Skocz do zawartości

adam1974

Pasjonat
  • Postów

    250
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O adam1974

Informacje

  • Imię
    Adam
  • Miasto
    Mysłowice

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2004
  • Silnik
    1.8T
  • Kod silnika
    BEX
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Rzokopalem na nowo i tak. Przewod idacy od sterownika samochodu do drugiego wtrysku pb cylindra jest 'przepuszczony" przez sterownik lpg.Zalozylem mostek z wylacznikiem-czyli tak jakbym obeszedl sterownik lpg.Po uruchomieniu nadal wypada zaplon cylinder drugi,zwieram przewod idacy do drugiego cylindra tym samym sygnal leci bezposrednio z sterownika auta do wtrysku,ponadto sciaglem wtyczke wtrysku lpg drugiego cylindra i nadal to samo-wypadanie na drugim cylindrze-zero bledow w vcds. Zdemontowalem to,odpalilem na lpg.chwile silnik przerywal po czym normalnie chodzi i na lpg i na pb. Tzn praca na psotoju z przegazowkami,nic nie wypada jest ok. Kazdy wtrysk pb ma dwa przewody,jeden to masa i wlasnie szukam i nie moge znalezc gdzie one sie lacza. Powinny byc 4 zyly ktore gdzis sa ze soba i masa polaczone.Byc moze te laczenie jest wadliwe.Rozkopalem wiazke kolo sterownika to tam sa jakies laczenia kilku przewodow ze soba poprzez zagnieciana tulejke ale tego co szukam nie moge znalezc. Na dzis koniec prac. Laczenie wspolnych przewodow wtryskow pb odnalezione,jest dobre. Poskladalem wszystko i jak narazie znow jest ok.Czyli nadal silnik chodzi bo chodzi,przyczyna nie odnaleziona a ponadto juz niemam pomyslu gdzie szukac.
  2. Czy moge zmostkowac zyle danego wtryskiwacza pb tj. ominac sterownik gazu laczac przewod tak jak bylo pierwotnie czyli z wtrysku do orginalnego sterownika silnika? Sprawdze w ten sposob czy sterownik lpg nie jest przeyczyna wypadania zaplonu(zakladajac ze przed mostkowaniem silnik bedzie kulal) aaaa Czy ten mostek moge przylozyc na pracujacym silniku? wtedy od razu bedzie odczuwalna ewentualna poprawa.
  3. Mina przeszlo miesiac od pojawienia sie wypadania zaplonu.Dzis podczas ostrego przyspieszania silnik zacza przerywac. Zaczela migac kontrolka silnika. Silnik ponownie uruchomilem i zacza chodzic nierowno,do domu mialem kilka km wiec ze strzalami spd auta czy to z komory silnika dojechalem do domu. Komp pokazywal wypadania zaplonu na 2 cylindrze blod 16686 oraz 16684. Po wykasowaniu bledow one juz sie nie pijawialy(tylko praca silnika na psotoju)Patrzac na bloki na drugim cylindrze widac jak wypada zalplon ale tylko po przelaczeniu na benzyne,na lpg chodzi ok. Miesiac temu bylo to samo na pierwszym cylindrze.Co tu sie moze psuc? 1. swiece nowe,cewki ,wtryski pb wczesniej zamienialem z pierwszego na drugi cylinder 2.wiazke doprowadzajaca do wtrysku mozna wykluczyc poniewaz wczesniej bylo taki objaw na pierwszym,potem chwilowo na czwartym cylindrze. 3Doprowadzenie paliwa podobnie powinno byc ok. 4. Czy uszkodozny sterownik gazu moze przerywac sygnal idacy do danego wtryskiwacza pb?
  4. Auto odebralem od gazownika.Wymienili weze gazu w komorze silnika i jakis map sensor. No i za ta usluge prawie klocek poszedl. Zrobilem logi na gazie. normalna jazda 2+33 Log #880647 LOG.TUNEZILLA.COM logi na gazie do ocinki 2+33 Log #880651 LOG.TUNEZILLA.COM logi na gazie 3+20 Log #880652 LOG.TUNEZILLA.COM zdjecie z bloku 32 Na gazie nadal jest spalanie stukowe? Gdzie to ogolnie idac w tych logach?
  5. Nie wiem jak szybko powstaje tagi nagar. Pojezdze na gazie i wtedy sprawdze,troche tez go przegonie. Nie znam histori silnika ale na nim juz ok 25tys zrobilem i bylo ok. Pytanie. Robilem program do silnika,silnik padl.Wiec kupilem "nowy" slupek, ,przelozylem co trzeba ale program zostal z poprzedniego.Czy to moze miec wplyw na spalanie stukowe? Czy mozna zmienic cos w programie?
  6. Wlozylem nowe swiece,ale majac swiece wykrecone zajrzalem do srodka. Na pierwszym cylindrze wiecej nagaru ciemnego-mysle ze powodem bylo wypadanie zaplonu na tym cylindrze.Ale na zaworach w kazdym cylindrze jest bialy,szary nalot a wlasciwie grubszy osad.I to moze byc przyczyna spalania stukowego. Gladzie silnika maja jeszcze slady po honowaniu wiec nie powinien byc zuzyty. Z jakiego powodu powstal ten nagar,jak go usunac?
  7. Zakladajac ze na gazie to samo,tloki bez nagaru,swiece,cewki ok,zewnetrzne stuki np dwumasy,lancuszka,napinacza nie istnieja,To co jest orzyczyna ze silnik nadaje sie do wymiany? Walki rozrzadu wytarte,,glowica? ps. sprawdzilem kiedy kupiem swiece-minelo prawie 30 tys km wiec chyba warto kupic nowe NGK PFR7Q .......chyba, że stukowce uszkodzone. Chyba tylko jeden jest do bloku przykrecony
  8. Katalizatora brak. W lutym mierzylem kompresje 12-12-11,7-12.5 Lancuszek ma okolo roku. Sprzeglo nowe,dwumasa mysle ze ok bo w maju robilem przekladke quattro ,silnik na zewnatrz, dwumasa wygladala ok,poduszki tez. 1. Jesli cos bedzie z silnikiem to na gazie tez powinno to wyskoczyc tak? 2.Czytalem ze sprawdzaja przez otwor po swiecy czy tloki sa czyste czy jest nagar i pryskaja woda do przepustnicy by je wyczyscic. U mnie moze przez to ze benzyna sie przelewala ,niespalala to nagar bedzie. .
  9. Czyli co powinienem sprawdzic? Rozrzad? Napinacz lancucha walkow ? Po gazowniku zrobie ponownie logi ale na gazie.
  10. Zrobilem logi 3-20 na Pb 98 jak teraz wypada spalanie stukowe?.Na chwile obecna jezdze tylko na pb,gaz sie nie wlacza-alarm. Czekam na termin u gazownika. Log #876043 LOG.TUNEZILLA.COM
  11. Jak wspomnialem mam wizyte u gazownika ale dopiero 24 i tam auto zostawiam. Na lpg logow raczej nie zrobie poniewaz jak tylko mocniej nacisne pedal gazu to pojawia sie alarm i przelacza na benzyne. Blad mieszanki pojawil sie tylko raz. Po skasowaniu wczoraj powinien znow sie pojawic podczas robienia logow. Chyba ze ten blad wyskoczyl przy jezdzie na lpg. Logi na pb98 zrobie wkrotce a najlepiej jak juz bedzie sprawna instalacja lpg po to by zrobic i na pb i na lpg do porownania. Dla mnie najwazniejsze to znalezc przyczyne wypadania zaplonu,Tylko ze wczoraj z tym problemu nie mialem a jak sie pojawi to ciekawe na ktorym cylindrze tym razem. Z gazem beda sie meczyc gazownicy.
  12. 1.ktory kanal powtorzyc logiwanie po zalaniu benzyny 98? Aby sprawdzic korekty dlugoterminoowe to chyba powinna instalacja lpg byc sprawna, obecnie nie jest. Nadmienie ze auto po chipie juz kilja lat. Nikt nie zwracal uwagi na spalanie stukowe podczas pomocy przy opisywaniu logow.
  13. Paliwo 95. Duze stuki czyli spalanie stukowe? 1.Przyczyna moze byc tylko paliwo ? Jezdze w sumie ciagle na gazue,po odpaleniu na benzynie ale delikatnie z obrotami bo silnik zimny. 2. Czy logi wskazuja czy cos moze byc przyczyna wypadania zaplonu na roznych cylindrach ? 3. Dlaczego raz silnik chodzi dobrze,a nastepnego dnia kuleje? 4. Niedawno wyskoczyl blad mieszanki,wczesniej wypadanie zaplonu,teraz spada cisnienie gazu. Problemy jedne znikaja inne powstaja.
  14. dziekuje za schemat
  15. Szukam schematu wiazki sielnika a dokladnie skad sa zasilane wtryski. a4 b6 1,8 t bex 2004r. Rozkopalem okolice sterownika ale jakos nie moge znalezc przewodow z 4 cylindra. Najpierw wypadal zaplon 1 cylindra i po podmianie wtryskow z 1 na 2 cylinder te zaczly chodzic normalnie a wypada 4 cylinder.Obstawiam wiazke i chce ja sprawdzic . Jesli ktos posiada taki schemat bede wdzieczny. .Temat ktory dotyczy tego problemu ponizej
×
×
  • Dodaj nową pozycję...