
keepper45
Pasjonat-
Postów
148 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O keepper45

-
Podmieniłem przepływomierz, żadnych zmian. Logi na innym przepływomierzu: http://vaglog.pl/log_280117.html http://vaglog.pl/log_280118.html http://vaglog.pl/log_280119.html http://vaglog.pl/log_280120.html
-
Odpiąłem, pojeździłem, auto bez mocy, podczas przyśpieszania nie szarpie.
-
http://fotowrzut.pl/HN4W05GPRA tutaj masz info o kompresji
-
daj namiary na te wtryski i komputer.
-
Witam. Pacjent: 1,9 AHU, 90 koni. Objawy: W czasie przyśpieszania (najbardziej wyczuwalne na 3 i 4 biegu) czuć delikatne szarpania, spadki mocy. Czasami jest tak, że szarpnięcia są troche większe a czasami jest kompletny brak mocy - tryb awaryjny. Błąd na VAGu 575. Wężyki podciśnienia wymienione na nowe. N75 podmieniany na N18, brak poprawy (w moim wozie N75 jest starszego typu - metalowy a N18 nowszego - plastikowy) Kolejny objaw to olej w gruszce sterującej turbem (sprawdzałem własnym podciśnieniem i troche oleju zaciągnąłem). http://vaglog.pl/log_276584.htmlgrupa 3 http://vaglog.pl/log_276585.htmlgr8 http://vaglog.pl/log_276586.htmlgr10 http://vaglog.pl/log_276587.htmlgr11. Oczywiście zadam końcowe pytanie: jak nareperować moje auto? Przepraszam za zdublowany temat. Jak to Rychu Peja kiedyś powiedział: Wiecie co z nim zrobić!
-
Witam. Pacjent: 1,9 AHU, 90 koni. Objawy: W czasie przyśpieszania (najbardziej wyczuwalne na 3 i 4 biegu) czuć delikatne szarpania, spadki mocy. Czasami jest tak, że szarpnięcia są troche większe a czasami jest kompletny brak mocy - tryb awaryjny. Błąd na VAGu 575. Wężyki podciśnienia wymienione na nowe. N75 podmieniany na N18, brak poprawy (w moim wozie N75 jest starszego typu - metalowy a N18 nowszego - plastikowy) Kolejny objaw to olej w gruszce sterującej turbem (sprawdzałem własnym podciśnieniem i troche oleju zaciągnąłem). http://vaglog.pl/log_276584.htmlgrupa 3 http://vaglog.pl/log_276585.htmlgr8 http://vaglog.pl/log_276586.htmlgr10 http://vaglog.pl/log_276587.htmlgr11. Oczywiście zadam końcowe pytanie: jak nareperować moje auto?
-
co konkretnie z tej pompy potrzebujesz?
-
Kolego, przerobiłem temat rozjeżdzającego się kąta wtrysku. Na statyczny kąt wtrysku wpływa ustawienie pompy na fasolkach, poprawne ustawienie rozrządu, dobry klin na wale głównym. Na dynamiczny kąt wtrysku wpływa sygnał z: wtrysku sterującego G80 czujnika wału G28 i czujnika temperatury G62 Sygnały z tych 3 elementów pomiarowych idą do ECU (J248) tam są przetwarzane. Z Ecu idzie sygnał do zaworu kąta wyprzedzenia wtrysku N108 i tam zawór ten steruje odpowiednio pracą pompy. W moim przypadku nie było żadnych błędów, wszystko było ustawione jak w zegarku, a silnik miał naloty klekotania (rozjeżdzania się kąta) i klekotał jak Transit z 1989 roku (wartości kąta na vagu od 50 do 255+). Wymieniłem wszystko co ma związek z kątem wtrysku statycznego i dynamicznego! Nawent pompe wtryskową sprawdziłem i uszczelniłem w serwisie boscha i dalej nic. Okazało się że sterownik ECU był uszkodzony. Gdy odłączyłem wtrysk G80 i wymusiłem tryb awaryjny, silnik pracował cicho a wartość kąta wynosiła w całym zakresie 038 (no ale brakowało mocy). Pompa i N108 była w stanie wykonać parametry trybu awaryjnego, wiec była sprawna. Jak podlączałem wtrysk G80 i usunąłem przyczynę trybu awaryjnego, ECU miał wszystkie potrzebne dane tylko ze liczył jak chciał i stąd klekotał. Jak pomogłem to fajnie jak nie to też.
-
http://allegro.pl/penrite-enviro-10w40-5l-syntetyk-cj-4-sm-bielany-i4948293719.html co na to specjaliści teoretycy?
-
Ty mi mow ze samochód służy do jeżdzenia a nie testowania oleju... gdzie był ten test? daj jakieś zródło do tych informacji.
-
Tak się zastanawiam skąd się wzieła taka popularność Motula akurat na forach internetowych... Jak się tu wypowiadam że motul narobił mi troche szkód w silniku to od razu głupka ze mnie robią... Zamawiam teraz Royal Purple albo Perite i bede testował.
-
Panowie, tutaj mam artykuł testujący oleje silnikowe http://www.animegame.com/cars/Oil%20Tests.pdf
-
pół bańki.
-
Takie pytanie na przyszłość: czy głowica z 1Z podejdzie do AFN. Bo mam luźny silnik 1Z to w razie cos zrobi się przekładke.
-
Tak zrobiłem. Wszystko sprawne. Został Tylko komp do sprawdzenia. jedna ustrka usunięta. Brak możliwości odczytu kąta wtrysku spowodowany był naderwanym kabelkiem od czujnika położenia wału. Założyłem czujnik i kąt można normalnie ustawić. Głośne klepanie natomiast nie ustało. Panowie, klin na wale sprawdzony. Wynik, nie ma tam klina. Gdzie dalej szukać?