Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AWX] Problem z odpaleniem rano po wymianie filtra


Krzy0

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Mam problem ze zwoim AWX po wymianie wszystkich filtrow w tym paliwowego mam problem,auto stoi w garazu wiec mroz mu nie grozi wczesniej palilo na dotyk a po wymianie mam problemy.Stał 3 dni wsiadam ,a on złapał i zgasł i juz nie dal znaku zycia z 10 min go kreciłem i dopiero zapalił od strzalu,mysle pewnie jeszcze jest zapowietrzony(filtr suchy nie widac na nim ropy).Na drugi dzien poleciałem rano do garazu i pale za pierwszym razem uff mysle jest ok i dzis ja do auta i tak samo jak by zlapal i zgas,kolega stal z tylu i mowil ze nawet zaden dymek nie lecial z wydechu jak go krecilem przez te 10 min,a jak złapal to znowu ładnie rowno.Co mu moze być? filtr paliwa filtron i dałem nowe orinki na ten trójnik co były w komplecie z filtrem ale dzis zmieniłem na inne moze tam lapał powierze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

filtr paliwa filtron i dałem nowe orinki na ten trójnik co były w komplecie z filtrem ale dzis zmieniłem na inne moze tam lapał powierze.

tylko nie filtron :kwasny:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Następnym razem o wymianie filtra warto pomyśleć przed mrozami. Przy -12 stopniach guma przewodów nie jest już tak elastyczna jak przy plusowych temperaturach. Wielce prawdopodobna jest nieszczelność układu zasilania paliwem, sprawdź zaciski przewodów. [br]Dopisany: 19 Grudzień 2009, 16:49_________________________________________________

tylko nie filtron :kwasny:

Tu się akurat nie zgodzę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sprawdz wszystkie polaczenia przy filtrze a przedewszystkim te oringi na trojniku(wymien na nowe) . najprawdopodobniej paliwo cofa sie zpowrotem do baku stad te problemy z zapalaniem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak stanie mi sie to jeszcze raz po wymianie tych oringów to tam gdzie wchodzi ten trójnik do filtra podlejr ropą i jak ropa zniknie przez noc no to bede wiedział gdzie juz lapie powietrze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie powinno się zapowietrzyć.AWX wyposażone są we wstępną pompę paliwa więc paliwo nie powinno się cofać,nie ma powodu by po wymianie filtra paliwa napełniać go ropą-wymieniałem olej i filtry parę dni temu i nic takiego nie robiłem i wszystko O.K.Szukaj coś innego,a filtr paliwa jak zmienisz co 30tysi to na nasze warunki będzie gitara :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Własnie byłem po auto w garazu -4 zapalił od tyku,mam nadzieje ze juz bedzie dobrze.[br]Dopisany: 20 Grudzień 2009, 10:37_________________________________________________ :wallbash: :wallbash: :wallbash: Auto stało trzy dni w garazu i znowu,kręciłem i kręciłem i zaczął łapać i zapalił :wallbash: jadę dzisiaj do aso po nowy filtr razem z origami[br]Dopisany: 04 Styczeń 2010, 07:48_________________________________________________Wczoraj kupiłem nowy filtr paliwa i ten zaworek co na nim siedzi,załozyłem pojezdziłem.Przed chwilą byłem w garażu i znowu to samo za pierwszym tak jak by złapał i zgasł i tyle go widziano,musiałem krecic z 10 min i zapalił.Juz sam nie wiem gdzie szukac moze trzeba jakos go odpowietrzyc,dodam ze podczas tego krecenia zaden dym z rury nie leci.Auto stoi w garazu temp.była -1 to jak by swiece były uszkodzone to by łapał i łapał az by załapał czy sie myle.

P.S.nie ma to jak miałem starego dobrego 1Z palił od strzału :wallbash:a tu nie wiadomo co mu dolega

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

lapie powietrze, albo sa zle zacisniete opaski, albo zle osadzone uszczelniania zaworka zwrotnego na filtrze (tego niby trojnika), moze uszkadzasz uszczelniacze w czasie montazu.

czy wbiles do oporu zaworek zwrotny??? zawleczka zalozona?

jezeli nie mozna uruchomic, nie mecz silnika poniewaz zatrzesz pompowtryskiwacze.

silnkow z PD sie nie odpowietrza.

a kontrolka immobilisera gasnie?

filtr zalozyles prawidlowo?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Opaski są ori.nie zmieniałem,zaworek no on strasznie ciezko wchodzi i ciezko jest zapiąc ta zawlecze(mam nowe oringi z filtra to załoze zaraz na mój stary zaworek i go spowrotem zamontuje)

Kontrolka oimo gasnie

filtr załozony prawidłowo tak jak stary.

Jade odrazu kupic nowe opaski

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pamietaj ze zaworek zwrotny trzeba mocno wcisnac, czy nawet wbic w filtr, zawleczka musi wchodzic swobodnie.

pamietaj, kazdorazowo po demontazu zaworka nalezy zalozyc nowe uszczelniacze!!!!!!!!!!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pamietaj ze zaworek zwrotny trzeba mocno wcisnac, czy nawet wbic w filtr, zawleczka musi wchodzic swobodnie.

pamietaj, kazdorazowo po demontazu zaworka nalezy zalozyc nowe uszczelniacze!!!!!!!!!!!!

przesmarować ropą uszczelniacze tuż przed założeniem zaworka i wchodzi bardzo ładnie, nie trzeba na siłę. Na sucho faktycznie wbijać by trzebabyło

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Byłem własnie na garazu założyłem nowe opaski,zaworek tak sie zassał ze nie mogłem go wyjąc ale po 5 min.mocowania wyszedł,załozyłem stary z nowymi oringami.Zobaczym jak nie pomoze to nie wiem gdzie szukac.

Dodam ze wtrakcie tego co robiłem była ustawiona farelka prosto na filtr aby wszystko było elastyczne.

Mam pytanie jak by tak dalej było to w który wezyk nalac ropy by zapałił bez takiego długo trwałego krecenia?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

vag o kondycji pompy podwojnej nic nie powie.

tylko pomiat cisninia paliwa i ocena szczelnosci pompy pod kontem pekniec

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...