-
Postów
301 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Typ zawartości
Forum
Manuale
FAQ
Galeria
Ogłoszenia
Sklep
Odpowiedzi opublikowane przez st4yKool
-
-
186kkm.. nie wiem.. nie slychac narazie heheNo to zdrowo porobione właśnie widzę w opisie [emoji3] Oby cały czas dawał frajdę z jady. Co do DPF'a to one tak mają i do tego dochodzi smród ze spalin
200kkm ogólnie ma przejechane motor ? Tam już łańcuchy są 2 czy 4 jak ?
Lamacz karkow.. tak na moje auto mowia znajomi.. nikt nie chce ze mna jezdzic..
Nie wiem co kupic nastepnego zeby bylo jakos znacznie lepiej... chyba s7..
Sent from my SM-G950F using Tapatalk
-
W dniu 1/19/2018 o 16:08, Norbas napisał:
Dużo już nalatałeś się swoją ? Jakieś poważniejsze naprawy ?
po modach zrobilem okolo 70 000.. narazie nic sie nie dzieje.. mialem w miedzyczasie jedna korekte cisnienia paliwa na railu.. z 1850 na 1830... bo przy ostrym bucie rzucalo bledem... poza tym jest wszystko ok.
lekko przykopca pomimo dpfa, ale podobno tak ma byc podlane jest sporo paliwa.. mam wydech seria.. nie mam czasu tego zrobic.. generalnie tylko opony zmieniam, jakos szybko sie zuzywaja
-
Nie wiem jaki mial silnik, ale z ccwa wiekszych problemow nie ma.. a w porownaniu do 2.0 to jest zupelnie inne auto..
-
bedzie mniejszy szacun na dzielni.. :-)
-
Orientujesz sie moze jaki jest mniej wiecej koszt remontu s-tronica? Podobno po modach trzeba sie liczyc z takim remontem co okolo 60000 km.. i nie mowimy tutaj o padajacej mechatronice.. masz jakis komentarz do tego?
-
15 godzin temu, l.e.s.t.e.r napisał:
W BMW F30 serwis mówi że olej jest dożywotnio w skrzyni. Problem polega na tym że życie skrzyni liczą na 200k km a potem wymiana.
Pracownik serwisu BMW powiedział mi żebym zmieniał olej w skrzyni co 60k km jak nie chce mieć problemów
O to to dokladnie.. W BMW byly montowane te same tipy.. czasami z innym konwerterem itp.. kazdy kto troche tych skrzyn porobil powie Ci zeby wymienic olej.. tylko zrobic to normalnie.. nie spuscic polowe i dolac :-) masz caly zestaw do tego i robisz wymiane dynamiczna z adaptacja po wszystkim.
-
Hehe kazdy serwis mowi ze sie wymiania a kilku pracownikow Audi, mowi ze to jest myk dokladnie po to zeby te skrzynie wymieniac w calosci..
Wiadomo kazdy zrobi jak uwaza, ale nie pisalbym ze sie nie wymienia i ch..j.
Nie slyszalem jeszcze o oleju ktory sie nie zuzywa, szczegolnie ze wiekszosc tipow jezdzi na grubym sofcie..
A to ze cos kosztuje to chyba normalne? W cywilizowanych krajach gdzie ludzie nie wpieprzaja spod siebie godzina pracy mechanika to 80-120 euro.. nie wiem czy to duzo czy malo.
Sent from my SM-G950F using Tapatalk -
Gibons ty masz tipa? Z telefonu nie widze..
Jak nie wymienisz oleju to wymienisz cala skrzynie i Audi ci chetnie ja sprzeda
Sent from my SM-G950F using Tapatalk -
W tipie sie wymiania co 120kkm.. potwierdzone i robione w serwisie ZF.
Sent from my SM-G950F using Tapatalk -
Holandia kolego.. aku plus wymiana..No nic, ale wydaje mi się to straszną kwotą, jak za akumulator. Ale ja stary jestem.
Sent from my SM-G950F using Tapatalk
-
Tak a co?380 euro?
Sent from my SM-G950F using Tapatalk
-
380e
Ile płaciłeś?
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Sent from my SM-G950F using Tapatalk
-
No i aku musial wleciec nowy.. na szybko byl tylko ASO, wiec wzialem.. dzis rano po 2 dniach stania bylo juz tylko 20%.. zrobilo sie pare stopni zimniej i juz byla lipa..
Wieczorem wrzuce fotke tego nowego cuda.. 110Ah.. >_<
-
13 godzin temu, mlody020 napisał:
Ehh, na temat auku już było pisane ;P nie chce się szukać
Nie musisz kodować nic, jeżeli założysz taki sam jaki masz na gablocie (w gatewey`u sprawdź jaki jest zakodowany)
Ori nie kupuj, bo szkoda kasy i tak masz gwarancję chyba na 24 miech, a kosztuje tyle co przyzwoite dwa
Firma chyba nie ma znaczenia jaka, ja też będę wymieniał pewnie w tym roku (mój siedzi od nowości. . .) jeszcze spróbuję go pod prostownik podpiąć i zobaczę jak tam się prawy mają (to co pisze Krystian), ale myślę, że trup cały czas jest na 10% lub 5 % nawet po trasie.
Hehe cos tam poszukalem.. nie bede wymienial wlasnorecznie, bardzo chodzilo mi o te spadki na mmi.. skoro mowisz ze miales nawet 10% po trasie to moze u mnie nie jest tak zle..
Czego sie boje, ze auto obecnie siedzi w min. 10 C a jade do PL na swieta.. wiec moze i przymrozic i nie chcialbym w Swieta miec uziemionego auta
Niestety nadal nie mialem czasu wpasc z miernikiem...
-
2 minuty temu, Buba napisał:
Oczywiście że będziesz widział ale na to składa się wiele czynników: rodzaj matrycy, katy widzenia, jasność podświetlenia, częstotliwość odświeżania, wielkość tv itp. Jak pójdziesz do jakiegoś saturna albo media markt i staniesz przed ścianą telewizorów to zobaczysz różnice w większości z nich ale wiele czynników na to wpływa. Sama rozdzielczość nie jest priorytetem ponieważ wzrok kończy widzieć różnicę rozdzielczości w okolicy 1080p
zgadzam sie z innymi czynnikami, ale absolutnie sie nie zgadzam ze 1080p to koniec naszego wzroku.. moze za pare lat i troche wiecej siwych wlosow na glowie, bede w stanie sie zgodzic hehe
-
Teraz, Buba napisał:
I powiedz mi że będziesz siedział kilka cm od telewizora żeby obserwować skrawek ekranu pod odpowiednim kątem ludzki wzrok ma spore ograniczenia i to tylko chwyty marketingowe
ja akurat mam dobry wzrok.. i widze roznice miedzy 1080p a 4k siedzac na kanapie w odleglosci 3.5m od TV... najlepiej sprawdzic organoleptycznie w sklepie
-
5 minut temu, Buba napisał:
Tylko problem polega na tym że ludzkie oko nie ogarnia 4k
zalezy od odleglosci z ktorej patrzysz
-
15 minut temu, krystian3769 napisał:
Takim podstawowym miernikiem napięcie. Na wyłączonym silniku powinieneś mieć ok. 12,7-8V
Mechanik powinien mieć tester do aku.
OK dzieki sprawdze... mechanik to jakis miszcz od Audi wiec powinien ogarnac
-
Jak bardziej zuzyte tylko przez srodek to znaczy ze mialy za duze cisnienie i byly mocno meczone.. Ale jak rownomiernie to nie wiem..
-
Hmm zobacze co powie mechanior... Jakies konkretne parametry powinien miec typu napiecia itp? Mam jakis miernik domowy moglbym cos sprawdzic.. ale nie wiem co
-
Teraz, krystian3769 napisał:
Doładowywaleś go coś od czasu do czasu ?
Nie, nigdy.. nie mam warunkow/sprzetu.. auto jest codziennie jezdzone.. tylko nie jak mam urlop
-
1 minutę temu, yanosho napisał:
110AH lub 115AH najlepiej kup akumulator w technologi AGM
Pamiętaj, że nowy akumulator trzeba zakodować.
Hey dzieki, bede na to uwazal.. nie mam warunkow zeby wymienic sam, przy okazji wywazania zimowek zrobi mi to mechanior..
-
Panowie, ile moze kosztowac nowy akumulator do 3.0 TDI? Gabarytowo jest spory (z tyly) ale nie mialem czasu odczytac ile ma Ah itp.. I jakied firmy polecacie?
Mam takie zjawisko ze.. po 2 tygodnia stania slabo zapalal i na wskazniu na mmi bylo 10%... po 5 dniach wzroslo do 100%... teraz stal 2 dni i spadlo do 80%... robi sie coraz zimniej, ale auto stoi mniej wiecej w 12 stopniach.. a juz sa jakies spadki... Myslicie ze aku pada? Wymieniac czy cos jeszcze sprawdzic?
Dzieki za rady
-
W dniu 11/27/2017 o 14:05, Onkel napisał:
Tez miałem podobna sytuacje. Wycena na 1300 zł. Pojechałem do serwisu i kosztorys na 5300.
Zadzwoniłem do firmy zajmującej się odkupowaniem takich szkód. W sumie dostałem prawie 4000 zł. Ubezpieczalnia wypłaciła swoją czesc a firma resztę.Hehe no zobaczymy dzis ma byc wycena przez experta PZU, juz na podstawie ogledzin.. a nie kurde wyssana z palca
Stuki podczas kręcenia kierownicą w A4 B8
w Audi A4 B8
Opublikowano
Panowie,
odkopuje mega stary post, bo mam podobne objawy.. hehe.. ponad 3 lata temu sie zaczely.. a teraz zrobily sie juz niestety nie do przezycia.. NADAL nikt tego mi nie ogarnal... a probowalem z 5-6 razy...
video:
Niestety wydaje mi sie ze to nie ten lacznik kierownicy, czy teleskop, bo stukania sa w momentach kiedy kierownica w ogole nie ruszam rowniez... za pare dni zjade na podnosnik i bede ogladal, to moze jakis update wpadnie
pozdro! ;-)