Skocz do zawartości

Banan1978

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    25
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Banan1978

Informacje

  • Imię
    Krzychu
  • Miasto
    Osina

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2006
  • Silnik
    2.0
  • Kod silnika
    BPW
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Banan1978

0

Reputacja

  1. Dokładnie, koszt w sumie niewielki, ale spokój za to w czasie jazdy
  2. Ja oczywiście samemu tego nie robiłem tylko w warsztacie i to było 2,5 roku temu, ale wiem ile płaciłem wtedy - nowa pompa oleju, olej i wymiana 2100 pln
  3. U mnie robiłem przy 240 tyś. i już był dość mocno wyrobiony i ten imbus oraz gniazdo i było słychać metaliczny odgłos, dzwonienie od spodu silnika. Wymieniłem cały dół na bezawaryjny czyli od 1,9 i teraz spokój
  4. Wrzuć temat na fb na grupę Audi A4 B6B7 to na bank się ktoś znajdzie w okolicy. Ja sam tak kupiłem parę drobiazgów których nawet na allegro nie było. Wysłane z mojego SM-A500FU przy użyciu Tapatalka
  5. Liga narodów jest od IX do XI 2018, a potem zwycięzcy grup grają w Finał Four w VI 2019 Wysłane z mojego SM-A500FU przy użyciu Tapatalka
  6. Ale możemy się zrewanżować Portugalii za Euro Wysłane z mojego SM-A500FU przy użyciu Tapatalka
  7. http://carserwis.szczecin.pl Wysłane z mojego SM-A500FU przy użyciu Tapatalka
  8. Aha, więc nie ma problemu A koszty eksploatacji wydaje mi się, że podobne i wszystko zależy od tego jak będziesz o niego dbał Ja mam 140 KM BPW i tylko pompę oleju wymieniałem plus dobry olej i filtry, reszta na razie bezproblemowo. A jeśli chodzi o wybór pomiędzy 8v a 16v? Hmm... 16v jak dla mnie lepiej wygląda z tyłu, bo jak się nie mylę wszystkie mają dwa kominy, ale to moje zdanie
  9. W 16v słabsze głowice, więc albo dobrze trafisz, albo kup 8v i ze 140 robisz sobie bez problemu na 170 KM
  10. Polecam osobiście http://carserwis.szczecin.pl/
  11. 06B109088A, 06B109088C, 06B109088D http://pl.realoem.me/Audi/RDW/A4/2001/249/R/1/109/109025
  12. Poniedziałek. Osina. Czerwoniutka B5 na ZS-ach z nalepeczką A4-klub.pl oczywiście. Dokładki, progi, piękne 17-ki i gleba. Zaparkowana pod moim blokiem. Piękny widok z okna
  13. Pozdro dla kolegi w czerwonej B5 na ZS-ach, z nalepeczką a4-klub.pl oczywiście. Zaparkowana pod moim blokiem w Osinie. 17-ki, dokładki, progi i gleba - piękny widok z okna
  14. Tak szczerze to nie wiem. Musisz poczytać A tak było u mnie http://www.a4-klub.pl/smf/odp_b5_adp_problem_z_wentylatorem_chlodnicy-t24419.0.html;msg286851#msg286851
  15. Problem tkwi w tym, że masz załączony wentylator. Ja miałem ten sam problem i okazało się, że miałem uszkodzony bimetal, który jest właśnie odpowiedzialny za załączanie wentylatora. Jeśli to nie bimetal to problem tkwi głębiej w wiskozie, ale ja już ci niestety nie pomogę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...