
piotrpz87
Pasjonat-
Postów
113 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O piotrpz87

-
[B5 ADR] Jak spuścić cały płyn chłodniczy
piotrpz87 odpowiedział(a) na kamiloo1987 temat w Audi A4 B5
Mam nadzieje, że pomogło. A płyn z całego układu spuszcza się odkręcając prawą dolną kratke w zderzaku (patrząc od przodu) i tam jest korek spustowy - a jak już chcesz spuścić z bloku silnika trzeba odkręcić korek przy pompie wodnej - tak na marginesie. -
A ja mając taką gotówke zainwestował bym po prostu w ciuch-bude. Kewstia lokalu niedużego 200m lub 300m do tego kupić regały i troche wieszaków. Sprzedaż ryczałtowa wiec mucha nie siada. Hurtowni jest od groma z takimi rzeczami - sam moge załatwić kilka ton ciucha 80gr za 1kg Cennik np. w mojej firmie a szef ma 3 sklepy. poniedz. 45zł wtorek 40zł sroda 35zł czwartek 25zł piątek 15zł sobota 5zł ceny za kg niedz. 2zł sztuka A teraz dużo ludzi się ubiera w takich sklepach - szkoda, że nie mam tyle kasy na start. Pamietaj o konkurencji i o czymś w centrum.
-
Sprawdź silniczek od klapy czy działa - mozesz wyjąć klimatronika i poświecić latarką - w tym czasie zmień ustawienie na klimat. z Hi na LO i zobaczysz czy cięgna się przestawiają. I też sprawdź sobie błędy na klimatronicu.
-
http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=9609.0 W tym temacie masz opis jak zdjąć deske roździelczą i na pierwszym zdjeciu (widok po zdjęciu deski) widać klapke sterujacą - (ale to nie o tą chodzi) - musisz podłączyć klimatronik i otworzyć nawiew na kratki środkowe ta klapka na zdjęciu się zamknie - wtedy odpalasz auto i czekasz aż się nagrzeje i próbuj włączać nawiew na gorące i zimne powietrze- zobaczysz czy klapa główna domyka się do końca czy pozostawia szpare i jakie leci powietrze.
-
Działa po przekręceniu kluczyka - sprawdzałem to 2 razy bo też miałem problemy z wezykiem wewnątrz zbiornika.
-
Z tym się zgodze.
-
Na klimatronicu nie sprawdzisz - może on pokazywać 0 błędów - ja sprawdzałem nawet silniczek od klapy i wszystko grało - dopiero po zdjęciu deski wyszło wszystko na jaw - ale pomimo uszczelnienia dalej nie przynosiło to skutku i postanowiłem wymienić nagrzewnice - nie musiałem spuszczać freonu bo można to zrobić bez tego zabiegu - i wcale to nie trudne. Jesli nie leci płyn powrotem to sprawdź czy ma ciśnienie - ja dodatkowo kupiłem nowy zbiorniczek i korek - to też ma znaczenie (tak mi powiedział mechanik) - dlatego ,że węże od nagrzewnicy są wyżej od poziomu płynu w zbiorniczku.
-
Problemy z ogrzewaniem (odpowietrzenie układu chłodzenia)
piotrpz87 odpowiedział(a) na znachor287 temat w Audi A4 B5
A ja odpowietrzyłem w inny sposób: Na zimnym silniku odkręciłem zbiorniczek wyrównawczy i uniosłem go do góry ile się da i dopiero wtedy zsunołem wąż odpowietrzający z nagrzewnicy aż przez otwór wyleci płyn - troche musiało go zlecieć aby wypchało powietrze. Nałożyłem wąż i odpaliłem silnik aż osiągnął 90*C (zbiorniczek cały czas był uniesiony) potem go zgasiłem aż ostygł i dolałem płynu. Po tym zabiegu podczas odpalania silnika nie ma efektu bulgotania w nagrzewnicy jak to dotychczas miałem. -
A ja sądze ,że to wina nagrzewnicy - węże nie mogą być ciepłe tylko gorące. Dodaj gazu i sprawdź czy te węże od nagrzewnicy robią się gorące - jeśli nie to jest ona zapchana i nie ma dobrego obiegu.
-
Tak powinno być Też prawidłowo Powinien lecieć. Najpierw sprawdź czy masz gorące obydwa węże idące do nagrzewnicy. Następna sprawa klapka może nie domykać się do końca i zimne powietrze miesza się z ciepłym - u mnie tak było - ale żeby to sprawdzić należy zdjąć całą deske roździelczą. I dobrze by było przepłukać nagrzewnice - odłączyć węże idące do niej i podłączyć jakiś wąż ogrodowy. Dodam jeszcze ,że u mnie było to samo i męczyłem się z tym dość długo - płukałem nagrzewnice 4 razy też kupiłem nową pome i termostat wahlera aż wkońcu wymieniłem nagrzewnice i teraz jest
-
Specjalne limitowane wersje Audi A4 B5 były takie ?
piotrpz87 odpowiedział(a) na majuDJ temat w Audi A4 B5
Ja mam składane lusterka i wszystkie szyby elektryczne i klimatronic i licznik w milach. Wiem ,że był sprowadzony ale nie wiem skąd. Idzie gdzieś to sprawdzić? -
Powiem tylko ,że kupiłem coś w tym stylu - unikaj tylko made in china bo podobno groty są za grube. Montowałem to sam - instrukcja montazu niezgodna z oznaczeniami kolorów przewodów w moim samoch. ale dałem rade. Za dorobienie grota dałem 70zł i śmiga bez problemu. Tego już bym sam nie założył.
-
Sprawdź silniczek od klapy sterującej ciepłym powietrzem ( może się zaciął ) - u mnie działał normalnie ale klapka się nie domykała i gorące powietrze mieszało się z zimnym. Zobacz też czy weże od nagrzewnicy są gorące - u mnie jest jeden jest gorący a drugi letni ( stawiam na zapchaną nagrzewnice - mam już nową i w poniedz. ją montuje) Pompe mam nową i termostat też 90* trzyma bez problemu - jak wymiana nagrzewnicy nie pomoże to pozostaje mi uszczelka pod głowicą.
-
Tak wiem i już to robiłem. W sumie z tymi zbiorniczkami to cieżko stwierdzić - słyszałem ze chodzi o ciśnienie jakie mogą wytrzymywać a pozatym niczym sie nie różnią - i to moze prawda bo na tym jest jak by wieksze cisnienia a na tym starym takiego nie było. Jesli chodzi o wskazania temp. to dzieki za podpowiedzi - nie bede się martwił.
-
Niedawno wymieniłem stary zbiorniczek na nowy i nie bardzo wiem czy to ma jakieś znaczenie. Taki był. http://moto.allegro.pl/zbiorniczek-wyrownawczy-audi-a4-vw-passat-1-9-tdi-i1330400453.html A taki kupiłem. http://moto.allegro.pl/audi-a4-b5-zbiorniczek-plynu-wyrownawczy-i1328793868.html Dokładnie mi się rozchodzi o korek - bo zauważyłem że ten nowy trzyma dobrze ciśnienie ale nie moge jakoś odpowietrzyć układu - słychać bulgotanie w nagrzewnicy. Wymieniłem też pompe wody. Ogólnie auto długo się nagrzewa żeby było 90* musze przejechać około 10 km ( termostat nowy wahlera).