozycje ? http://ssl.delti.com/cgi-bin/rshop.pl?details=Ordern&cart_id=63579142.124.1860&typ=R-142436&ranzahl=4&Breite=235&Quer=40&Felge=18&Speed=H&weiter=15&kategorie=6&Ang_pro_Seite=15&sort_by=preis_down&Transport=P&dsco=124&sowigan=So co myślicie o tym?
-
[B6 AVJ] Jaki układ wydechowy? Remus, Milltek, Magnaflow, Blueflame czy Custom?
krzyniarz odpowiedział(a) na Remik-A4 temat w Audi A4 B6/B7
panowie mam możliwość kupna millteka , ale się własnie zastanawiam czy nie będzie to trochę meczące ? mógłbyś się ktoś wypowiedzieć na ten temat ? używany milltek mogę miec za 500 euro gadałem z kolesiem pisal ze ma male dziecko i zaglośne to bylo i dlatego chce sprzedac , co o tym sadzicie to filmik z jego auta to jest to samo co w 1 filmiku ? czy mi sie wydaje ze jest troche inny? davkav - Video1-PullOff_CUT.mp4 -
u mnie pomogła wymiana taśmy i zakodowanie jeszcze raz i kontrolki znikli
-
w twoim wypadku to trzeba zaprogramować taśmę jeszcze raz najprawdopodobniej odpiełes tasme i trzeba na nowo zaprogramowac sprubuj tego 03-ABS Brakes Korzystamy z tej informacji na ross-tech.com Pojawią się błędy : Address 03 ------------------------------------------------------- Controller: 8E0 614 517 Component: ABS/ESP front 3429 Coding: 00000 Shop #: WSC 00000 2 Faults Found: 01044 - Control Module Incorrectly Coded 35-00 - - 00778 - Steering Angle Sensor (G85) 66-10 - Not Matched - Intermittent Należy wejść do grupy 03-ABS i wykonać wszystkie trzy czynności bez wychodzenia przy włączonym zapłonie : Wcisnąć przycisk Recode, wpisać Login, który utworzymy na podstawie poniższych informacji : Note #1: Po zalogowaniu się, nalezy przeprowadzić kodowanie modułu. Note #2: Dla silnika BFB, hamuców 1LT (opcje) i Multitronika potrzebny jest login 09399 . * 0?xxx: Model auta o 9 = Audi A4 * 0x?xx: Hamulce o 2 = Brembo 17" (PR-1LJ) o 3 = FN3 16" (PR-1LT/1LF) o 4 = HP2 16" (PR-1LX) o 4 = FNR 16" (PR-1LA/1LG) o 5 = FN3 15" (PR-1LB/1LE) o 6 = C54 (PR-1LZ) * 0xx?x: Silnik o 5 = 4/6 Cyl. Diesel o 7 = 4/5 Cyl. benzyna o 9 = 6/8 Cyl. benzyna * 0xxx?: Skrzynia biegów o 5 = Manualna o 7 = Automatyczna (5HP19, 5HP24, AG4, AG5) o 9 = Multitronic W naszym przypadku : Audi A4, hamulce FN3 15", diesel, manual, loginem jest : 09555 Od razu po zalogowaniu się przechodzimy do Recode i kodujemy : Note #1: Kodowanie jest zaakceptowane po poprawnym logowaniu. Note #2: Po zalogowaniu, potrzebne jest również ustawienie czujnika kąta skrętu kierownicy. Note #3: Kod 04499 jest użyty w przypadku silnika BFB z hamulcami 1LT i skrzynią typu Multitronic. * 0?xxx: Rodzaj nadwozia (model) o 4 = Audi A4 * 0x?xx: Hamulce o 1 = C54 (PR-1LZ) o 2 = FN3 15" (PR-1LB/1LE) o 3 = HP2 16" (PR-1LX) o 3 = FNR 16" (PR-1LG) o 4 = FN3 16" (PR-1LT/1LF) o 5 = Brembo 17" (PR-1LJ) * 0xx?x: Silnik o 5 = 4/6 Cyl. Diesel o 7 = 4/5 Cyl. Benzyna o 9 = 6/8 Cyl. Benzyna * 0xxx?: Skrzynia biegów o 5 = Manulana o 7 = Automatyczna (5HP19, 5HP24, AG4, AG5) o 9 = Multitronic W naszym przypadku do zakodowania potrzebowaliśmy : 04255 Nie wychodząc wykonujemy procedurę kalibracji czujnika skrętu kierownicy (G85) : Wchodzimy do grupy 03-ABS Brakes, następnie [Fault Codes - 02] i [Done, Go Back] Skręcamy kierownicą co najmniej 30° w lewo i z powrotem. Wchodzimy do : [Meas. Blocks - 08] Kanał 005 pole 1 (Steering Angle Sensor -G85-) Specification: 0.0 ° Tolerance (when straight): ±5.0 ° [Done, Go Back] [Login - 11] Wpisz 40168 [Do It!] [basic Settings - 04] Group 001 [Go!] [Done, Go Back] [Fault Codes - 02] Nie powinno być już żadnych błędów [Done, Go Back] [Close Controller, Go Back - 06]
-
Witam mam problem kupiłem audi i świeciła się już kontrolka od kontroli trakcji , vag pokazuje ze czujnik g85 jest faulty , gdzie znajduje sie ten czujnik i jak go wymienić ? vag pokazuje 3 błędy próbowałem robić kodowanie czujnika lecz nie przyniosło to efektu, spróbuje jeszcze z rzucić kierownice i sprawdzić czy jest dobrze ustawione ale to chyba ten czujnik g85 , czy ktoś miał już taki problem? 01826 - Sensor for Steering Angle (G85); Supply Voltage Terminal 30 35-00 - - 00778 - Steering Angle Sensor (G85) 37-10 - Faulty - Intermittent 00778 - Steering Angle Sensor (G85) 37-00 - Faulty http://a4-klub.pl/index.php?/topic/14538-wymiana-modulu-kierownicy-pod-tempomat-kierownice-multifunkcyjna/#entry102038
-
cos wiecej mozesz powiedziec o tym?
-
tez mam podobny problem tyle ze jeszcze kabla niemam, moze vag full comanderem? ps czym sie rozni vag tacho od commandera? (zlaczem do starszych samochodow? k + can?)
-
czesc wszystkim mieszkam w irlandi jezdze czarnym passatem 1,6 99 r http://s2.photobucket.com/albums/y50/Wojow/?action=view¤t=090725_172821.jpg ale planuje wymienic na cos nowego bede szukal audi lub vw w dieslu, pozdro