Skocz do zawartości

awt

Pasjonat
  • Postów

    46
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O awt

Informacje

  • Imię
    Maciek
  • Miasto
    Mazowsze

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Limuzyna
  • Rok produkcji
    1996
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia awt

0

Reputacja

  1. Czy ktoś z Was podmieniał w swojej A4'ce przewody klimatyzacji z numerów 8D0260701B oraz 8D0260707B na 8D0260701H oraz 8D0260707H? W ETCE wyskakuje info, że te z literą "H" na końcu są do nowszych modeli ale za cholerę nigdzie nie mogę znaleźć ani nowych (chińskich) ani też używanych z literą "B" stąd moje pytanie.
  2. Mam ten sam dylemat. I co kolega zakupił czy nadal czeka na propozycje ? Oryginalne sprężyny 1be do 1.9 Tdi AFN z napędem na przód kosztowały 3 lata temu 360 zł sztuka w ASO(mówimy o przodzie). Amortyzatory wymieniałem z jakieś 2 lata temu a wybór padł na Sachs Advantage numer katalogowy 557839 - do tej pory sprawują się bardzo fajnie i moim zdaniem dają radę
  3. Ten: 028103493AD idzie od separatora oleju i łączy się właśnie z przewodem od doładowania którego szukam.. W poniższym linku zaznaczyłem o co mi chodzi.. https://postimg.org/image/i3ylu2ho7/
  4. Czy ktoś z Was przerabiał temat pękniętego przewodu/węża od układu doładowującego do którego doprowadzony jest wąż odpowietrzający odmę? Mówimy o AFN'ie. Za cholerę nie mogę znaleźć w etce jego numeru a już dwa sklepy z częściami odesłały mnie z kwitkiem mówiąc, iż nie mają go w ofercie lub potrzebują numer części aby się upewnić i nie mam pomysłu w jaki inny sposób go znaleźć w sieci a ASO pewnie zedrze ze mnie jak za złoto...
  5. Klimatyzacja wysusza powietrze dlatego na "klimie" szyby ci się odparowywują, na normalnym trybie (rozumiem, że masz manualną klimatyzację) najczęściej mogą Ci parować jak masz stary/zasyfiały/zamoczony filtr kabinowy- od tego bym zaczął.
  6. Dzięki! Wcześniej próbowałem napisać do Ciebie PW, żeby nie odgrzewać kotleciora ale masz "niaktywną" skrzynkę.
  7. Sorry za odgrzewanie kotleta ale mam pytanko odnośnie przewodów w oplocie stalowym.Czy jest sens bawić się w takie przewody przy zestawie 312 czy nie zawracać sobie tym głowy? Pytam bo mam praktycznie cały układ hebli do wymiany i przy okazji chce go trochę poprawić przechodząc na tarcze 312. Z tego co doczytałem to w moim przypadku (1.9 TDI AFN, ośka 96' sedan, zawieszenie 1be) wystarczy wymienić jarzma na 451 i dokupić osłony bo u mnie niestety są tylko te pseudo osłonki (oprócz nowych tarcz i klocków) stąd pomysł na te przewody. Jeśli się mylę i potrzeba coś jeszcze wymienić to będę wdzięczny za wszelkie wskazówki.
  8. W tagach było podane oznaczenie silnika, chodzi o AFN'a, a poza tym screen zrobiony z etki online dla tego rocznika i tego silnika. Ja miałem ECU połączone z rurą dolotu "z tyłu silnika" przy ścianie grodziowej, ale gdzieś na forum w późniejszym czasie doczytałem, że w starszych rocznikach ECU było połączone przewodem podciśnieniowym z intercoolerem, może stąd taki schemat podciśnienia. Ja użyłem 3.5 i 5mm silikonowych, kierowałem się długościami podanymi w ETCE i starczyło idealnie.
  9. Mi natomiast wyrobiła się "kulka" mocująca ramię mechanizmu co powodowało, że ramię powodujące ruch trzpienia odpadało od niego i wycieraczka pasażera przestawała chodzić. Przy okazji demontażu całego mechanizmu też wyczyściłem sworznie a na tę cholerną "kulkę" nałożyłem opaskę termokurczliwą przez co powiększyłem jej średnicę i ramię przestało opadać. Natomiast coś sknociłem przy montażu wszystkiego w całość bo teraz wycieraczki jak zaczynają cykl z powiedzmy punktu startowego to idą do góry, opadają mijając punkt startowy i idą w dół o jakieś 3-4 cm licząc od zewnętrznej końcówki wycieraczki po czym wracają do punktu startowego. Miał ktoś coś podobnego? Czy wystarczy zsynchronizować ruch mechanizmu wycieraczek do obrotu silniczka? Czy coś bardziej popiep^&%yłem?
  10. Ja poszukiwałem tej uszczelki co idzie dookoła obrysu drzwi bo w pewnym marnym serwisie lakierniczym powiedzieli mi, że się nie da wyregulować tych drzwi i że trzeba kupić nowe zawiasy i dopiero drzwi ustawiać i jeszcze ramkę z szybą dopasowywać więc uznałem, że łatwiej będzie kupić nową uszczelkę i ją sobie samemu wymienići szumy znikną. Wysłałem zapytanie do serwisu Audi w Konstancinie, w odpowiedzi otrzymałem informację, że do B5 nie produkują już uszczelek i ich nie ma na stanie, jedynie mogę próbować przez dział "Audi tradition" koszt jednej ok 600 pln sztuka! To było jakieś pół roku temu, ale możliwe, że po prostu zostałem brutalnie mówiąc "olany" i dostałem takie info na "odczep się" i po jakiś dłuższych poszukiwaniach może by się coś znalazło.
  11. Miałeś rację przewód jest zaolejony, oprócz wyczyszczenia całego przewodu co można zrobić żeby sytuacja nie powtórzyła się?
  12. Rocznik 96, czyli początek kąta wtrysku do ustawienia, a ten wężyk podciśnienia to jest ten który idzie od ecu przez ścianę grodziową( tak pośrodku ściany) i wychodzi do czujnika między silnikiem a ścianą grodziową, który jest umiejscowiony tak jakby pod rurą od dolotu? Sorry, że taki lakoniczny opis ale nie do końca wiem o którym wężyku mówisz..
  13. Samochód podczas wyprzedzania uznał, że coś mu nie pasuje i wszedł w tryb awaryjny. Dziwne uczucie kiedy człowiek jest czegoś pewien a tu taki psikus.. No ale do rzeczy: Wywaliło mi 1 błąd: 00575 - Intake Manifold Pressure 17-10 - Control Difference - Intermittent Po skasowaniu błędu zrobione logi statyczne i BS. Logi statyczne: Grupa 000 Grupa 001 Grupa 003 Grupa 004 Czy tutaj jest wszystko w porządku? Grupa 007 Grupa 013 Grupa 018 Grupa 023 Logi Basic Settings: Grupa 000 Grupa 003 Grupa 004 Logi dynamiczne: (Po pierwszym logu dyn. wywalilo z powrotem w/w błąd i tryb awaryjny więc silnik off-on i kasowanie błędu zanim przeszedłem do kolejnej grupy. Dodam, że wywalało mi błąd od grupy 000 do do 008 a w grupie 010 i 011 już nie. Pewnie sie odetkała przez to butowanie i na chwilę się jej poprawiło. Co sądzicie- turbo do czyszczenia starczy czy prędzej do regeneracji? Co z innymi wartościami? EGR zaślepiony, a katalizator wywalony.) Grupa 000 Grupa 001 Grupa 003 Grupa 004 Grupa 008 Grupa 010 Grupa 011 Dzięki z góry za pomoc. Sorrki ale wsadziłem temat do nieodpowiedniego działu.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...