Skocz do zawartości

Tomek_77

Pasjonat
  • Postów

    50
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Tomek_77

Osiągnięcia Tomek_77

0

Reputacja

  1. Tutaj maly secik rybką i nie tylko To co gadamy o aspektach technicznych czy o tym co na zdjęciach. :gwizdanie:
  2. Minimum 77Ah polecam centra futura 3 lata gwarancji. U mnie w B6 ta sama konfiguracja chodzi 2 sezon bez żadnych problemów, a jeżdżę krótsze odcinki. W dieslu prąd rozruchowy wybieraj zawsze największy(jeśli w denej pojemności aku masz wybór)
  3. Przy doborze akumulatora polecam kontakt z serwisem, najlepiej zdobyć listę kodów wyposażenia na której jest odpowiedni kod oznajmiający zalecany akumulator dokładnie do naszego auta, często ze względu na dodatkowe wyposażenie może być zalecany akumulator o większej pojemności niż u kolegi z tym samym silnikiem. Przykładowo do A6 1.9 AVF w podstawowej wersji w większości przypadków zalecany aku to 77Ah, w mojej jest webasto i tutaj już 92Ah. Przy doborze dopuszczalna jest tolerancja + - 10% pojemności. Warto zatem sprawdzić w ASO.
  4. U mnie takiego efektu nie zauważyłem.
  5. Jeśli o mnie chodzi, to jeśli już, to tylko LEDy z S6, cena wysoka, ale efekt
  6. właśnie kupiłem A6 i w kpl dostałem na lato ten rozmiar (teraz zima 16") zastanawiam się jak to będzie się toczyć w lecie, do tej pory w B6 maiłem 15" (lato i zima) ciekawe czy poczuje różnice? Drogi mamy raczej dobre.
  7. Benzyna na postoju powoli nabierze temperatury, diesel potrzebuje więcej czasu. Osobiście odpalam silnik(B6 AWX), włączam nadmuch na szybę(specjalny przycisk), ogrzewanie tylnej i zabieram się za szybki, najpierw boki na koniec przednia(lód na szybie łatwiej schodzi). Wsiadam do auta wyłączam nadmuch na szybę i ruszam. Dodam że jak ruszam w mrozy zaraz po odpaleniu mam odczucie jakby wszystko chodziło ociężale (skrzynia, silnik itp) przy krótkim nagrzaniu efekt znika. Do pracy mam jakieś 8 km i dopiero pod pracą nabiera temp roboczej (bez względu ile bym grzał na postoju) W A6(C5 AVF) mam webasto i tu sprawa ma się zdecydowanie inaczej, nastawiam godzinę lub uruchamiam z pilota i po 15 - 20 min wchodzę do ciepłego auta z czystymi szybami, silnik w moment ma temp. roboczą - potwierdzam że rewelka.
  8. 10-20mm daje ciekawe efekty, ale trzeba blisko podejść do "modela" i zdarza się że widać statyw w odbiciu lakieru. Bardzo lubię ten obiektyw. PS: zazdroszczę modeli
  9. Jak opanujesz tą technikę, to wtedy się wycenisz. Jak pewnie zauważyłeś auta z pierwszego linka to raczej inna półka, (Bez obrazy), ale tutaj średnia wartość aut jest „trochę” niższa, więc i potencjalni klienci inni. Czasem też "pstrykam" auta komercyjnie, więc co nieco wiem o klientach na zdjęcia. Po za tym polska mentalność, część myśli że zamontuje kompakta na kijach od miotły i ma zdjęcie gotowe, z takimi nie ma co nawet dyskutować.
  10. Trabant 601 , fiat 126p , Polonez Caro , Mercedes 123 2.0E , Audi 100 C3 2,3 sport , Espero 1,5GLX , Merc 190 2,0E :th:, Audi 100usa (następca 5000) C3 , Merc W210 2,9td , Merc W140 3,0td , A4 B6 AWX.....
  11. Przełóż żarówki i zobacz, która mruga, wtedy zdiagnozujesz czy to żarówa czy przetwornica
  12. Migające żarniki wymieniłem na próbę na używane z ASO(od znajomego), żeby stwierdzić czy to żarnik czy przetwornica powoduje miganie, przez jakiś czas te używki świeciły dobrze, aż tez zaczęła jedna migać od czasu do czasu, potem jedna momentalnie zrobiła się ciemno fioletowa(chyba gdzieś się rozszczelniła i gaz się ulotnił) wymieniłem obydwie na nowe OSRAM i wszystko ok. nic nie mruga, świecą zdecydowanie mocniej niż wszystkie poprzednie, na razie na biało-żółty kolor, ale mają się dopalić. Allegro 119zł/szt. Tak więc jak na razie wymiana przetwornic mnie ominęła. Pzdr.
  13. Na jednym ze zdjęć widać że do B6, takiej jak moja, te światła wchodzą w dolną część dokładki zderzaka(zderzak standard) i to mi pasuję. No to jest juz plan....
×
×
  • Dodaj nową pozycję...