Skocz do zawartości

Vienio

Pasjonat
  • Postów

    39
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Vienio

Osiągnięcia Vienio

0

Reputacja

  1. Witam Panowie, proszę o rady. W piątek zaprowadziłem samochód do mechanika na wymianę oleju i wszystkich filtrów. Zaczęło się od tego że gościu podczas zdejmowania wężyka z podgrzewacza filtru paliwa urwał jedną rurkę (maskara!). Panowie z serwisu szybko zaczęli szukać czegoś w zamian ale akurat nic w okolicy nie dostali. Zgodziłem się na zespawanie(potrzebowałem samochodu), zawieźli podgrzewacz do zespawania, wygląda OK. Po zmontowaniu wszystkiego zadzwonili i odebrałem auto, do domu miałem blisko więc dojechałem bez żadnego problemu, jechał normalnie. Podczas następnej jazdy zaświeciła się kontrolka od układu chłodzenia (masakra jeszcze to zepsuli?!). Po zatrzymaniu się zajrzałem do zbiornika wyrównawczego ...był pełny, okazało się że pseudo mechanik zamienił wężyki i nadmiar paliwa z filtra wchodzi do zbiornika wyrównawczego. Panowie dzisiaj przyjechali zabrali auto (zapewnili że tamten pseudo mechanik już u nich nie pracuje). Proszę was o rady jakie konsekwencje może nieść za sobą paliwo w układzie chłodzenia i jakie czynności powinni wykonać żeby samochód działa tak jak przed felernym piątkiem?
  2. Tak przepisać możesz pod warunkiem że poprzedni właściciel z niego nie zrezygnuję. Co do dodatkowych opłat to mogą być, zależy ile poprzedni właściciel miał zniżek a ile Ty masz, no i oczywiście od regionu, wiadomo w warszawie będzie drożej niż w lublinie. Oczywiście możesz zrezygnować z ubezpieczenia poprzedniego właściciela. Możesz jeździć na jego polisie, ale masz bodajże 30 dni na zrezygnowanie, bądź przepisanie na siebie.
  3. nie wiem czy o tą temperaturę chodzi, blok 001 kolumna 4. Log zrobiony po przejechaniu 25km rano po Warszawie, więc trochę korek trochę jazdy.
  4. właśnie nie napisałem najważniejszego. Na desce, wskazówka temp zatrzymuje się na ok 70st
  5. No właśnie nie, zapuściłem pełny test i tylko jakiś błąd z centralnym zamkiem. Czyli jednak termostat będzie do wymiany?
  6. witam dzisiaj pierwszy raz robiłem logi swojej niuni. Mam problem z grzaniem silnika, proszę o przeanalizowanie
  7. tak też zrobię zaleje Motul mam nadzieje że znajdę gdzieś w mojej okolicy, samochód jest sprowadzony z Belgi więc wydaje że mi się że zalewany był tylko syntetyk.
  8. pomału muszę wymienić oleju w mojej niuni, niestety nie mam pojęcia jaki był wcześniej olej zalany, żadnej kartki pod maską, nic nie wiem. Samochód ma już przejechane 260tys (AJM), co polecacie żebym zalał?
  9. tak też zrobiłem, jeszcze jakiegoś uszlachetniacza dolali do zbiornika no i tankowanie do pełna. Te małżonki... :gwizdanie:
  10. Panowie sprawa się wyjaśniła. Nie wiedząc co się stało oddałem samochodzik do mechanika, okazało się że moja małżonka zalała benzynki tylko dziwi mnie że po zalaniu przejechałem jeszcze 50km..
  11. Tak, cały samochód się trzęsie, tak jakbym w traktorze siedział. No i nierówno pracuję, ale nie wiem jak to opisać. Czy jak świece są niesprawne to by zgasła w podczas jazdy?
  12. Wczoraj przy odpalaniu niuni silnik normalnie zapalił, ale przez około 5sek. silnik pracował nierówno(1000-800obr/s). Przejechałem 30km i było wszystko w porządku. Przy kolejnym odpalaniu za pierwszym razem rozrusznik zakręcił, ale nie odpaliła, dopiero za drugim razem. Ujechałem raptem 5km i podczas hamowania silnik zgasł i nie chciał zapalić... holowanie Podłączyłem dzisiaj komputerek i VAG nie pokazał żadnych błędów. Spróbowałem go zapalić i za pierwszym razem ruszył, ale silnik dziwnie/nierówno pracuję. Vag znów nie pokazuje żadnych błędów. Po jakimś czasie na konsoli migała ta spirala od świec chyba. Czy może ktoś mi podpowiedzieć jaki to może być problem?
  13. Ja mam podobny problem, popekaly mi te zaczepy i mam pytanko, mowicie ze wszystko mozna poprzekaldac (listewke, sterowanie szybami itp) to czy moge kupic boczek od wersji angielskiej? Najbardziej chodzi o sterowanie szybami i lusterkami, czy to napewno da sie przelozyc?
  14. no tak, wycieraczka robi dwa czy trzy ruchy (nie pamiętam dokładnie), czyli skoro wycieraczka się uruchamia to znaczy że styk nie jest przepalony, prawda?
  15. nie wiem czy dobrze rozumiem, styki które są przy kierownicy, tak? no ale jeśli biorę przełącznik na spryskiwanie (czyli do siebie) to włącza się wycieraczka, czyli jakiś sygnał wychodzi...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...