Skocz do zawartości

jovan

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O jovan

Osiągnięcia jovan

0

Reputacja

  1. Witam serdecznie Mam pytanie czy ktos moze mi pomoc . Gdzie sie znajduje cuzjnik od wstecznego audi a4 2001 alt wiem ze na skrzyni ale czy jest on wymianialny zewnątrz czy jest zamocowany w skrzyni biegów. Dziekuje z gory za pomoc.
  2. Witam serdecznie Uszczelka jest nowa kupowałem ja w audi (mialem juz z tamtad wyciek wczesniej bo mechanik włożył ja stara), tylko to jest denerwujace ze wszystkie czesci sa w silniku nowe a bład jak jest tak jest mechanik nawet juz liczył ilosc zabkow na pasku rozrzadu i nic to nie pomaga i czuje ze wzrasta spalanie przejezdzam 140 km jezeli zatankuje za 100 zł (nie jezdze szybko ani nie katuje samochodu i takie spalanie) zastanawiam sie czy to moze niebyc problem z zle ustawionym rozrzadem czytalem ze zle ustawienie lub przestawienie rozrzadu okazuje takie efekty, ale niewiem głupi juz jestem a bład jest i nie gasnie (wykasuje a on znowu jest) , a czy moze to miec cos wspolnego z cisnieneim oleju.
  3. Wymieniłe rozrząd nastawnik i zawór ponieważ mi sie swiecił bład z silnikiem, niestety po wymianie na nowe czesci bład sie kasuje i za chwile pojawia z powrotem (samochód pod wzgledem czesci i napraw chyba został stwozony dla serwisu). Mechanicy rozkładaja rece bład jest i nie znika nawet przy wymianie na nowe czesci, trzeba bedzie do audi jechac (trzeba zwracac uwage przy wymianie zeby nie przestawic rozrzadu bo potem ciezko dojasc z tym do ladu komunikacja miedzy czujnikami sie miesza i spada moc i wzrasta spalani). Jezeli chodzi i jazde z klekoczacym elementem umnie jezdziłem, 3 miesiace i mysle zebym dalej jezdzil zeby mnie nie denerwowalo swiecace ostrzezenie. Na moim przykładzie wzrosło mi spalanie mocno samochód miał moc normalnie ale stukanie bylo nie dozniesienia przy wcisniecu mocno pedala gazu. Pojechałem do skody tam sprawdzono mi ten zawór pracował normalnie niec nie piszczalo przestawiał sie rozrzad jak nalezy(nastepny problem olej mi pil normalnie ten silnik). Najlepiej jedz do mechanika wyjecie tego zaworu jest banalnie prosta ( odkrecenie 3 srubek i jednej w srodku umnie wymiana na nowy trwala 3 godziny)i sprawdzenie czy akurat to jest ten zawor moze jest wyrobiona tuleja od zaworu lub nastwanika lub luzny lancuszek, jedyny koszt to jest taki ze musisz zaplacic dla mechanika i za uszczelke , uszczelke trzeba niestety kupic orginalana w audi koszt 13 zł.
  4. Witam serdeczni Ja własnie jestem po wymianie nastawnika wałka rozrządu (dostalem go w audi za 1537 zł). Powiem to tak zmieniłem go ale sie okazało ze w zaworze wysokiego cisnienia oleju jest sworzen ktory wchodzi w srodek nastwanika (sworzenz dwoma pierscieniami) byl on wyrobiony i zachodzi potrzeba równiez wymiany zaworu (mozna go zakupic tylko w komplecie i niema zadnych czesci zapasowych 1035 zl).Z tymi elementami nie warto sie pakowac w angliki z tego wzgledu ze czesci były uzywane i sie wyrabiaja chyba ze zakupisz caly komplet.Łańcuszka nie wymieniałem bo byl w dobrym stanie przejechalem autem 200 tys km i musialem przeprowadzic cala kapitalke silnika.
  5. Witam serdecznie Mam prosbe czy ktos posiada schemat instalacji elektrycznej do tego modelu. Mam sie z tym samochodem od mechanika do mechanika. Przeprowadzilem kapitalke silnika cale bebechy sa nowe wiekszosc elementow kupowalem w salonie audi, mialem problem z zaworem wysokiego cisnienia a co z tym idzie rowniez i doszlo do wymiany nastawnika rozrządu koszt straszny ale myslalem ze juz bedzie dobrze Palila mi sie kontrolka silnika i wywalalo blad zwiazany z zaworem (faktycznie poprzedni mechanik rozpieprzyl zawór ze przy wiekszych obrotach olej tryskał), ale wymienilem te elementy na nowe wykasowalem bledy,i przy odpalaniu wywala ten sam blad (zaznaczam ze rowniez wymienialem rozrzad). Nikt nie moze zaradzic wyszloze moze to byc zwarcie i z tad ten blad wywala. Nastepny problem ktory zauwazylem po wyprowadzeniu z warsztatu poprzedniego mechanika ze po wetknieciu zapalniczki i pozostawieniu jej zeby sie grzala nie grzeje a po wylaczeniu silnika wyjeciu klucza pali sie podswietlenie włącznika swiatel (zapalniczka jest caly czas wcisnieta , a po wyjeciu jej wszystko gasnie). Jezeli ktos bylby w stanie mi pomoc dziekuje z góry.
  6. Witam serdecznie wszystkich forumowiczów i posiadaczy a4 *proszę czytać FAQ odpowiednich działów, bo nie stosujesz się do nich
×
×
  • Dodaj nową pozycję...