
zino
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
22 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O zino

Informacje
-
Imię
Bartek
-
Miasto
Gro
Auto
-
Model
A4 B9
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2017
-
Silnik
2.0 TDI
-
Kod silnika
DEUA
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
S-Tronic
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Wymiana oleju w skrzyni biegów S-Tronic w Audi A4 B9
zino odpowiedział(a) na Kevirek temat w Audi A4 B9
@Dev sprawdź mi proszę numery części vin WAUZZZF49HA106803 dzięki -
Dekoder VIN Audi, grupy VAG oraz innych marek - dane techniczne oraz wyposażenie
zino odpowiedział(a) na Dev temat w Na Każdy Temat
Poproszę o sprawdzenie WAUZZZ8K49A200827 DZIĘKI -
done
-
teraz szukam inspiracji tu: http://www.audi-sport.net/xf/threads/a4-avant-s-line-tow-bar-coding.113479/ 09 i 17 zrobione
-
no właśnie podłączyłem przyczepę i świeci tylko stop a że powinny działać to ja wiem Update the Installation List in the Instrument Cluster (J285 / #17). Using the Adaptation Function, select Channel 061 (Installation List: CAN-Databus Comfort). Now add the Value 64 to your existing Value (i.e. 3331+64=3395) Further Information will be displayed once you access the Adaptation Channel. zrobione wcześniej Update the Central Electronics (J519 / #09) Coding, if installed.Due to different Control Modules and Equipment in the Car the actual Coding Table is not shown here but will automatically be shown once you access the Function using VCDS. zrobione wcześniej Update the Parking Aid (J446 / #76) Coding, if installedDue to different Control Modules and Equipment in the Car the actual Coding Table is not shown here but will automatically be shown once you access the Function using VCDS. nie dotyczy Update the Engine Control Module (J623 / #01) Coding. Make sure that the Engine is NOT running, otherwise the new Coding will be rejected. Models equipped with Start/Stop System do have a Shutoff Switch/Button which will deactivate the Start/Stop Function. For Engines with a 2nd Engine Control Module (J624 / #11) this needs to be coded as well. As a Rule of Thumb, If the Engine uses conventional Short Coding (Coding is 7-digits like 0011312) the Long Codding Assistant does NOT apply. Modules using Short Coding typically do NOT support or require Trailer Configuration Coding. If the Engine Control Module uses a Long Coding the Activation is done in (Long) Coding itself through via Coding Assist. Please also note that there are different Coding Variants for Long Coding. Due to different Control Modules and Equipment in the Car the actual Coding Table is not shown here but will automatically be used by the Long Coding Assistant once you access the Function using VCDS. no i tutaj muszę podziałać w 01 i w 11, ale trzeba kabelkiem sąsiada bo mój na vcds lite nie bangla 11 niema dostępu / brak sterownika a 01 w kodowanie - nie pokazuje podpowiedzi (vcds 12.12.3 + kabel ross-tech hex+can) wrclaguna, możesz coś podpowiedzieć?
-
zamontowałem hak Westfalia a40v, podłączyłem przewody zgodnie z instrukcją producenta modułu Jaeger: - masa z tyłu z lewej strony (brązowy) - stop z tyłu na słupku (czerwono-czarny) - z modułu Jaeger do przodu auta: CAN - czarny i żółty (skręcone razem) podłączyłem pod kierownicą do pomarańcz-brązowy i pomarańcz-zielony - plus podłączyłem do szyny z przodu po lewej stronie (miałem zakończenie oczkiem z bezpiecznikami na przewodzie) wyskoczył błąd: 01517 sterownik przyłączenia przyczepy / czujnika holowania (J345) 49-00 - błąd komunikacji zmieniłem kodowanie w MCE (z końcówką F): 1 zaczep przyczepy zainstalowany zmieniłem kodowanie w liczniku: kanał 061 i dodałem 00064 trailer i teraz sytuacja jest następująca: po podłączeniu do gniazda przyczepy (poprzez adapter 13>7 pin) świecą światła stopu i nic poza tym poczytałem już raczej wszystkie tematy dotyczące instalacji haka i modułu mam dobry kabel od sąsiada z warsztatu do VCDS nie jestem biegły w elektryce samochodowej co trzeba zrobić, żeby doprowadzić to do końca?
-
Wczoraj po krótkiej jeździe (max 500m) zapaliła się czerwona kontrolka na FISie - ciśnienie oleju. Sprawdziłem poziom oleju - był powyżej ok min, ale dolałem jeszcze z 200ml. Teraz na bagniecie jest ok. połowy. Kontrolka nie zapala się od razu po uruchomieniu silnika, tylko po chwili. Dzisiaj kupię czujnik (jeden jest? w okolicy filtra oleju?) i założę nowy. Auto ma przejechane 330kkm. Macie pomysły, co trzeba sprawdzić?
-
wrclaguna, polecasz?
-
czy występuje zamiennik, który może zastąpić wąż od turbo do intercoolera nr 8E0145834AR? w ASO aktualna cena to 930zł ?(podobno podrożały ostatnio)
-
Ile trzeba glinki? Jaką polecacie?
-
prawdopodobnie gdzieś w trasie, auto zostało opryskane jakimś białym płynem - zrobiły się białe "krostki", które można zdrapać paznokciem auto jest ufajdane od maski po koniec dachu - blacha i szyby z szyb można zdrapać, ale co zrobić z blachą i lakierem po zmoczeniu na myjni, łatwiej odchodzi, ale nawet po karcherze zostają na swoich miejscach lakier brylantowa czerń i te białe kropki :-$ co możecie poradzić? pastą polerską? ręcznie czy maszyną? a może coś innego?
-
avf zrobił trasę prawie 1300km na baku, bez oszczędzania, wyprzedzanie gdzie się da - z głową wyszło poniżej 6l /100km załadowanym autem
-
AUDI S6 C7 4.0 V8 Bi-Turbo Ibissweiss Stage IV 701 KM / 880Nm by SPORTMILE
zino odpowiedział(a) na szymeniu temat w Audi A6/S6/RS6
jeżdżę codziennie do Wro i nie widziałem jeszcze takiego napisu -
podczas cofania to chyba nie jest normalne
-
coś się sypie? podczas cofania, raczej szybkiego, coś tryka "trrrrrrrrrrrr" poduszki skrzyni?