Skocz do zawartości

hubert1

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    24
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O hubert1

Osiągnięcia hubert1

0

Reputacja

  1. Chciałem dodać że to falowanie obrotów i strzelanie występuje jak jest bardzo zimny (po nocy) i to w określonym przedziale temperatur na zewnątrz tj ok.+ 10 stop do - 10 st.W lecie tego problemu nie mam(noc 15 st i więcej) ,natomiast w zimie jak jest w nocy do -10 to strzela i faluje ,jak jest ok -20 to problemu nie ma.Dziwne.Przy tym błędzie też mi mechanik od razu powiedział sonda do wymiany .Można zainwestować 400 zł ale jeśli to nie jest przyczyna ?
  2. Witam! Dzisiaj odkręcając korek oleju poczułem zapach niespalonej benzyny.Czy u was też tak jest ,jeśli nie to co może być przyczyną. Piszę o tym bo martwi mnie duże spalanie ok 13 litrów po mieście.Innym objawem jaki mam to problem opisywany tu wielokrotnie na forum ale konkretnego rozwiązania nie znalazłem.Rano jak jest zimny to po zapaleniu falują obroty i coś strzela pod maską .Trwa to ok.minuty i potem już jest ok. Nie mam gazu ! VAG pokazuje mi tylko 16514-(Sonda lambda obwód (strona 1 czujnik 1)). Dzięki za podpowiedzi !
  3. Witam! Mam jeden powracający błąd 16514-Sonda lambda obwód (strona 1 czujnik 1). Czy świadczy to jednoznacznie że sonda do wymiany? Jedyny objaw jaki mam (oprócz tego że dużo pali) to jak jest zimny (bardzo -po nocy)to po zapaleniu obroty falują,czasem coś strzeli pod maską .Trwa to od 30-60 sekund.Jak już załapie ssanie to potem jest ok! Nie wiem czy ten błąd związany może być z tym co mi się dzieje czy to inna historia. Szukałem na forum ale najczęściej 16514 pojawiał się kolegom wraz z innymi błędami a ja mam tylko ten jeden. Chodzi mi o to czy wymieniać sondę? Dzięki!
  4. Witam! Kolego czaja77 ,możesz dać jakieś namiary do takiej ETKi w jęz.polskim ? Jeśli nie to prosiłbym chociaż o nr przepływki do mojego ARG (99). Dzięki!
  5. No dzięki Panowie. Trochę mnie to pocieszyło bo już myślałem że jestem jedyny w kraju od nietypowych przypadków. Na razie mnie to tak nie denerwuje ,myślałem że jest na to prosty sposób,może faktycznie wystarczy jakąś wtyczkę przesmarować.na VAG-u też nie mam błędów.Idzie wiosna więc problem na jakieś pół roku zniknie. Jak ktoś rozwiąże problem to proszę dajcie znać!!! pozdrowienia
  6. Witam! Miał ktoś może podobny problem? Jak samochód długo stoi na mrozie to jak go odpalę świeci AIRBAG ,po chwili zaczyna migać i gaśnie Do całkowitego zgaśnięcia potrzeba do 1 minuty w zależności od temperatury.Potem już nie świeci aż do kolejnego wychłodzenia.
  7. Po mieście 13-14 litrów.Fakt że moja jazda do odcinki 1-3 km po mieście (wszędzie mam blisko)ale to wydaje mi się i tak za dużo.Poprzednie moje auta 1.6 benz w takim samym cyklu 10-11 l ,także 3 litry różnicy to nie miłe zaskoczenie dla mnie.Czekam na ten przepływomierz i zobaczę. Dzięki za pomysły ! Ja tam za bardzo się nie znam ale przepływomierz już umię odpiąć i błędy VAG-iem odczytać-ciągle się uczę przy tej audiczce.
  8. Ja tym autem zrobiłem dopiero 5 tys.km ,przejechane ma 194000 na 99%.Bład sondy pojawia mi się od ok 2000 km.Całkiem możliwe że nie była wymieniana. Mam możliwość pożyczenia przepływomierza BOSHA to potestuję .Jak błąd się będzie pojawiał to wymienie sondę.Dodatkowo martwi mnie spalanie po mieście a niestety głownie takie krótkie odcinki jeżdzę.Na trasie spoko.
  9. Witam! Podepnę się do tematu. Mam podobny problem przy rozruchu jak autor .Czasem nawet zgaśnie zanim załapie ssanie.Dziwne jest to że największe problemy mam jak temp. na zewnątrz jest w przedziale 0-10 stopni.Jak teraz bywało -15 to palił bez problemu. Jedyny błąd jaki mi się pojawia to: 16514 Sonda lambda obwód (strona 1 czujnik 1) Czy to jednoznacznie oznacza że sonda do wymiany ? Elektryk mówi mi że przepływka może robić takie rzeczy i jak rano tak kaszle to może generować też błąd sondy. Dzięki z góry za podpowiedź!!!
  10. Witam ! Mój też bierze 13/100 ale jazda typowo miejska ,odcinki 1-3 km maks.Wiem że to najbardziej nie ekonomiczna jazda ale tak mam ,wszędzie blisko . Trochę mnie to martwi ,poprzednie auta miałem 1.6(nie AUDI) i w tym samym cyklu paliły 10-11 maks! Jednak 3 litry różnicy to dużo. VAG- nie ma błędów !
  11. Witam Czy ktoś [poradził już sobie z tym problemem co kolega bekon10. Mam to samo ,im chłodniej na polu to gorzej ,strzela,nie mam gazu.VAG nie pokazuje błędów ,układ dolotowy wyglada na szczelny.Myśle jeszcze o wymianie przepływki .Parametry ma dobre ale nie oryginalna (Magneti marelli).Założona 3 miesiace temu jak jeszcze było ciepło.
  12. Witam! Mam drgania kierownicy ale odczuwalne tylko gdy kierownica jest skręcona,zwłaszcza są odczuwalne gdy po ostrym skręcie w prawo kierownica swobodnie wraca do jazdy na wprost. Miałem to na letnich ,zmiana całych kół na zimówki i to samo czyli felgi i opony odpadają. Na pewno mam do wymiany przeguby bo stukają ,czy zużyty przegub może być tego powodem? Proszę o jakieś wskazówki. Dzięki!
  13. Czy chodzi o parametr "Inj. On Time"? Doczytałem że ma być "002,3,Korrigierte,Einspritzzeit,Sollwert: 2.0...5.0 ms" lub też od 1.0 do 4.0 jak w załączonym obrazku. Ja mam 2.87 ,to by się mieściło w normie. Może powinienem zrobić logi sondy i przepływki na zimnym jeśli to ma sens? :mysli:Czy grupy 001,002,003 wystarczą ,w grupach 008,009 nic mi się nie pojawia. Temperaturę sprawdzałem na zimnym i była zbliżona do temp na zewnątrz (troszkę wyższa)
  14. Witam! Są to moje pierwsze logi w życiu,z góry przepraszam jeśli coś nie tak.Zrobiłem statyczne i dynamiczne grup 001,002,003,004.Czytałem że jeszcze powinienem zrobić 008 i 009 ale na moim VAG nic nie wyświetla w tych grupach. Po co proszę o analizę? 1.Rano jak zimny,po odpaleniu falują obroty(od 500 do 1500),czasem zgaśnie i coś strzela,trwa to ok 30-60 sek,potem załapie ssanie i jest OK!. 2.Pali mi w mieście ok 13-14 litrów benz!!!! 3.Ostatnio pojawił się błąd: - 16514-Sonda lambda obwód (strona 1 czujnik 1)brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY. Przed pojawieniem się błędu pkt 3. objawy z pkt 1 i 2 również występowały. Dodam że przepływomierz wymieniony 1000 km temu na |Magneti Marelli. Proszę o pomoc bo zima idzie a wraz z nią problemy z rannym odpalaniem no i spalanie !
  15. Witam wszystkich! Krótko opisze mój problem.Rano jak jest bardzo wychłodzony po odpaleniu nie trzymie obrotów (brak ssania),przy ttym coś strzela w silniku. I tak przez ok 30 sec do 1 min(zależy jaka temp.na zewn.). Wiem że już było na forum i przyczyn może być wiele ale m.in. wyczytałem że może to być : -czujnik ciśnienia paliwa -regulator ciśnienia paliwa -zawór zwrotny paliwa. W każdym przypadku koledzy podają jedną metodę aby sprawdzić to . Przed odpaleniem zacisnąć(zagiąć) przewód odprowadzający paliwo przy listwie wtryskowej. Moje pytanie brzmi : -czy mowa jest o jednej częsci tylko róznie nazwanej, -gdzie ta część (części)dokładnie się znajduje, -który to jest ten przewód odprowadzający paliwo z listwy wtryskowej,jak go rozpoznać -one są dość grube i za bardzo nie wiem jak go zacisnąć . Przepraszam z góry ,być może moje pytania są dość banalne dla was ale jestem laikiem w tych sprawach a mechanik rozkłada ręce więc może mi się uda samemu coś ustalić. Dzięki
×
×
  • Dodaj nową pozycję...