Skocz do zawartości

fassi1

Pasjonat
  • Postów

    50
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O fassi1

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia fassi1

0

Reputacja

  1. Witam Poszukuje schematu ekektrycznego silnika glownie wtryskiwacze benzynowe i cewki zaplonowe lub rozpiske pinow wtyczki ECU silnika do S4 B6 4.2 BBK 2003r. Bede bardzo wdzieczne za jakikolwiek pomoc.
  2. Raczej nie, moim zdaniem jedynie dobra regulacja.
  3. Wejdź na www.lpg-forum.pl Podpytaj o dobrego gazownika z Twoich okolic, na pewno doradzą Ci kogoś z głową na karku a nie napchaną trocinami. Jeśli po przejechaniu min 200-250km na benzynie nie ma żadnych błędów to na dobrze wyregulowanej instalacji tak ma pozostać.
  4. Błąd o za bogatej mieszance wużuca wtedy, kiedy korekta długa wychodzi po za akceptowalne +/-25% dlatego chciałem na nie zerknąć. Jeśli log, który wkleiłeś jest na benzynie, to sondy są ok, prawidłowo reagują.
  5. Sorry chodziło mi o grupę 032 Najlepiej zrobić logi gruo 032 i 033 jednocześnie na benzynie i na gazie podczas jazdy, nie na postoju. Ten Zavoli to jest S czy N? N jest za słaby.
  6. Na postoju można jedynie sprawdzić skład mieszanki biegu jałowego i to tyle. Czyli po jeździe na benzynie żadne błędy nie powracają? Jakie są korekty długie po kilku dniach jazdy na samej benzynie (blok 033). Trzeba by sprawdzić, czy któraś z sond jest podłączona pod instalację gazową. Jeśli tak, to dobrze by ją było odłączyć, to może powodować zabużenia sygnału z sondy, który idzie do ECU benzynowego. Stawiam na źle wyregulowaną instalację. Jaka jest to instalacja, jakie podzespoły?
  7. Proponuję skasować błędy i pojeździć na benzynie kilka dni tak żeby sprawdzić czy błędy powracają na benzynie, a jak powracaja to jakie. Korekty benzynowe kasują się poprzez skasowanie błędó, nie trzeba odpinać akumulatora a ym bardziej wyciągać bezpiecznika ze Staga, bo ten nie ma nic wspólnego z kasowniam korekt w ECU benzynowym. Nie trzeba popuszczać żadnego gazu z węży ani też zakręcać zbiornika. Jak wtryskiwacze gazowe popuszczają to i tak gaz ten jest wyciągnięty bardzo szybko (jedynie ten który jest w wężu gazowym) a do tego przed reduktorem i na zbiorniku są elektrozawory, które podczas pracy na benzynie są zamknięte, więc gaz nie ma prawa się wydostać na reduktor. Moim zdaniem instalacja źle wyregulowana i to tyle.[br]Dopisany: 27 Styczeń 2012, 20:22_________________________________________________ A czy w ogóle któryś z gazowników przejechał się z tobą autem z laptopem i skanerem z podglądem na korekty?
  8. No nareszcie ktoś mądrze gada Co do samego stojenia auta, to jeśli strojone było tylko po Stagu to góre ma na pewno przelaną i jest za bogato. Tak czy inaczej do dobrego wystrojenia góry potrzebna jest sonda AFR. Po Stagu czy nawet skanerze OBD nie wystroi się tego porządnie.
  9. Tak czy inaczej życzę bezproblemowej jazdy na LPG
  10. Gołym okiem widać, że kolektor nie tkniety, wszystko zakużone i nie ruszone jak od nowości, szczególnie widać przy tych dużych opaskach na grubych wężach gumowych kolektora, tam nikt tego palcem nie dotykał. Miejsce montazu sterownika nie jest dobre. Nie rzyczę Ci żeby zatkały Ci się kanały odprowadzające wodę w podszybiu co jest dość częste w tych autach, a wtedy sterownik będzie pływał w wodzie a wtyczka na samym dole. Idealne miejsce dla sterownika jest w pudle z oryginalnym sterownikiem silnika, tam się mieści i tam ma sucho jak i tam wykonuje sie podpięcie pod wtryskiwacze benzynowe poprzez wlutowanie i wtedy niczego nie widać, nie ma bałagan i jest pożądek pod maską ale w 3 godz się tego nie zrobi. Po za tym nie pokazałeś najważniejszych zdjęć. Porób zdjęcia nawiertów w kolektorze i tych pozawijanych kabli i adapterów czyli to co jest pod waltekami a nie tylko ich cewki bo to wiem jak wygląda. Zrób zdjęcie wpięcia reduktora do układu chłodzenia. Przy montażu zbiornika rury gazowe powinny być zostawione z nadmiarem (dłuższe) bo w razie stłuczki, gdy zbiornik ulegnie przemieszczeniu może wytargać rury z wielozaworu co wiąże się z wyciekiem gazu.
  11. Co i tak faktu nie zmieni że kolektor nie był ściągany i wióry poszły w komore spalania.
  12. Mówiąc z montażu miałem na myśli wszystko co jest dostępne i widoczne łącznie ze zbiornikiem i jego wielozaworem oraz wlew.
  13. Wiem, bo sam mam styczność z montażem LPG i kilka tych aut też zagazowałem i wystroiłem i wiem ile zajmuje zdjęcie kolektora i gdzie podłącza sie reduktor do układu chłodzenia. Ściągnij tą obudowę plastikową i porób dokładne fotki całego montażu i wklej do tematu.
  14. tak tez wlasnie jest- pisalem juz nie widze jak dotad zadnej roznicy pomiedzy PB a LPG... co dalej to sie okaze po przejechaniu tys km mam do nich podjechac jeszcze Sczerze współczuję instalacji zamontowanej w 3 godziny. Kolektor na 100% nie ściągany a jest aluminiowy i ma dość gróbe ścianki, a wszystkie opiłki aluminiowe poszły w komore spalania. No i nie opowiadaj, że chodzi jak na benzynce, bo po 3 godzinach montażu i z tymi wtryskiwaczami to nigdy nie będzie jak na benzynce, a z czasem będzie gorzej i gorzej aż się wtryski wyłożą na plecy. Potem bedziesz szukał jakiegoś dobrego gazownika, żeby to wszystko ogarnął i zapłacisz jeszcze raz. Taka jest rzeczywistość, ale ludzie nie chcą sie do niej przyznawać bo jest bolesna. http://lpg-forum.pl/viewtopic.php?t=15921 Tu są fotki z montaży w A6 1.8T
×
×
  • Dodaj nową pozycję...