Skocz do zawartości

piotek_m

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O piotek_m

Osiągnięcia piotek_m

0

Reputacja

  1. Witam podepne sie do tematu. Dzis moja mądra siostra pojechała na myjnie pozbyc sie lodu samochodu. Po wyjechaniu z myjni licznik przestał pokazywac prędkość. Mowi ze lała dosc mocno po kołach zeby pozbyc sie lodu z nadkoli. Czy tam jest jakiś czujnik który mogł sie zalac albo wtyczka odpiąć ?? Dziekuje za jakies porady w komerze silnika wody nie ma wiec tam sie nic nie wlało.
  2. no autko u mechanika, zrobiłem test na obecnosc spalin i wyszlo ze sa, i reszta objawód potwierdziła ze uszczelka wiec głowica jest własnie robiona... dzieki
  3. Kurcze a rozrząd wymieniałem 2 miesiace temu bo to niedawno kupiony samochód czyli znów cały do wymiany??
  4. korek własnie wymieniłem, bo myslałem ze to cos pomoze a nie było to duzy koszt, czytałem o testerach płynu i poszukam jakiegos mechanika który by go miał... A jak myslicie koszt wymiany uszczelki i pewnie planowania głowicy zamknie sie w 2 tys??
  5. Witam wszystkich, mam taki problem z ukłądem chłodzenia. Po zgaszeniu silnika i odkręceniu korka na zbiorniku płyny z poziomu minimum wraca do poziomu maksimum. Robi straszne ciśnienie. Chłodnica nie za bardzo jest ciepła. Przed odkręceniem korka wąż który idzie od góry do chłodnicy po prawej stronie jest tak twardy ze nie mozna go scisną a po odkreceniu korka mięknie. Przy tym też temperatura na wskaźniku w liczniku nie jest większa niz 70 stopni nigdy. Jeden mechanik stwierdził ze uszczelka głowicy do wymiany bez patrzenia na nic innego. I stad prosze o jakąć porade bo wymiana uszczelki to nie mały koszt. Dzieki
  6. witam wszystkich. Jestem szczęśliwym posidamczem audi A4 TDi, mam z nią kilka problemów dlatego zarejestrowałem sie na forum. Myśle że dzięki tej obecności tutaj uda mi sie je rozwiązać...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...