Skocz do zawartości

marcinpsd

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    2
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O marcinpsd

Osiągnięcia marcinpsd

0

Reputacja

  1. Wymieniałem dziś więc postaram sie z grubsza to opisać... - zdejmujemy zderzak , wkręty po bokach w nadkolu i z przodu pod grillami dwie długie śruby. Zdejmujemy i odkładamy nie porysować lakieru. -przedni pas ..... hmmm po śrubeczce z boku na torks no i z przodu po cztery z prawej i lewej strony , na górze po prawej dwie i po lewej dwie. niektórzy preferują odkręcenie wentylatora i chłodnicy ale ja uważam że po odsunięciuprzedniego pasa mamy więcej miejsca do manewrowania rękoma i narzędziami. - ściągamy lewą osłonę paska rozrządu i tam dokładnie za paseczkiem jest termostacik. - teraz część najlepsza. proponuje zdjąć wąż gumowy z osłony termostatu będzie łatwiej manewrować obudową przy wyciąganiu jej zza paska rozrządu. - trzy magiczne śrubeczki trzymają obudowę ciężko jest odkręcić ale dacie rade. Ja używałem magnesu teleskopowego bo jak wam śrubeczka wpadnie to jesteście w d*pie obywatelu. -jak wszystkie śrubeczki odkręcimy i da sie poruszyć obudową to już połowa sukcesu. -teraz lewą strone obudowy tą gdzie nakładamy wąż opuszczamy w dół. Ostrożnie odginając pasek czymś szerokim aby nie wywoływać napięć punktowych (trzeba się pomęczyć) próbujemy wysuwać osłonę w dół tak aby przeszła nad termostatem jest ciasno ale sie da . -a oczom jego ukazał sie co ... termostat. - teraz wiadomo wyciągamy stary zakładamy nowy oczywiście nowy oring a zaworkiem do góry (przyda sie przy odpowietrzeniu). - obudowę zakładamy poprzez wsunięcie jej odchylająć lekko pasek dacie rade.jak się uporacie już z osłoną będą wam potrzebne sprytne palce bo nie jest łatwo załapać śrubeczki z powrotem .Magnes teleskopowy będzie waszym atutem w tej kwestii. - potem to już bajka zakładamy wąż, obudowę skręcamy wszystko w odwrotnej kolejności . Odpalić i sprawdzić ewentualne wycieki jak nic nie leci to zakładamy zderzak , skręcamy do kupy i pozostaje już tylko uścisk dłoni prezesa..... Mama nadzieję że cóś to wam pomoże pozdr...
  2. czy tak komora spietrzająca to filtr paliwa ???
  3. pozdrwaiam wszystkich posiadaczy niemieckich mareczek... *proszę czytać FAQ odpowiednich działów, bo nie stosujesz się do nich
×
×
  • Dodaj nową pozycję...