-
Postów
25 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O Banan1978
Informacje
-
Imię
Krzychu
-
Miasto
Osina
Auto
-
Model
A4 B7
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2006
-
Silnik
2.0
-
Kod silnika
BPW
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
Osiągnięcia Banan1978
0
Reputacja
-
Dokładnie, koszt w sumie niewielki, ale spokój za to w czasie jazdy
-
Ja oczywiście samemu tego nie robiłem tylko w warsztacie i to było 2,5 roku temu, ale wiem ile płaciłem wtedy - nowa pompa oleju, olej i wymiana 2100 pln
-
U mnie robiłem przy 240 tyś. i już był dość mocno wyrobiony i ten imbus oraz gniazdo i było słychać metaliczny odgłos, dzwonienie od spodu silnika. Wymieniłem cały dół na bezawaryjny czyli od 1,9 i teraz spokój
-
Wrzuć temat na fb na grupę Audi A4 B6B7 to na bank się ktoś znajdzie w okolicy. Ja sam tak kupiłem parę drobiazgów których nawet na allegro nie było. Wysłane z mojego SM-A500FU przy użyciu Tapatalka
-
Liga narodów jest od IX do XI 2018, a potem zwycięzcy grup grają w Finał Four w VI 2019 Wysłane z mojego SM-A500FU przy użyciu Tapatalka
-
Ale możemy się zrewanżować Portugalii za Euro Wysłane z mojego SM-A500FU przy użyciu Tapatalka
-
Banan1978 obserwuje zawartość Zachodniopomorskie i 2.0TDI
-
http://carserwis.szczecin.pl Wysłane z mojego SM-A500FU przy użyciu Tapatalka
-
Aha, więc nie ma problemu A koszty eksploatacji wydaje mi się, że podobne i wszystko zależy od tego jak będziesz o niego dbał Ja mam 140 KM BPW i tylko pompę oleju wymieniałem plus dobry olej i filtry, reszta na razie bezproblemowo. A jeśli chodzi o wybór pomiędzy 8v a 16v? Hmm... 16v jak dla mnie lepiej wygląda z tyłu, bo jak się nie mylę wszystkie mają dwa kominy, ale to moje zdanie
-
W 16v słabsze głowice, więc albo dobrze trafisz, albo kup 8v i ze 140 robisz sobie bez problemu na 170 KM
-
Polecam osobiście http://carserwis.szczecin.pl/
-
06B109088A, 06B109088C, 06B109088D http://pl.realoem.me/Audi/RDW/A4/2001/249/R/1/109/109025
-
Poniedziałek. Osina. Czerwoniutka B5 na ZS-ach z nalepeczką A4-klub.pl oczywiście. Dokładki, progi, piękne 17-ki i gleba. Zaparkowana pod moim blokiem. Piękny widok z okna
-
Pozdro dla kolegi w czerwonej B5 na ZS-ach, z nalepeczką a4-klub.pl oczywiście. Zaparkowana pod moim blokiem w Osinie. 17-ki, dokładki, progi i gleba - piękny widok z okna
-
Tak szczerze to nie wiem. Musisz poczytać A tak było u mnie http://www.a4-klub.pl/smf/odp_b5_adp_problem_z_wentylatorem_chlodnicy-t24419.0.html;msg286851#msg286851
-
Problem tkwi w tym, że masz załączony wentylator. Ja miałem ten sam problem i okazało się, że miałem uszkodzony bimetal, który jest właśnie odpowiedzialny za załączanie wentylatora. Jeśli to nie bimetal to problem tkwi głębiej w wiskozie, ale ja już ci niestety nie pomogę.