
krecik_20
Pasjonat-
Postów
73 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O krecik_20

Informacje
-
Imię
Artur
-
Miasto
Mieleszyn / Wieruszów
Auto
-
Model
A4 B5
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
1998
-
Silnik
2.5 TDI V6
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Ja mam silikonowe i spełniają swe zadanie; średnica to 4mm
-
Po kolorze można stwierdzić ze dawno płyn nie był wymieniany.
-
Pompka w baku tylko do kosza pompuje. Pompa wtryskowa sama zaciąga paliwo z kosza. nie polecam zapalać na plaka. Podstawa to dokładne odpowietrzenie całego układu wtryskowego ( było gdzieś na forum co i jak)
-
Witaj. Mój pasek po 7 latach i przebiegu okolo 110tys km wyglądał prawie jak nowy.nie był sparciały ani popękany. Ogólnie to po tym przebiegu tylko napinacz hydrauliczny nawalił ( zablokował się w jednej pozycji) reszta , czyli rolki i pompa były w stanie bdb. ( paki conti rolki INA, pompa INA )
-
Być może paliwo się cofa, ale zamiast grzebać w dawkach startowych lepiej zacząć od prościejszych rzeczy np: porządnie naładować akumulator, sprawdzić czujnik temperatury itp Co do zmiany dawki startowej: Egine login : 26242 ( KOD SILNIKA AFB) adaptacja kanał 05 wpisać wartość max u mnie wyszło max 33268 było 32768" wciskaSZ testuj, w rubryce test value wyświetli się max wartość. 5.Zapisujemy następnie nową wartość, odłączamy kompa i sprawdzamy w praktyce czy pomogło.
-
odnosnie uszczelek : http://allegro.pl/uszczelka-wtrysku-pokrywa-zaworow-vw-2-5-v6-tdi-i6295119318.html
-
Witam. A jakim płynem go zalałeś jeśli można wiedzieć??
-
np tu: http://autowak.com.pl/start.asp?WCU=~TUpOOTA3NjYzMDI%3D . napisz do nich czy jest możliwość sprowadzenia śruby. Albo tu http://sklep.auto-plus.pl/Start.asp?WCU=~TUpOOTA3NjYzMDI%3D
-
Moze napinacz paska wielorowkowego hałasować, tylko to trochę za głośno na niego. Ja tam obstawiam pompę wspomagania.
-
hmm tak jakby coś się przytarło. Pompa wspomagania działa poprawnie?
-
Posiadam kilka lat audi a4 b5 1.9 tdi w którym się trochę majsterkowało Ale ten niestety ni jak ma się do mojej audicy Zrobiłem odpowietyrzenie ale nic to nie dało:( Nie tracąc czasu kupiłem nowy filter paliwa ale dalej tak samo szukaj nieszczelności przy filtrze, przelewach itp. Może zawór zwrotny w pompie nie trzyma.
-
Podejrzewam ze paliwo sie"cofa".Piszesz ze byl wymieniany filtr paliwa, być może gdzieś jest nieszczelność ( najczęściej na tym zaworku plastikowym). Sam filtr paliwa może być wadliwy, nieszczelny.
-
Cieknący płyn chłodniczy przy chłodnicy
krecik_20 odpowiedział(a) na Stalowa_Łapa temat w Audi A4 B5
Witam. I co się okazało po ściągnięciu zderzaka?? mam podobny wyciek u siebie i chyba będę musiał zaopatrzyć się w nową chłodnice. -
Witam. Jeżeli odkręciłeś śrubę z tylu tą na klucz 13 to po obcięciu tej sruby na torx napewno da sie ja wyciągnąć do przodu ( troche WD-40 zalatwi sprawe) . Tulejka cała nie wyjdzie do tyłu.
-
Co do rozrzadu polecam http://allegro.pl/rozrzad-pompa-audi-a4-a6-a8-passat-b5-2-5-tdi-v6-i5251364208.htmlkupowałem ostatnio i jestem zadowolony, u tego samego użytkownika kupiłem resztę osprzętu razem z zestawem naprawczym do napinacza. Jak będziesz mial wszystko rozebrane to nie bedzie problemu z wymiana tych ślizgów ,ale tak jak napisałem wcześniej troche trzeba sie nagimnastykować zeby odkrecic/ zakręcić i wbić tą tulejke (slizg) od tyłu. Ogólnie Wymiana rozrządu, ślizgów i całej reszty zajęła mi około 5h na spokojnie z przerwa na piwko. Dodam ze robiłem wszystko sam.