Skocz do zawartości

kula13000

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O kula13000

Osiągnięcia kula13000

0

Reputacja

  1. Witam. Sprawa wyglada tak: jest czujnik cisnienia klimy przy chlodnicy i barkuje kabla... skad on wychodzi poniewaz blacharz zrobił taka maniane ze nie moge go zlokalizowac. Pozdrawiam i czekam na odpowiedz
  2. Witam serdecznie. W b5 mojego kolegi powstał problem zbyt wczesnego załączenia się abs. Krótko mówiąc, każde hamowanie nawet te najbardziej delikatne kończy się załączeniem absu, nawet gdy droga jest sucha i hamuje z prędkości 20 km\h. Vag milczy... Czy jest to kwestia sterownika czy pompy?
  3. kula13000

    Skradzione

    Witam. Wczorajszego wieczoru (Nd. 27.02.2011) na parkingu w Koziegłowach ul. Poznańska (dzielnica poznania), próbowano skraść moje drugie a4. Złodzieje zrobili dziurę w drzwiach pod zamkiem, rozwalili stacyjkę oraz odczepili liczniki od wiązki. Prawdopodobnie ktoś ich spłoszył bądź zrezygnowali z powodu braku paliwa gdyż wskazówka nawet się nie podnosiła. Jeżeli koledzy będziecie tam parkować, to polecam parking strzeżony 150 m dalej. Pozdrawiam.
  4. Witam. Mam problem z moim "jakże kochanym" v6. Sprawa ma się tak: Wchodzę rano do autka odpala praktycznie na dotyk żadnej chmurki itp. Ruszam i po jakimś czasie i przejechaniu ok. 8 km gdy się zatrzymam wydobywa się z rur ogromna chmura niebieskiego dymu. Gdy ruszam znowu ogrom dymu po czym chwila i już tylko małe niebieskie otoczki wokół rur też koloru niebieskiego. Kółko się zamyka po zatrzymaniu. Gdy znowu ruszę ostro to dymienie jest tak konkretne że w tylnej szybie wszystko jest niebieskie. Wspomnę jeszcze że jak wcisnę do deski czasami przyspiesza jakby zupełnie nie miał mocy i wkręca się tylko do 3300 ale wtedy wystarczy odpuścić, dodać jeszcze raz i wszystko jest ok. Na koniec dodam że auto od 130 rozpędza się wolniej od fiata pandy a gdy po przekroczeniu tej prędkości wracam do 0 to nie działa wspomaganie kierownicy. Mechanior 3 dzień trzyma auto i nic nie wie więc pytam się Was. Pozdrawiam.
  5. Witam. Nadeszły mrozy i problemy. Codziennie rano odpalam B6 2.5 Tdi (163 km) to pali na dotyk. Po chwili auto gaśnie. Muszę je jakiś czas przytrzymać go na 1100 obr/min żeby silnik się podgrzał i dopiero wtedy mogę ruszać ponieważ gdy temp jest mniejsza niż 70 st. C. ruszanie jest niemożliwe (gaśnięcie silnika). Wystarczy że odstawię auto na 2h temp. spada i z powrotem auto gaśnie przy ruszaniu. Autem czasami tak telepie że nie da się wytrzymać, mimo tego że poduchy pod silnikiem i skrzynią wymienione. Również gdy dodam za mało gazu mam ten problem że obroty wchodzą na 1000, dławi się do 400 obr/min i z powrotem wchodzi na standardowe obroty. Czy to może być pompa wtryskowa? Dodam że VAG nie pokazał żadnych błędów. Pozdrawiam.
  6. dobry. widzę że temat zakupów z rana mam pytanko powiedzcie mi w poznaniu gdzie dorwę takie pierdoły jak włączniki opuszczania szyb wizytownik oraz uchwyty do zamykania drzwi bo po allegro szukam i jak na lekarstwo a zależy mi na obejrzeniu przed zakupem:D byłem w Przeźmierowie i mają tam zajechane na maxa, mi natomiast zależy na dobrym stanie bo są już zajechane. Pozdrawiam i życzę miłego weekendu:D
  7. Witam. Często rano jak odpalam silnik i wrzucam wsteczny obroty mi skaczą (silnik nie pracuje równomiernie). Po dłuższej jeździe stanę na światłach gdy auto jest na trybie drive dzieje się to samo. Jak przerzucę na park jest spokój po czym chwila i dzieje się to samo, dodam gazu (na parku) wraca silnik do normy po czym jak znów wrzucę (D) to jest wahanie obrotów. Skaczą one między 700 / 900 sprawdzałem to przy spokojnej jak i ostrzejszej jeździe. U mnie jest przebieg 200 000 więc nie wiem czy to nie jest przypomnienie multitronika o jego remoncie. Z góry dziękuję za pomoc.
  8. Ok zapisane:D jak coś to jestem bardzo chętny zaraz jak skończe w nd pracę podbijam:)
  9. Cześć wszystkim. Jestem nowym forumowiczem więc nie obrażać się na pytanie> Kiedy robicie jakiś spocik bo jestem ciekaw jak taki spot wygląda (nigdy na żadnym nie byłem) też chciałbym się z Wami poznać.
  10. Jak będzie po tapicerze i wymienię parę elementów to wtedy wsadzę naradzie jest półskóra i kiera czteroramienna ale będzie od nowszej (w trzech ramionkach) . Co do znaczków to nie zdejmuje ich ponieważ jak będzie zderzak z tyłu od s4 to nikt się nie pozna że to klekot , tym bardziej jak podjeżdżam na stacje to chcą mi bene tankować
  11. Oto moja a4 avant 2.5 tdi, kupiona od jednego z klubowiczów. Na razie stylistycznie będzie bez zmian ponieważ odkładam pieniążki na lakiernika i tam parę pierdół które trzeba zrobić, ale szykuje się na inny zderzaczek z tyłu ponieważ jest seria a w planach jest od s-4. Potem powymieniam lusterka na zwykłe czarne ponieważ rezygnuję z chromów i będzie cała black Jak się uda to pojedzie w tym miesiącu do tapicera i będzie pełna skóra plus czarny sufit i słupki. Nowa sesja. Zmiany po roku: -Nowy silnik, też 2.5 tdi tyle że w stanie idealnym (poprzedni właściciel kompletnie go zajechał) -Multitronic po remoncie -Znaczki S4 do kibla -Chromowane lusterka do kibla -Naklejka HellaFlush Zmiany jeszcze na wrzesień: -Manualna skrzynka -Czarne listwy przy szybach -Mocniejsza ściema szyb -Grill Ms-Design -Czarne klosze lamp na przodzie -Relingi out (będą na sprzedaż)
  12. Czy może to być problem z czujnikiem stopu bądź żarówkami? czytałem troszkę i często to się pojawia właśnie z tymi kontrolkami od świec. Znajomy mechanior sprawdził paliwo w przewodach jest dochodzi do wtrysków, więc chyba ten czujnik albo żarówki. Jak podpieto pod vag wyszło jak dobrze pamiętam potencjometr pedału prędkości... czy jakoś tak. Zapisane mam w aucie które jest 30 km ode mnie:( w warsztacie gdzie robiłem te wężyki.
  13. Witam. Otóż wracając niedawno z Niemiec, puścił mi jeden z metalowych wężyków do wtrysków. Po ich wymianie auto odpaliło pochodziło z 15 minut po czym kiedy obroty się ustatkowały i chciałem ruszyć, włączyłem tryb D odpuściłem hamulec - auto zrobiło metr po czym zgasło. Gdy próbowałem je odpalić silnik jakby kręcił lecz nie chciał zapalić wg komp. diagnostycznego trzymał koło 200 obr/min zaczęła świecić się kontrolka od świec żarowych. Teraz gdy przekręcam kluczyk po chwili zapala się znowu kontrolka świec żarowych. Czy mieliście kiedyś podobne przypadki i jak one się kończyły. Z góry dziękuję za pomoc. Pozdrawiam gorąco.
  14. Witam. Na imię mam Mateusz. Mieszkam w Poznaniu gdzie się uczę i pracuje. W posiadaniu mam a4 avant 2.5 tdi. Pozdrawiam wszystkich gorąco.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...