Skocz do zawartości

aju51

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    8
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O aju51

Osiągnięcia aju51

0

Reputacja

  1. A może tył samochodu z wlepką jest z 1.6, różne samochody jeżdżą po naszych drogach.
  2. Podczas sprawdzania Vagiem nie widać żadnych zmian i Vag nie wykrywa zadnej usterki.[br]Dopisany: 02 Styczeń 2012, 23:07_________________________________________________Czy można dowiedzieć się kod w radiu które jest aktywne za pomocą Vag KKL (zagubiłem kartkę z kodem)
  3. Witam wszystkich!!!! Nie bardzo się potrafie poruszać po tym Forum ale może mi się uda tym razem, bo za pierwszym razem trafiłem do kosza. Jak wielu na tym forum mam problem z wyświetlaczem Fis.Początkowo brakowało poziomych linii, więc wykręciłem cały zestaw i zobaczyłem że nie wiele będę mógł zdziałac sam więc skręciłem i co się okazało.Wyświetlacz przestał świecić na czerwono tylko górny pasek świeci na żółto pokazując przekreśloną żarówkę i napis BREMSE LICHT. Reszta wyświetlacza jest ciemnym tłem choć pod spodem daje się zauważyć temperaturę zewnętrzną i inne pokazywane wartości które się zmieniają. Jeżeli zacznę testować przez pociągnięcie obu pokręteł to następuje testowanie ale tylko na górnym wąskim pasku jest widoczne a już poniżej wyświetlacz jest nie podświetlony choć widać że coś tam jest wyświetlane.Wyświetlacz nie daje się wyłączyć.Od tyłu są trzy żarówki, czy ich spaleni mogło by mieć wpływ na brak podświetlenia? Zaprzyjaźniony kolega wysłał mi interfejs z programem VagCom KKL czy tym programem da się zdiagnozować tą usterkę? bo nie mam w tym kierunku doświadczenia i czy ja kompletny laik w tym kierunku dam sobie radę.Czy za pomocą tego interfejsu będę mógł odczytać kody radia bo gdzieś je posiałem ale radio jest jeszcze na chodzie.Ponieważ czytając forum widzę, że są tutaj dosyć dobrze zorientowani w tym temacie koledzy więc prosiłbym bardzo o fachową pomoc. Ponieważ myślę poważnie o sprzedaży tego autka i zakupie nowszego, nie chciałbym pozbywać się go z tą usterką. Chciałbym nabyć jakieś B8 2009-10 rok, kręcom mnie diesle do 2.0 litrów ale widzę że nawet w tym przedziale jest wiele rodzajów silników jaki byście mi radzili wybrać silnik.Dziękuję za każdą radę i pomoc.Pozdrawiam wszystkich. Trochę rozszerzyłem ten wątek ale myślę że szefostwo A4 mi wybaczy [br]Dopisany: 29 Grudzień 2011, 17:58_________________________________________________W żadnym temacie nie ma fachowca do pomocy?
  4. Mam kłopot z wyświetlaczem FIS, po odłączeniu wyświetlacza i ponownym podłączeniu na wyświetlaczu pojawił się komunikat na górnym żółtym pasku w postaci przekreślonej żarówki i napisu BREMSE LICHT.Reszta wyświetlacza jest ciemna ale dają się zauważyc wskazania temp. zewnętrznej.Nadmieniam że swiatła stopu świecą.Nie rozłączałem akumulatora przy wyjmowaniu wskaźników i nie wiem czy to może być powodem tego komunikatu. Jeżeli ktoś spotkał się z podobną usterką to proszę o radę jak się uporać z tą usterką.Pozdrawiam wszystkich.
  5. Więcej jak pewne posypał się rozrząd - grubszy wydatek się szkuje około 4.000zł
  6. Witam !! Mam podobny problem nie gaśnie mi kontrolka od ABS oraz od ASR, wczoraj podłączyłem interfejs i pokazało mi błąd w tylnym prawym czujniku koła. Czy ktoś wie jak się wyjmuje ten czujnik? I czy jest możliwe że to właśnie on czy one się w ogóle psują.
  7. Jestem nowy dajcie coś poczytać
×
×
  • Dodaj nową pozycję...