Skocz do zawartości

wilu8

Pasjonat
  • Postów

    75
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O wilu8

Informacje

  • Imię
    Marcin
  • Miasto
    lubuskie

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2006
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Multitronic
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia wilu8

0

Reputacja

  1. To jest pierwsze zerwanie wcześniej gumki sie skończyły i łopatki tarczy tłukły o koło .Na vagu patrzylem jest ciśnienie w ukladzie 6 bara tyle samo ma taka sama ze sprawnym ukladem wsumie porównywałem i nie zauwazyłem róznyc mam akurat sprawne takie samo auto do porównania .
  2. Nowe już wstawiłem wytrzymało koło 5 tys teraz aby wystartowało jak cos bedzie nie teges to trza bedzie nowy kompresor
  3. No właśnie mam zamiar wstawić nowe gumki tarczke mam ze starego sprzegła i zobaczymy .Które parametry na vagu wskazują na dysze lub osuszacz/parownik ? Biorąc pod uwage że kompresor ma 220 tyś nalotu to i tak dużo wytrzymał i byc może pomału się kończy
  4. Witam zakładał ktoś sprzeglo termotec do 6seu jak z trwałością , u mnie jakimś cudem sie zerwało po ok 5 tys km wcześniej skończyły sie gumki wiec co bende dziadował i wsio nowe , sama oś kompresora obraca sie wiec chyba kompresor sprawny
  5. Mam dziwną sprawe z vcds widzi tylko jeden drugiego , aku odpinać ?
  6. wilu8

    BDV katy out

    Auto poszło na poprawke do tunera coś zmienił że wszystko wróciło do normy niestety po ok 100 zapaliła sie kontrolka silnika , wczesniej patrzyłem i w 32 / 33 tam gdzie sondy były same zera , coś zapisałem jutro sprawdze
  7. wilu8

    BDV katy out

    Nie pierwsze odpalenie zimnego chodzi wysoko 1000 trzyma tak mniej wiecej do 90 stopni na liczniku , ew zgaszenie i odpalenie powoduje spadek do poziomu jw
  8. wilu8

    BDV katy out

    No tak jest soft u tunera zrobiony
  9. wilu8

    BDV katy out

    Cześć potrzebuje podjąć rozmowe z ludzmi którzy są po tym zabiegu usuniecia sond i wycieciu katów . U mnie na pierwsze zmieniły sie obroty są niższe i falują spadaja nawet do 500 i wstają na 720 . Jak to jest w innych przypadkach . Czyszczenie przepustnicy bez wyjmowania jest troche pomogło bo było gorzej bo przy zmianie biegów potrafił silnik zgasnąć.
  10. Stary czujnik pomierzony obwód sprawny cewka działa . Więc zostaje to co w nadkolu i gdzie to dalej idzie? po dechą do sterownika od razu jak sie dobrać , czy te same kolory co w nadkolu są w kostce co na sterowniku . Sytuacja o tyle dziwna ze wyskoczyło nagle nie było nic robione
  11. No tak tylko gdzie bo nowy czujnik ma wiazkę z kostką łaczoną w nadkolu wiec nie wiem dzie mogła by być przetarta ? Między pompa a kabiną ?
  12. Witam mecze sie już od jakiegoś czasu niby z błachego problemu , Zaczął mi sie pojawiać błąd obrotów koła przedni prawy (zwarcie do masy) wiec sprawa oczywista czujnik wymieniłem Niestety bład pajawia sie dalej taki sam .Sytuacja wyglada tak zapala sie na postoju wystarczy zgasic i zapalić i znika zwykle pojawia sie na zimnym silniku . Nijak nie widze z tym zwiazku . Wiec już pomysły starciłem pacjent seryjne AVF z manualem .
  13. Znam i widziałem jak w jednym BLB rozpadła sie dwumasa i zablokowała całkiem silnik . Zdemontuj rozrusznik powinno byc widac opiłki ew. jakąs mielonke z dwumasy
  14. W manualu masz dwumas i sprzegło w multi tylko dwumas jako łacznik silnik-skrzynia
  15. Dwumas kaput rób bo wytrzepie sterownik skrzyni miałem to samo koło 1040 +śruby cos 40
×
×
  • Dodaj nową pozycję...