To jest pierwsze zerwanie wcześniej gumki sie skończyły i łopatki tarczy tłukły o koło .Na vagu patrzylem jest ciśnienie w ukladzie 6 bara tyle samo ma taka sama ze sprawnym ukladem wsumie porównywałem i nie zauwazyłem róznyc mam akurat sprawne takie samo auto do porównania .
No właśnie mam zamiar wstawić nowe gumki tarczke mam ze starego sprzegła i zobaczymy .Które parametry na vagu wskazują na dysze lub osuszacz/parownik ?
Biorąc pod uwage że kompresor ma 220 tyś nalotu to i tak dużo wytrzymał i byc może pomału się kończy
Witam zakładał ktoś sprzeglo termotec do 6seu jak z trwałością , u mnie jakimś cudem sie zerwało po ok 5 tys km wcześniej skończyły sie gumki wiec co bende dziadował i wsio nowe , sama oś kompresora obraca sie wiec chyba kompresor sprawny
Auto poszło na poprawke do tunera coś zmienił że wszystko wróciło do normy niestety po ok 100 zapaliła sie kontrolka silnika , wczesniej patrzyłem i w 32 / 33 tam gdzie sondy były same zera , coś zapisałem jutro sprawdze
Nie pierwsze odpalenie zimnego chodzi wysoko 1000 trzyma tak mniej wiecej do 90 stopni na liczniku , ew zgaszenie i odpalenie powoduje spadek do poziomu jw
Cześć potrzebuje podjąć rozmowe z ludzmi którzy są po tym zabiegu usuniecia sond i wycieciu katów .
U mnie na pierwsze zmieniły sie obroty są niższe i falują spadaja nawet do 500 i wstają na 720 . Jak to jest w innych przypadkach .
Czyszczenie przepustnicy bez wyjmowania jest troche pomogło bo było gorzej bo przy zmianie biegów potrafił silnik zgasnąć.
Stary czujnik pomierzony obwód sprawny cewka działa . Więc zostaje to co w nadkolu i gdzie to dalej idzie? po dechą do sterownika od razu jak sie dobrać , czy te same kolory co w nadkolu są w kostce co na sterowniku . Sytuacja o tyle dziwna ze wyskoczyło nagle nie było nic robione
Witam mecze sie już od jakiegoś czasu niby z błachego problemu , Zaczął mi sie pojawiać błąd obrotów koła przedni prawy (zwarcie do masy) wiec sprawa oczywista czujnik wymieniłem
Niestety bład pajawia sie dalej taki sam .Sytuacja wyglada tak zapala sie na postoju wystarczy zgasic i zapalić i znika zwykle pojawia sie na zimnym silniku . Nijak nie widze z tym zwiazku .
Wiec już pomysły starciłem pacjent seryjne AVF z manualem .
Znam i widziałem jak w jednym BLB rozpadła sie dwumasa i zablokowała całkiem silnik . Zdemontuj rozrusznik powinno byc widac opiłki ew. jakąs mielonke z dwumasy