Skocz do zawartości

drauisz

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    2
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O drauisz

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia drauisz

0

Reputacja

  1. drauisz

    DIAG-MECH

    Swoje auto serwisuje tylko i wyłącznie w DIAG-MECH od 5-lat i za każdym razem jestem 100% zadowolony. W tym czasie wymieniałem turbinę, vacu-pompę, trochę zawieszenia no i oczywiście okresowo filtry, płyny, klocki, tarcze, klima itd. Serwis korzysta wyłącznie z oryginalnych części lub sprawdzonych zamienników. Nigdy nie musiałem wracać na poprawki. W warsztacie pracują wyspecjalizowani mechanicy, a skład ekipy jest ciągle stały (pozytyw). Panowie z serwisu biegle odczytują logi dynamiczne i trafnie diagnozują usterki dzięki czemu czas naprawy jest baaardzo krótki. Jeżeli ktoś ma życzenie może wejść na warsztat i podglądać co dzieje się z jego autem. Zawsze jestem informowany o rozpoznanych usterkach, przyczynach awarii i kosztach naprawy - następnie decyduje czy naprawiać już czy później. Każda naprawa jest wykonana zgodnie z wymogami/standardami producenta stąd niekiedy koszt naprawy jest nieco wyższy niż w zwykłym warsztacie. Dodatkowy plus to prowadzona przez DIAG-MECH historia napraw (jak w ASO) więc przy sprzedaży pełna wiarygodność. Na koniec dodam, że warsztat istnieje od 1978r.
  2. Dziękuję za podpowiedź. Najprawdopodobniej to nie wina kodowania lecz przycisków. Od srtronu kierowcu bardzo opornie działa tryb ręczny, natomiast przycisk sterujący szybą pasażera nie reaguje na automatyczne opuszczanie :/ Czy orientujecie się czy można wymienić same przyciski, czy są to elementy modułowe? Jaki jest przybliżony koszt wymiany? pzdr. DB
  3. Witam serdecznie, Mam następujące pytanie... Czy można manualnie ustawić sposób opuszczania się szyby? Sprawa wygląda następująco: szyba od strony kierowcy po wciśnięciu przycisku opuszczania zjeżdża od razu do dołu. Jeżeli chcę ją zatrzymać w dowolnym położeniu muszę przycisnąć guzik ponownie. Natomiast po stronie pasażera szyba opuszcza się tak długo jak trzymam przycisk. Jeżeli guzik puszczę to szyba się zatrzymuje. Wydaje mi się, że istnieje możliwość kodowania ręcznego, ponieważ pewnego dnia, przez przypadek udało mi się ustawić opuszczanie szyby kierowcy w takim sam sposób jak od strony pasażera, ale niestety tylko na krótką chwilę :/ - nie wiem jak to zrobiłem. Czy spotkaliście się z podobnym problemem? Czy to może świadczyć o awarii któregoś z przycisków? pzdr. DB
  4. Pozdrawiam wszystkich użytkowników. *proszę czytać FAQ odpowiednich działów, bo nie stosujesz się do nich
×
×
  • Dodaj nową pozycję...