Skocz do zawartości

piotrpz87

Pasjonat
  • Postów

    113
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O piotrpz87

Osiągnięcia piotrpz87

0

Reputacja

  1. Mam nadzieje, że pomogło. A płyn z całego układu spuszcza się odkręcając prawą dolną kratke w zderzaku (patrząc od przodu) i tam jest korek spustowy - a jak już chcesz spuścić z bloku silnika trzeba odkręcić korek przy pompie wodnej - tak na marginesie.
  2. A ja mając taką gotówke zainwestował bym po prostu w ciuch-bude. Kewstia lokalu niedużego 200m lub 300m do tego kupić regały i troche wieszaków. Sprzedaż ryczałtowa wiec mucha nie siada. Hurtowni jest od groma z takimi rzeczami - sam moge załatwić kilka ton ciucha 80gr za 1kg Cennik np. w mojej firmie a szef ma 3 sklepy. poniedz. 45zł wtorek 40zł sroda 35zł czwartek 25zł piątek 15zł sobota 5zł ceny za kg niedz. 2zł sztuka A teraz dużo ludzi się ubiera w takich sklepach - szkoda, że nie mam tyle kasy na start. Pamietaj o konkurencji i o czymś w centrum.
  3. Sprawdź silniczek od klapy czy działa - mozesz wyjąć klimatronika i poświecić latarką - w tym czasie zmień ustawienie na klimat. z Hi na LO i zobaczysz czy cięgna się przestawiają. I też sprawdź sobie błędy na klimatronicu.
  4. http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=9609.0 W tym temacie masz opis jak zdjąć deske roździelczą i na pierwszym zdjeciu (widok po zdjęciu deski) widać klapke sterujacą - (ale to nie o tą chodzi) - musisz podłączyć klimatronik i otworzyć nawiew na kratki środkowe ta klapka na zdjęciu się zamknie - wtedy odpalasz auto i czekasz aż się nagrzeje i próbuj włączać nawiew na gorące i zimne powietrze- zobaczysz czy klapa główna domyka się do końca czy pozostawia szpare i jakie leci powietrze.
  5. Działa po przekręceniu kluczyka - sprawdzałem to 2 razy bo też miałem problemy z wezykiem wewnątrz zbiornika.
  6. Na klimatronicu nie sprawdzisz - może on pokazywać 0 błędów - ja sprawdzałem nawet silniczek od klapy i wszystko grało - dopiero po zdjęciu deski wyszło wszystko na jaw - ale pomimo uszczelnienia dalej nie przynosiło to skutku i postanowiłem wymienić nagrzewnice - nie musiałem spuszczać freonu bo można to zrobić bez tego zabiegu - i wcale to nie trudne. Jesli nie leci płyn powrotem to sprawdź czy ma ciśnienie - ja dodatkowo kupiłem nowy zbiorniczek i korek - to też ma znaczenie (tak mi powiedział mechanik) - dlatego ,że węże od nagrzewnicy są wyżej od poziomu płynu w zbiorniczku.
  7. A ja odpowietrzyłem w inny sposób: Na zimnym silniku odkręciłem zbiorniczek wyrównawczy i uniosłem go do góry ile się da i dopiero wtedy zsunołem wąż odpowietrzający z nagrzewnicy aż przez otwór wyleci płyn - troche musiało go zlecieć aby wypchało powietrze. Nałożyłem wąż i odpaliłem silnik aż osiągnął 90*C (zbiorniczek cały czas był uniesiony) potem go zgasiłem aż ostygł i dolałem płynu. Po tym zabiegu podczas odpalania silnika nie ma efektu bulgotania w nagrzewnicy jak to dotychczas miałem.
  8. A ja sądze ,że to wina nagrzewnicy - węże nie mogą być ciepłe tylko gorące. Dodaj gazu i sprawdź czy te węże od nagrzewnicy robią się gorące - jeśli nie to jest ona zapchana i nie ma dobrego obiegu.
  9. Tak powinno być Też prawidłowo Powinien lecieć. Najpierw sprawdź czy masz gorące obydwa węże idące do nagrzewnicy. Następna sprawa klapka może nie domykać się do końca i zimne powietrze miesza się z ciepłym - u mnie tak było - ale żeby to sprawdzić należy zdjąć całą deske roździelczą. I dobrze by było przepłukać nagrzewnice - odłączyć węże idące do niej i podłączyć jakiś wąż ogrodowy. Dodam jeszcze ,że u mnie było to samo i męczyłem się z tym dość długo - płukałem nagrzewnice 4 razy też kupiłem nową pome i termostat wahlera aż wkońcu wymieniłem nagrzewnice i teraz jest
  10. Ja mam składane lusterka i wszystkie szyby elektryczne i klimatronic i licznik w milach. Wiem ,że był sprowadzony ale nie wiem skąd. Idzie gdzieś to sprawdzić?
  11. Powiem tylko ,że kupiłem coś w tym stylu - unikaj tylko made in china bo podobno groty są za grube. Montowałem to sam - instrukcja montazu niezgodna z oznaczeniami kolorów przewodów w moim samoch. ale dałem rade. Za dorobienie grota dałem 70zł i śmiga bez problemu. Tego już bym sam nie założył.
  12. Sprawdź silniczek od klapy sterującej ciepłym powietrzem ( może się zaciął ) - u mnie działał normalnie ale klapka się nie domykała i gorące powietrze mieszało się z zimnym. Zobacz też czy weże od nagrzewnicy są gorące - u mnie jest jeden jest gorący a drugi letni ( stawiam na zapchaną nagrzewnice - mam już nową i w poniedz. ją montuje) Pompe mam nową i termostat też 90* trzyma bez problemu - jak wymiana nagrzewnicy nie pomoże to pozostaje mi uszczelka pod głowicą.
  13. Tak wiem i już to robiłem. W sumie z tymi zbiorniczkami to cieżko stwierdzić - słyszałem ze chodzi o ciśnienie jakie mogą wytrzymywać a pozatym niczym sie nie różnią - i to moze prawda bo na tym jest jak by wieksze cisnienia a na tym starym takiego nie było. Jesli chodzi o wskazania temp. to dzieki za podpowiedzi - nie bede się martwił.
  14. Niedawno wymieniłem stary zbiorniczek na nowy i nie bardzo wiem czy to ma jakieś znaczenie. Taki był. http://moto.allegro.pl/zbiorniczek-wyrownawczy-audi-a4-vw-passat-1-9-tdi-i1330400453.html A taki kupiłem. http://moto.allegro.pl/audi-a4-b5-zbiorniczek-plynu-wyrownawczy-i1328793868.html Dokładnie mi się rozchodzi o korek - bo zauważyłem że ten nowy trzyma dobrze ciśnienie ale nie moge jakoś odpowietrzyć układu - słychać bulgotanie w nagrzewnicy. Wymieniłem też pompe wody. Ogólnie auto długo się nagrzewa żeby było 90* musze przejechać około 10 km ( termostat nowy wahlera).
×
×
  • Dodaj nową pozycję...