Skocz do zawartości

Piore100

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    13
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Piore100

Osiągnięcia Piore100

0

Reputacja

  1. Mam proste pytanko Czy aby aby wymienić olej trzeba odkręcić osłonę pod silnika i co tam jest za klucz potrzebny?
  2. Źle mnie ktoś zrozumiał w WASZYM przypadku wymiana czujnika poziomu oleju nie pomoże - rozmawiałem z fachowcem i powiedział , że to już taka przypadłość mówi podnieś klapę i zgaśnie coś tam jeszcze radził ale nam przerwano i nie skończyliśmy tematu jak będę u niego i się dowiem coś konkretnego to wam napisze.
  3. Mój problem się narazi rozwiązał kontrolka przestała się palić jak kupiłem czujnik poziomu oleju (oczywiście nie za 317 zł jak to w ASO chcieli ściągnąć i nie koniecznie to było przyczyną) Mój problem to nie była odma porostu jak obejrzałem ten czujnik to olej wpada małym otworem i widocznie musiało się coś tam przepchać lub wina po stronie elektryki Z tym spływaniem oleju to już tak jest i dlatego trzeba mierzyć miej więcej w tych samych warunkach , jak i tu się nie doszukujcie błędów Niestety te silniki lubią olej i nic na to nie poradzi się nie specjalnie wierze w to że zmiana oleju coś kategorycznie pomoże Jeżdżę na Shell power Racing 10w60 a silnik igła ma 135tyś + lubryfikacja i nie szaleję i dolewam po150-200ml\1000km zmiana oleju do 50-siątka w tą czy w tamtą
  4. Dopadł mnie dziś ten problem ale czujnik pali się cały czas i nie gaśnie, tz. pali się już jak przekręcę kluczyk Mam pytanko czy elektryk miernikiem sprawdzi czy czujnik jest uszkodzony ? No i czy idzie w komputerze odłączyć czujnik ogóle ? Bylem w ASO ale szkoda gadać może to czujnik , może elektryka nic nie zrobili kazali przyjechać w nowym roku to popróbują itd.. Ktoś dywagował o czujnikach ten sprawdza tylko poziom oleju w misce, ale jest drugi, który sprawdza ciśnienie oleju no i ten jest ważniejszy dla smarowania silnika.
  5. Wiem że jestem już nudny ale czym to zmierzyć do 6 MP to 61 atmosfer to zwykłym manometrem to się tego nie da zrobić. Widziałeś może jak to ktoś robił? No bo co innego ciśnienie statyczne układu, a co innego dynamiczne pompy tak z fizyki wynika.
  6. jeśli dobrze cie rozumie należy wstawić ciśnieniomierz w układ wspomagania i zmierzyć a może wiesz gdzie go wstawić? dzięki za odpowiedź orientujecie się jak wymienić płyn od wspomagania i przepłukać go odrazu? jak coś to podrzucie temat jak jest na forum
  7. Witam Mam problem w swojej audicy, Kierownica ciężej chodzi przy skręcaniu. Byłem u mechanika i powiedział że może być to problem z ciśnieniem w układzie wspomagania, mówił coś o wstawienia miernika tego ciśnienia do układu. I teraz pytanie czy taka operacja jest możliwa? i co ważne ile takie ciśnienie powinno wynosić? a być może to ciśnienie będzie widoczne w komputerze po podłączenie auta? Pozdrawiam
  8. Dokładni jak zdjąć tą plastikową osłonkę z haczyka bo podważałem śrubokrętem i nie schodzi. Dzięki za odpowiedz.
  9. Może ktoś wie jak podłączone są rurki od filtra węgla aktywnego w silniku 2.0 L benzyna Audi A4 B6 ALT. Blacharz mi odłączył a teraz nie wie gdzie wpiąć tzn. czy te dwie rurki idące do dołu po słupku samochodu w nadkolu obie są podłączone? bo tą górna z filtra węglowego udało mi się podłączyć na podwoziu obok przewodów paliwa a ta odchodząca od dołu filtra węglowego została nie podłączona-czy to ma tak być czy działa ona jako skraplacz?? chyba nie?
  10. Problem wygląda tak Moje śliczne A4 2.0benzyna 2001r (kupione ob emeryta z zładów AIDI) miało bliskie spotkanie z nieświetlną maszyną Rolniczą -co spowodowało odparowanie prawej strony autka - Teraz biorę się za remont ale nie myślałem że to tak skomplikowane KTO może niech POMOŻĘ (dzięki kolegom za wykład o pasach przednich z poprzedniego wątku) Obudowa WEentylatora - -znalazłem GOść który twierdzi że ma chłodnice z wentylatorem do takiego auta 2.0 benz ALT tylko że ma jeden duży wentylator a obok żaluzje ,ja mam 2 wentylatory - czy to możliwe w b6 -i czy jak bym wziął od niego całość z chłodnicami i sterowaniem to czy będzie chodzić moja Osłona wentylatora 8E0 121 205 C w ETCE znalazłem nr 8E0 121 207 C Możę wiecie kto ma części do tego modelu - używane, lub zamienniki - pas przedni chłodnica .obudowa wentylatora - lampy czy lepsz nowe zamienniki czy orginalne używane, jak koś wymieniał na zamienniki np. sonara to niech napisz jakie i czy pasowałe Narazie tyle bo WAS zanudzę , Dzięki za dotychczasową Pomoc i proszę o Nowe Nauki pozdrawia niedouczony inżyniero -belfer
  11. DZIĘKI, DZIĘKI, DZIĘKI , SERDECZNE DZIĘKI javascript:void(0);javascript:void(0);javascript:void(0); Dużo się od WAS nauczyłem a programik ETKA bardzo, bardzo pomocny tylko trzeba trochę Wiedzy Jak możecie to pomóżcie jeszcze założę nowy wątek pod bardziej adekwatnym tytułem to może inni skorzystają
  12. Muszę kupić pas przedni do modelu B6 2,0 Benzyna : 1. Czy wszystkie pasy są identyczne tj. do 2,5 i 1.9 tdi 2. Jaki nr ma taki pas Może ktoś ma jakiś katalog z nr części bo więcej będę wymieniał 3. ile może kosztować taki pas w ASO dzięki z góry za pomoc
  13. Mam pytanie - ile bierze wam oleju Interesuje mnie zwłaszcza silnik 2.0 benzyna 130KM dolałem 150-200ml na 1000km, w poprzednich autach nie dolewałem wcale??? Mam oryginalny przebieg 135000km i auto było szanowane. Czy to możliwe że olej Shell Ultra Racing 10w60 jest za rzadki już do niego i bierze olej ??? Może przejść na gęściejszy??
  14. Witam !! Wszystkich Szczęśliwych i nieszczęśliwych posiadaczy Ślicznotek tj - A4-ek
×
×
  • Dodaj nową pozycję...