Skocz do zawartości

oliaz

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O oliaz

Osiągnięcia oliaz

0

Reputacja

  1. W 2.5 tdi też mam podobny problem, muszę kręcić z minimum z 10-15s zanim odpali, jak już zaskoczy to to z rur wychodzi siwy dym o niemiłym zapachu (kopci jak z 30-letniego stara). Temperatura w garażu około +7 stopni, więc raczej nie jest to wina mrozów. Niedawno podczas wymiany filtra uszkodziłem ten plastikowy trójnik na filtrze, kupiłem jakiś zamiennik za 40zł. Czy ktoś miał podobny problem, może wina zapowietrzenia układu wysokiego ciśnienia? Brać się za to samemu? Odpowietrzenie niskiego przeprowadziłem zgodnie z instrukcją na forum confused4 Filtr mam firmy WIX
  2. Mam podobny problem (2.5 v6 tdi) muszę kręcić z minimum z 10-15s zanim odpali, jak już zaskoczy to to z rur wychodzi siwy dym o niemiłym zapachu (kopci jak z 30-letniego stara). Temperatura w garażu około +7 stopni, więc raczej nie jest to wina mrozów. Niedawno podczas wymiany filtra uszkodziłem ten plastikowy trójnik na filtrze, kupiłem jakiś zamiennik. Czy ktoś miał podobny problem, może wina zapowietrzenia układu wysokiego ciśnienia? Odpowietrzenie niskiego przeprowadziłem zgodnie z instrukcją na forum
  3. Chętnie się pojawie na Matarni jak znajdę troszkę czasu wolnego. Mechanik przełożony na poniedziałek.
  4. Wybacz źle napisałem miałem na myśli wymianę rozrządu (paski, napinacze, pompa wody i takie tam). Tomeks chodzi o ten zawór od EGR? Mogę nagrać filmik pracy silnika i wstawić na youtuba. Wczoraj miałem dziwną sytuację, parkując samochód pod domem zatrzymałem się w miejscu, po chwili samochód skoczył do przodu, tak jakby nagle załączył sprzęgło.
  5. Objawy są następujące przy odpuszczeniu pedału gazu poniżej 50km/h zdaje się że samochód hamuje silnikiem aż do momentu kiedy jest na granicy zgaśnięcia, po zatrzymaniu się do 0, wszystko wraca do normy i pracuje jak należy. Np. jak dojeżdżam na światła. Myślałem że to skrzynia ale gdzieś czytałem że takie objawy związane są z wadliwą pompą, więc w tym moja dezorientacja
  6. Samochód został sprowadzony z Francji. Według książki serwisowej ostatni wpis, czyli miesiąc przed kupnem samochód miał trochę ponad 107kkm, a kupując go licznik wskazywał 109kkm, z tego wnioskuje że nie był kręcony. Wydaje mi się że to pompa, bo z niej dobiega dźwięk. Dźwięk jest podobny do tego: wiem że to pompa na 4 gary ale myślę nie nie ma to większej różnicy.Pod koniec tygodnia zabieram samochód do mechanik przy okazji wymiany wałków, zobaczymy co on stwierdzi.
  7. Autko ma już swoje przejechane, 190k km. Ostatnimi czasy czyli tak przy przebiegu 180 tyś. pompa zaczęła głośniej klekotać. Ciekawi mnie czy to z powodu zużycia mechanicznego krzywki czy może coś elektroniką i nastawnikiem? Po jakim przebiegu pompy te zazwyczaj padają, chciałbym temu zapobiec więc prosiłbym o porady. Aha i jeszcze na czym polega regeneracja pompy czy to tylko wyczyszczenie pompy i kalibracja, czy też wymiana podzespołów mechanicznych, bo jeśli to wcześniejsze to powiem że ładnie liczą sobie za taką usługę
  8. Witam, jestem z trójmiasta dokładniej z Gdyni. Samochód taki jak widać w opisie ze boksem multitronic. Serdecznie Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...